17 Reacties

4 jaar geleden

Via de zwangerhap app kan je alles checke of je wel of niet mag

4 jaar geleden

Van verloskundige gehoord dat het schadelijk is als je meer dan 10 hele appeltaarten per dag eet, je moet echt grote hoeveelheden eten wil je negatief effect zien.

4 jaar geleden

Volgens mijn verloskundige was een kaneelbroodje niet zo'n punt als je er maar niet tien op een dag of zo van eet.

4 jaar geleden

Mijn verloskundige zei ook dat je best heel wat kaneel kunt eten. Dus een cinnamon roll moet kunnen. Ik zou alleen geen hele bakplaat vol in 1 dag op eten 馃槈 geniet er lekker van

4 jaar geleden

Kan je geen andere suiker gebruiken of het vermengen met iets? Rietsuiker of? Chocolade? 馃槝

4 jaar geleden

Volgens mij is het vooral slecht omdat het een hoge bloeddruk kan veroorzaken. Maar zoals eerdere reacties, is dit alleen als je het echt overmatig eet. Een cinnamon roll moet kunnen hoor.

4 jaar geleden

Je moet wel he茅l veel kaneel eten wil het schadelijk zijn.. wat ik net ook al las

4 jaar geleden

Sinds het lezen van jouw topic kan ik maar aan 1 ding denken: waar vind ik een goed recept voor cinnamon rolls..! 馃きKaneel met mate kan best :-)

4 jaar geleden

Reactie op YoNiena

Sinds het lezen van jouw topic kan ik maar aan 1 ding denken: waar vind ik ...
Hahaha ik heb hetzelfde! Steeds als iemand iets noemt (laatst ook met tompoucen) denk ik aaaargh dat wil ik ook! Zo lekker!!!

4 jaar geleden

Hahaha ik heb hetzelfde! Steeds als iemand iets noemt (laatst ook met tompo ...
HAha precies dit!! Had ik nou ook met tompoucen en nu dus met cinnamonrolls...

4 jaar geleden

Ohhhh nee niet zeggen nu krijg ik daar ook zo hard trek in.. 馃槀 hier bij ons in de buurt is een winkel die enkel maar cinnamonrolls verkoopt met mega lekkere toppings op. Zoooo verslavend 馃い馃い

4 jaar geleden

Reactie op Els2020

Ohhhh nee niet zeggen nu krijg ik daar ook zo hard trek in.. 馃槀 hier bij on ...
Omg!!! 馃構Vast niet in de regio Eindhoven? :-(

4 jaar geleden

Reactie op YoNiena

Omg!!! 馃構Vast niet in de regio Eindhoven? :-(
Neen jammer genoeg niet. In Hasselt. Belgisch Limburg 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Els2020

Neen jammer genoeg niet. In Hasselt. Belgisch Limburg 馃槄
Jammer! En misschien maar goed ook 馃槉

4 jaar geleden

Kaneel kan je gewoon eten, maar niet overmatig ivm de gifstoffen. Zie de app zwangerhap van het Voedingscentrum. Als je jezelf niet of moeilijk kan beheersen is het weglaten uit je dieet mss makkelijker. Ik had hetzelfde met smeerworst bij m'n eerste zwangerschap. Dat heb ik toen maar helemaal niet gegeten, omdat ik me niet zou kunnen beheersen 馃槈.

4 jaar geleden

Ik heb sowieso ineens trek in dingen die ik niet mag.. 馃槀 vooral sushi en wijn!馃崳馃嵎 Ik ga helemaal los als ik eenmaal bevallen ben whaha

4 jaar geleden

In Ceylon kaneel zit minder coumarine dan in gewone kaneel. Ik kon het gewoon in de supermarkt vinden... en ja ben ook dol op cinnamon rolls!