1103 Reacties

4 jaar geleden

Voor mij is dit al een behoorlijk buikje.. ik ben normaal vrij plat dus tegen de avond lijk ik al veel verder dan de 10w6d die ik nu ben 😁 En dat verbergen wordt echt moeilijk. 😳 ik doe alleen nog heel losse t-shirts en hemdjes aan. Want anders valt het gwn kei hard op. Alleen mijn baas en collega weten het, omdat zij straks vervanging moeten zoeken als het goed gaat allemaal. En ik hun maar zelden irl zie. De rest zal moeten wachten tot een positieve 12w echo 😁

4 jaar geleden

Bijna 8 weken , en dit is in de ochtend 😩 leuk die darmen hahaha

4 jaar geleden

Reactie op DanaRachel

Bijna 8 weken , en dit is in de ochtend 😩 leuk die darmen hahaha
Haha zo'n buikje heb ik ook in de ochtend!! Lekker langzame spijsvertering heb ik nu

4 jaar geleden

Reactie op Poppetje123

Haha zo'n buikje heb ik ook in de ochtend!! Lekker langzame spijsvertering ...
Haha en in de avond lijk ik 20 weken zwanger

4 jaar geleden

So ik sla stijl achterover van jullie buikjes! Ik ben dan nog maar 8 weken maar ik zie nog niks🙄

4 jaar geleden

Ik ben 11 weken, nog geen buik. Met 7 weken had ik dikker buik omdat de darmen opgezet waren... ben niet meer zo misselijk maar trek is ook minder... geurvermogen is sterk aanwexig

4 jaar geleden

Mooie buikjes hebben jullie! Hier normaal echt maatje 34 en draag graag van die super skinny broeken, dus dat zit eigenlijk al niet meer lekker. Zomerjurkjes met knoopjes staan helemaal open 🙈. Ik dacht altijd dat het bij mij lang zou duren voordat je iets zou zien, maar het is juist super snel zichtbaar. Succes met jullie zwangerschappen!

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Mooie buikjes hebben jullie! Hier normaal echt maatje 34 en draag graag van ...
Hier vergelijkbaar, maar alles past nog wel 🧐 ben ook wat afgevallen ipv aangekomen. Moest net ff bloedprikken en die vrouw dacht dat ik nog heel pril was omdat ze niks kon zien. Ben toch echt 9 wk..

4 jaar geleden

Fijn die darmen, ben zo bang dat mensen het al zien 😅

4 jaar geleden

Bij mij zie je ook nog niks. 11+4 vandaag. Alleen in de avond heb ik wel een hele erge opgezette buik😅

4 jaar geleden

Reactie op Meez

Wil je ochtend of avond foto, dat is bij mij de afgelopen tijd nogal een we ...
Mijn bmi is ook veel te hoog en zie nog niet echt wat, wel heel misselijk 🤢 dus het is er wel🙊. Ik ben benieuwd wanneer ik het ga zien! Ik ben nu 8 weken

4 jaar geleden

9+6 en nog helemaal geen buikje.. 😔 Ben ook nog niks aangekomen, alleen afgevallen. En dat terwijl ik niet eens misselijk ben ofso

4 jaar geleden

Ik dacht ook nog niet echt een buikje te hebben behalve in de avonden maar wanneer ik het vergelijk met 4 weken en nu, zie je toch echt wel duidelijk verschil😅

4 jaar geleden

11 weken op deze foto 😍

4 jaar geleden

Reactie op november11

Ik dacht ook nog niet echt een buikje te hebben behalve in de avonden maar ...
Wat super leuk zo die tekst er bij. Is dat met een app?

4 jaar geleden

Wat super leuk zo die tekst er bij. Is dat met een app?
Ja de app heet Baby pic, 😊 je moet wel betalen voor de ‘stickers’ maar alle stickers in de gehele app waren bij elkaar €5. Dan heb je van zwangerschap tot wanneer de baby geboren is allemaal van dit soort tekstjes. Je hebt heel veel van dat soort apps maar deze was het goedkoopst (voor iPhone dan) 🤗

4 jaar geleden

Reactie op november11

Ja de app heet Baby pic, 😊 je moet wel betalen voor de ‘stickers’ maar all ...
Bedankt voor je reactie. Ik heb zelf geen Iphone maar denk dat er voor Android vast ook wel een versie moet zijn. Ik ga eens kijken, dank je wel!

4 jaar geleden

Foto van vorige week, 10 weken 2de zwangerschap. Broeken pas ik niet meer, al een tijdje. Maandag termijn echo en dan hoop ik het van de daken te kunnen schreeuwen!

4 jaar geleden

Ben momenteel 11w1d, zie nog vrij weinig. Denk dat het komt omdat ik 62 kilo ben afgevallen, nog enige vetjes en veel huid heb. Hoop snel wat te zien!!

4 jaar geleden

8 +6