30 Reacties
2 jaar geleden
Onze oudste heeft buisjes. En hier nagenoeg geen klachten meer. Als ze nu verkouden is stelt het niks meer voor vergeleken met wat het was
Ingreep zelf met echt alleen buisjes is zo gepiept . 10 min was ze terug en uur later thuis en smiddags alsof er niks gebeurd is.
2 jaar geleden
Ik hoop na onze verwijzing, dat onze zoon buisjes krijgt. Dus ik lees even mee!
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Onze oudste heeft buisjes. En hier nagenoeg geen klachten meer. Als ze nu v ...
En mocht jij bij der blijven met onder narcose brengen en met wakker worden? Sorry voor al me vragen hoor maar ons meisje is al best angstig en heel erg kat uit de boom kijken voor ze los komt
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
En mocht jij bij der blijven met onder narcose brengen en met wakker worden ...
Bij ons ziekenhuis mag het wel! Heb de folder al gelezen namelijk. Ik heb zelf ook buisjes gehad en m'n moeder was er altijd bij tot narcose en meteen in de uitslaapkamer. Dit mocht zelfs tot m'n 18de (andere operatie)
Staat er al een datum gepland?
2 jaar geleden
Bij ons ziekenhuis mag het wel! Heb de folder al gelezen namelijk. Ik heb z ...
Vaak heeft het ziekenhuis online folders, kan je alles al vooraf lezen
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
En mocht jij bij der blijven met onder narcose brengen en met wakker worden ...
Jazeker. Totdat ze onder narcose is ben je er en zodra ze wakker word ook.
En geen vraag is er 1 teveel. Dus vraag maar raak.
Wij zitten met haar bij de kno in het jeroen Bosch ziekenhuis in den Bosch.
2 jaar geleden
Onze mini 21 november jarig,
24 december op de OK.
Buisjes en zn neus amandelen eruit.
Ging allemaal prima, mama moest meer huilen dan de mini al met al haha.
Overal was ik bij, behalve toen de operatie begon. Dus het in slaap brengen was ik er, en ook toen die wakker werd was ik er weer.
Heb een nieuw kind gekregen! Verkoudheid stelt Niks meer voor, en geen oorontsteking meer.
Die hadden we anders om de week ongeveer.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft vorig jaar buisjes gekregen. Toen 3 jaar.
Onderstaand filmpje is van het Meander in Amersfoort. Dit geeft een goed beeld van hoe zo'n dag er uitziet.
https://youtu.be/vGsFNx8Cae8
2 jaar geleden
Bij ons zoontje gister buisjes geplaatst. Met de narcose mocht ik er gewoon bij zijn en zodra hij wakker begon te worden ook weer. Hij was al heel snel wakker en een van de aanwezige verpleegkundige heeft hem in dat minuutje dat ze mij kwamen halen geknuffeld en getroost, hij was echt super snel wakker, dat hadden ze niet verwacht.
Smiddags thuis niks meer gemerkt aan hem, lekker gewandeld met hem en hij heeft een iets langer middagdutje gedaan.
Vanmorgen wilde hij banaan eten, en ik vroeg aan hem "wil je banaan?" en zei hij zomeer nana, en hele tijd als we vroegen zeg eens banaan zei hij weer nana.
Al die tijd heeft hij geen woord gezegt aangezien hij vocht achter de oortjes had en dus de klanken niet goed kon horen. We waren vanmorgen dan ook echt aangenaam verrast dat hij gelijk probeerde om woordjes na te zeggen.
Hopelijk zijn de oorontstekingen nu verleden tijd en kan hij snel wat meer woordjes dat hij die frustaties ook kwijt is.
We moesten trouwens kwart voor 8 in ziekenhuis zijn en om kwart over 10 was ik alweer thuis met hem
2 jaar geleden
Reactie op Steffie018
Bij ons zoontje gister buisjes geplaatst. Met de narcose mocht ik er gewoon ...
En werd zijn infuusje ook
Pas geprikt toen die onder narcose was? Ja sorry misschien hele stomme vraag hoor maar daylinn krijg ik al heeel moeilijk rustig na een prikje als ze dan ook daarna pas kapje opkrijgt 🙈
2 jaar geleden
als hij al een infuusje heeft gehad is dit inderdaad gezet onder narcose.
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Morgen eindelijk de dag !! Maar oh wat is deze mama nu zenuwachtig☺️☺️☺️🙈 ...
Sterkte en succes morgen! ✨ Hierna is hopelijk alles voorbij
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Morgen eindelijk de dag !! Maar oh wat is deze mama nu zenuwachtig☺️☺️☺️🙈 ...
Succes morgen! Is ook spannend. Vorige week bij mijn zoontje (3.5jaar) voor de tweede keer gedaan. Vooral proberen zelf heel rustig te blijven tot ze slaapt, lekker tegen haar blijven praten. Komt helemaal goed. En daarna zal ze er zoveel profijt van hebben!