88 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Is de loco Bambino al haalbaar ja? Ik hou van dat soort speelgoed en heb er ...
Kijk samen met oma Loco doen ☺️

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Ik vind scoot en ride zo een leuk ding maar vind erg duur vooral als deze i ...
Groot succes hier! Ik heb ook lang getwijfeld want vond het ook erg duur. Op Vinted en Marktplaats staan er ook altijd wel een aantal te koop trouwens.

2 jaar geleden

Welke app gebruiken jullie voor het maken van een digitale uitnodiging?

2 jaar geleden

Ik zet overigens de volgende dingen op haar lijstje: Poppenbuggy Magnetisch tekenbord Klei met uitsteekvormen Super Sand set Hengelspel Playmobil 1.2.3 4 in 1 puzzel van Bing En de rijgkralen & electro wonderpen die eerder genoemd zijn, bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Whatsapp 🤭 Maar dat was vast niet wat jij bedoede hihi. Wij sturen gewoon een appje naar wat familie/vrienden, maar vieren het toch niet met enorm veel visite.

2 jaar geleden

Wij gaan een vtec magibook aanschaffen via MP Hanna is gek op het woordjes boek van vtech dus hopelijk valt deze ook in de smaak

2 jaar geleden

Ik had een online lijstje gemaakt. Aangezien ik veel vragen krijg. Staat van alles op, denk aan puzzels, klei, tekenbord, stofzuiger, boodschappenmandje, kassa, boekjes, spelletjes. Zelf gaan we een looptractor kopen.

2 jaar geleden

Hij krijgt een houten keukentje ons dus we vragen oa spulletjes voor in de keuken. Hij heeft een trein van Duplo dus daar vragen we nog aanvulling op. Hij speelt zo veel met Duplo. Boerderij van Playmobil staat op het lijstje. Allemaal tweedehands wat ons betreft, dat spul is niet kapot te krijgen 😉 En we vragen van iedereen leuke foto's voor in zijn fotoboek, hij vindt dat geweldig. Oh en oude pasjes. Ik heb een oude portemonnee liggen hier waar hij graag mee speelt (eindeloos rits open en dicht, pasjes herschikken) maar die pasjes verwijden waar je bij staat.

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Canva!

2 jaar geleden

Wij doen zelf een speeltoestel voor in de tuin. Maar voor familie en vrienden hebben we de volgende suggesties: - klei - kinetisch zand - muziekinstrumenten - knutsel spullen

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Ik vind scoot en ride zo een leuk ding maar vind erg duur vooral als deze i ...
Wij hebben hem! Hier niet zo'n succes. Je moet sturen met je billen ipv het stuur. En dat heeft Bibi nog niet door! 😅

2 jaar geleden

Wij gaan voor het keukentje van Zara! Staat ook nog mooi in mn woonkamer. ;) Verder krijgt ze een poppenhuis van mn schoonvader, spulletjes voor in haar keukentje, het koelkastje van Zara en wat praktische dingetjes zoals winterschoenen en een winterjas van mn moeder.

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wij hebben hem! Hier niet zo'n succes. Je moet sturen met je billen ipv het ...
Huh, dus als je het stuur opzij doet gaat de fiets zeg maar niet opzij? ( wij willen hem ook aanschaffen)

2 jaar geleden

De little dutch houten keuken mint is nu bij verschillende websites 30 euro goedkoper 😊

2 jaar geleden

Ons lijstje tot nu toe. Keuken/werkbank erg leuk maar hier niet praktisch. Over ze weken verwachten we zijn zusje dus de box komt er ook weer te staan. Wil graag nog een beetje leefruimte voor mezelf hebben🙈 plus een spullengooier hier, dan kan ik nog meer achter hem aan opruimen… dus die krijgt bij pas als hij wat rustiger kan spelen😉

2 jaar geleden

Vicky wordt super enthousiast van mini boodschappen. Ze vindt het helemaal geweldig om een tasje of mandje vol te proppen en weer leeg te halen. En als ze een reclame ziet van Sylvanian Families dan wordt ze ook helemaal blij. En laatst zag ze het in een speelgoedwinkel zat ze ook te wijzen en te klappen en te trappelen. Dus ik moet even kijken of ik daar al iets van kan kopen voor haar leeftijd.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Oh leuk ik zat te twijfelen over de magnetische visjes met hengel. Er staat ...
Ik heb dezelfde als FEM_X al een half jaar. Vicky snapte hem bijna meteen al. Toen was ze 15 mnd ofzo.

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Vicky wordt super enthousiast van mini boodschappen. Ze vindt het helemaal ...
Ik heb voor ik kinderen kreeg bij de albert heijn ooit bij de boodschappen van die miniatuur boodschapjes gespaard. Daar speelt ie nu zo veel mee. Ik vond een klein winkelmandje bij de kringloop en wat plastic groenten en fruit en ook al zoveel mee gespeeld. Ik denk verder nog aan een speelgoedkassa, gereedschapskistje enzo.

2 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik heb voor ik kinderen kreeg bij de albert heijn ooit bij de boodschappen ...
Ja die! Die had mijn schoonzusje ook. En daar heb ik nu een heleboel van. Vicky is daar continu mee bezig.

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Vicky wordt super enthousiast van mini boodschappen. Ze vindt het helemaal ...
Gewoon een mandje met van die plastic groente en fruit heb ik van de zeeman en bij de action verkochten ze eerst een mandje wat je achter je aan kan trekken boodschappen erin. Ik weet niet of ze het nog hebben