88 Reacties
2 jaar geleden
Ik zet overigens de volgende dingen op haar lijstje:
Poppenbuggy
Magnetisch tekenbord
Klei met uitsteekvormen
Super Sand set
Hengelspel
Playmobil 1.2.3
4 in 1 puzzel van Bing
En de rijgkralen & electro wonderpen die eerder genoemd zijn, bedankt voor de tip!
2 jaar geleden
Reactie op Sassiefras
Welke app gebruiken jullie voor het maken van een digitale uitnodiging?
Whatsapp 🤭 Maar dat was vast niet wat jij bedoede hihi. Wij sturen gewoon een appje naar wat familie/vrienden, maar vieren het toch niet met enorm veel visite.
2 jaar geleden
Ik had een online lijstje gemaakt. Aangezien ik veel vragen krijg. Staat van alles op, denk aan puzzels, klei, tekenbord, stofzuiger, boodschappenmandje, kassa, boekjes, spelletjes.
Zelf gaan we een looptractor kopen.
2 jaar geleden
Hij krijgt een houten keukentje ons dus we vragen oa spulletjes voor in de keuken.
Hij heeft een trein van Duplo dus daar vragen we nog aanvulling op. Hij speelt zo veel met Duplo.
Boerderij van Playmobil staat op het lijstje. Allemaal tweedehands wat ons betreft, dat spul is niet kapot te krijgen 😉
En we vragen van iedereen leuke foto's voor in zijn fotoboek, hij vindt dat geweldig. Oh en oude pasjes. Ik heb een oude portemonnee liggen hier waar hij graag mee speelt (eindeloos rits open en dicht, pasjes herschikken) maar die pasjes verwijden waar je bij staat.
2 jaar geleden
Reactie op Sassiefras
Welke app gebruiken jullie voor het maken van een digitale uitnodiging?
Canva!
2 jaar geleden
Reactie op Sannecl92
Wij hebben hem! Hier niet zo'n succes. Je moet sturen met je billen ipv het ...
Huh, dus als je het stuur opzij doet gaat de fiets zeg maar niet opzij? ( wij willen hem ook aanschaffen)
2 jaar geleden
De little dutch houten keuken mint is nu bij verschillende websites 30 euro goedkoper 😊
2 jaar geleden
Ons lijstje tot nu toe. Keuken/werkbank erg leuk maar hier niet praktisch. Over ze weken verwachten we zijn zusje dus de box komt er ook weer te staan. Wil graag nog een beetje leefruimte voor mezelf hebben🙈 plus een spullengooier hier, dan kan ik nog meer achter hem aan opruimen… dus die krijgt bij pas als hij wat rustiger kan spelen😉
2 jaar geleden
Vicky wordt super enthousiast van mini boodschappen. Ze vindt het helemaal geweldig om een tasje of mandje vol te proppen en weer leeg te halen.
En als ze een reclame ziet van Sylvanian Families dan wordt ze ook helemaal blij. En laatst zag ze het in een speelgoedwinkel zat ze ook te wijzen en te klappen en te trappelen. Dus ik moet even kijken of ik daar al iets van kan kopen voor haar leeftijd.
2 jaar geleden
Reactie op Voldemort
Vicky wordt super enthousiast van mini boodschappen. Ze vindt het helemaal ...
Ik heb voor ik kinderen kreeg bij de albert heijn ooit bij de boodschappen van die miniatuur boodschapjes gespaard. Daar speelt ie nu zo veel mee. Ik vond een klein winkelmandje bij de kringloop en wat plastic groenten en fruit en ook al zoveel mee gespeeld.
Ik denk verder nog aan een speelgoedkassa, gereedschapskistje enzo.
2 jaar geleden
Reactie op Voldemort
Vicky wordt super enthousiast van mini boodschappen. Ze vindt het helemaal ...
Gewoon een mandje met van die plastic groente en fruit heb ik van de zeeman en bij de action verkochten ze eerst een mandje wat je achter je aan kan trekken boodschappen erin. Ik weet niet of ze het nog hebben