33 Reacties

vor 4 Jahren

Zou een jongentje moeten krijgen dan.. Maar heb sterk het vermoeden op een meisje

vor 4 Jahren

Mijn eerste zou dan een meisje geweest zijn, maar is een jongen ☺ Dan zou het nu weer een jongen worden.

vor 4 Jahren

Dan zou ik een jongen krijgen😊 Grappig is dat ik dat gevoel ook heb. We gaan het zien 😁

vor 4 Jahren

Bij al mijn vriendinnen/familie en mij klopte het ook..! Ben benieuwd of het bij deze zwangerschap ook klopt 😅 Volgens de kalender zou ik een meisje moeten krijgen, dat gevoel heb ik ook.. Nog even afwachten 😁

vor 4 Jahren

Ik zou dan een jongen krijgen maar ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is haha, we zullen het zien over 3 weken!

vor 4 Jahren

Deze is van 24 baby zelf, hier staat jongen, op jou link staat meisje.. Februari, 30 https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/chinese-geslachtskalender/

vor 4 Jahren

Dan zou ik nu een jongen moeten krijgen. Als ik kijk naar mijn eerste had dat volgens de kalender een meisje moeten zijn, is toch echt een jongen 😉 misschien nu dan andersom haha

vor 4 Jahren

Het correct lezen van de Chinese geboortecalender is niet zo eenvoudig. Je moet jouw leeftijd nemen vanaf de eisprong... dus jouw leeftijd + 38 weken (tenzij je prematuur was of zo). Dan moet je ook nog eens rekening houden met CNY... je kan tot bijna 2 jaar ouder zijn dan je werkelijke leeftijd. In de link hierboven staat dit niet goed uitgelegd...

vor 4 Jahren

Bij mijn eerste 2 kinderen klopt het, zijn idd beide meisjes. Zou nu een jongen moeten krijgen, ben zeeeeeeer benieuwd. Mijn gevoel neigt er heel sterk naar dat het een jochie is. Helaas nog wachten tot 17 juni, hier in de buurt geen pretecho's 😔

vor 4 Jahren

Haha wat grappig de eerste klopt is een jongen. En nu zou het een meisje moeten zijn, we zullen over 2w zien of het klopt.

vor 4 Jahren

Bij de 1e klopte het. Volgens de kalender zou het nu een meisje worden. Totaal geen gevoel wat het wordt deze keer. Bij de 1e vanaf dag 1 gevoel dat het een jongetje zou worden. Dat klopte. Maar nu... Ik heb geen idee

vor 4 Jahren

Eerste klop het meisje hoop dat bij 2 klop ik wil graag jongen

vor 4 Jahren

Dan zou t weer een meisje worden. Ik ben benieuwd!

vor 4 Jahren

Op basis van nub theorie, kalender en 11w echo beeld met iets wat lijkt op een piemeltje kom ik 3x uit op een jongen.. Haha ik heb geen pret echo meer nodig denk ik 😆

vor 4 Jahren

mmm die gaat lastig worden bij mij 😂 aangezien mn eitje in juli al bevrucht was...

vor 4 Jahren

Bij mij klopt het!

vor 4 Jahren

Dan zouden wij een meisje krijgen, waar ik gisteren een topic over aanmaakte dat dat ons gevoel ook al zegt! Haha super benieuwd! Maar een jongetje is ook zooo welkom! 💕💙

vor 4 Jahren

Bij de tweede klopt het.. de eerste zou dan een meisje moeten zijn.. heb 2 jongens.. de 3de is afwachten ;) we weten het met 70% donderdag 🤞

vor 4 Jahren

Ik zou 2 jongens krijgen maar ik heb sterke aanwijzingen tot meisjes😅 hopelijk is het op nipt test duidelijker

vor 4 Jahren

Bij mij klopt hij niet. Niet volgens westerse leeftijd en chinese leeftijd.