88 Reacties
2 jaar geleden
Misschien een wat dure cadeautip maar wel heel leuk lijkt mij: een kinderkeukentje van Ikea 😃 Ook wel tweedehands te krijgen!
Ga ik ook kopen voor mijn zoontje die in november 2 wordt 🙂
2 jaar geleden
Wij dachten aan een speelhuisje voor in de tuin of een glijbaan, ballenbak, stapelstein blokken, pikler klimspeelgoed, wobbel, magnetische bouwstenen, houten werkbankje met houten gereedschap.
Hij heeft al een schommel, speelkeukentje, autobanen, een peuterkamer, vtech drumstelletje, loopfietsjes, duplo, megabloks, zandbak, magnetische hengel en visjes, waterkleurboek. Dat soort dingen zijn hier echt een hit.
2 jaar geleden
Familie en vrienden vragen of zij hun leukste foto van hen en de jarige willen delen en daar een klein verhaaltje bij willen schrijven. Dit bundelen in een fotoalbum. Nu leuk om te oefenen met namen en gezichten te herkennen en later leuk om terug te lezen wat iedereen destijds schreef
2 jaar geleden
Reactie op geluk2020
Ik vind scoot en ride zo een leuk ding maar vind erg duur vooral als deze i ...
Wij hebben ook z'n soort step gekocht (alleen ander merk) voor zijn eerste verjaardag,,, onze heeft een duwstang erbij en we gebruiken hem elke dag met de hond uitlaten,,, en dan is het elke keer weer ruzie omdat we thuis zijn en hij nog een ronde wilt,, ook halen wij het zitje eraf zodat die zelf kan steppen.
2 jaar geleden
Reactie op geluk2020
Ik vind scoot en ride zo een leuk ding maar vind erg duur vooral als deze i ...
.
2 jaar geleden
Reactie op Fem_x
Wij dachten aan een speelhuisje voor in de tuin of een glijbaan, ballenbak, ...
Oh leuk ik zat te twijfelen over de magnetische visjes met hengel. Er staat overal vanaf 3 jaar. Lukt dat dus wel nu al? En welke heb je als ik vragen mag?
2 jaar geleden
Reactie op Fem_x
Mijn zoontje snapt wel hoe het moet als je het een keer voor doet. Ik heb d ...
Oh ik dacht dat je het over zo'n spel met zo'n nep ronde vijver had zeg maar. Deze zijn ook leuk!
2 jaar geleden
Reactie op Leonie1984
Misschien een wat dure cadeautip maar wel heel leuk lijkt mij: een kinderke ...
Wij gaan ook voor een keukentje. Daarnaast krijgt ze van mn moeder een winterjas en laarsjes.
En we vragen nog wat dingen van Playmobil en Vtech. Smartmax heb ik ook naar zitten kijken
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Is de loco Bambino al haalbaar ja? Ik hou van dat soort speelgoed en heb er ...
Wij hebben de Nijntje boekjes erbij en zolang Nijntje erop staat vindt ze het al snel goed 😂 Sommige pagina’s zijn inderdaad nog wel erg moeilijk. Maar er zitten er ook veel bij zoals deze of met Nijntje waar je hetzelfde plaatje moet zoeken of een stukje van een plaatje. Het lastigste is denk ik het idee van Loco zelf, dus de blokjes op de juiste plek leggen. Ze vindt het leuk om de juiste plaatjes aan te wijzen en om met de blokjes te spelen, de combi lijkt nog niet helemaal duidelijk