88 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Jaleesa91
Ons lijstje tot nu toe. Keuken/werkbank erg leuk maar hier niet praktisch. ...
Ik zat nog te denken. Hier krijgt hij ook een learning-tower. Die kan je kant-en-klaar kopen. Maar wij hebben een krukje en trapje van de Ikea gekocht waarmee je het zelf kan maken (als je op learning tower Ikea zoekt vind je meerdere uitleggen op Google). Dat scheelde heel veel geld☺️
2 jaar geleden
Bij ons krijgt die van opa en oma deze balans balk en van ons krijgt hij die stapelstenen,,, je kan er best wel veel mee doen in combinatie met de wobbel enzo,, hij speelt er ook erg veel mee bij de gastouder en rent zowat als over de balk heen dus denk dat het een groot succes gaat worden voor hem maar ook voor zijn broer
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Jaleesa91
Ik zat nog te denken. Hier krijgt hij ook een learning-tower. Die kan je ka ...
Ik heb ook de ikea learningtower gemaakt! Erg leuk! Alleen niet stabiel genoeg om deze zonder toezicht te gebruiken. Hierdoor zet ik deze weg zodat hij er niet ongezien op kan. Hierdoor gebruik ik um minder dan dat ik zou willen
2 jaar geleden
Bij ons krijgt die van opa en oma deze balans balk en van ons krijgt hij di ...
Zijn deze van Decathlon?
2 jaar geleden
Ons zoontje krijgt van ons een keukentje via marktplaats met van alles erbij en ik ga hem zelf opknappen.
Van mijn moeder en zus de duplo treinbaan.
En ik ga schaatsen vragen die je qua maat kan aanpassen en een slee. Bij de Decathlon heb je ook een babyset erin met gordels en die kan je eruit klikken en dan heb je een kinderslee. Dan hebben we die vast voor de komende jaren als het winterweer wordt.
Verder zoef zoef en toet toet
En het spel Bunny hop ga ik vragen. En natuurlijk Uitwasbare stiften, klei enz.
2 jaar geleden
Reactie op KnR
Ik heb ook de ikea learningtower gemaakt! Erg leuk! Alleen niet stabiel gen ...
Ik heb hem naast de keuken staan, voor mij zo te pakken en voor de kleine net niet.
Ik wil ook echt niet dat hij hem zonder toezicht gebruikt (op deze leeftijd). Maar dat zou ik ook niet bij de echte varianten doen. Hij is nogal lomp namelijk, dus zie hem zelfs bij voorzichtig gebruik wel omvallen😂😂
2 jaar geleden
Reactie op Tjm
Ik zit te denken aan een treinbaan o.i.d., maar je hebt zoveel soorten. Van ...
Hier treinbaan van hout van de lidl voor sinterklaas gehad. Kan je met allemaal sets uitbreiden. Valt super in de smaak hier! Zitte ook nog huisjes, stoplichten enzo bij. Maar dat word nu toch alleen maar chaos dus die hou ik soms maar even apart😅
2 jaar geleden
Bij ons krijgt die van opa en oma deze balans balk en van ons krijgt hij di ...
Waar kun je deze kopen?
2 jaar geleden
Reactie op mommyJoyandYared
Waar kun je deze kopen?
Wij hebben hem Bij decathlon vandaan
2 jaar geleden
Iemand ervaring met een 2 jarige en een traptractor? Zit namelijk te twijfelen of het een loop of traptractor moet worden. Trappers kent hij nog niet.