1144 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Volgens mij leren ze na deze sprong schrijven en autorijden 🤣 Wij hebben o ...
Hier aan de 2 nachtflessen. Betekent dat dat ze volgende week voor ons kan koken 😂, blijf het hopen. Afgelopen nacht was ook mijn eigen stomme fout. Had met liefde voor het eerst bananenpannekoekjes gebakken (dat vond ze ook heerlijk). Maar ik was zo dom geweest dit in gewone bak&braad te doen ipv plantaardige (ze krijgt ivm darmproblemen geen koemelk en drinkt neocate).... Dus om 1 uur begonnen de hevige krampen weer 😢. Geen pinda zit in mijn systeem ivm allergische familie maar koemelk moet ik echt meer over nadenken.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Hier aan de 2 nachtflessen. Betekent dat dat ze volgende week voor ons kan ...
Oei, dat is vervelend. Kan gebeuren! Hier stoeien we ook met koemelkvrij. Eczeem was zo goed als weg, maar is nu weer volop terug. Eten we dan iets verkeerds? Reageert ze dan nog op wat anders? Na de volgende sprong spreken ze volzinnen, toch? 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Volgens mij leren ze na deze sprong schrijven en autorijden 🤣 Wij hebben o ...
Ze slaapt hier wel gelijk hoor, thank god... Afkloppen

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Hier aan de 2 nachtflessen. Betekent dat dat ze volgende week voor ons kan ...
Niet te streng, je bent maar een mens...

2 jaar geleden

Wij komen ook niet van de nachtfles af. Ging eventjes goed dat hij tussen 6/6:30 wakker werd en nu is het weer om 4:00. Daarna slaapt hij wel door tot 7:30-8:00 dus op zich fijn. Alleen nu is de kv bus bijna op en krijgt hij verder gewone melk. Dus ik twijfel wat ik hem dan om 4:00 moet geven.

2 jaar geleden

Hier een ietsjes onrustigere nacht als gisteren. Van 19hr tot 20.45 stil geweest en van 21hr tot 23.30. Nu aan de fles. We gaan de goede kant op met de slaapjes.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Hier een ietsjes onrustigere nacht als gisteren. Van 19hr tot 20.45 stil ge ...
Wat fijn dat jullie aanpak en de routine werken! Kom je zelf ook aan meer rusten/slapen toe?

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Hier een ietsjes onrustigere nacht als gisteren. Van 19hr tot 20.45 stil ge ...
En t was stil van 24hr tot 4.10!

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Wat fijn dat jullie aanpak en de routine werken! Kom je zelf ook aan meer r ...
Ja, gisternacht was erg onwennig. Heb zeker 3 uur wakker gelegen. Mijn eigen slaapritme is ook aardig door de war. Maar vannacht eigenlijk zelf prima geslapen. Half uurtje voordat hij de eerste keer kwam, daarna 2.5 uur en daarna 3.5 uur. Dus heb al aardig wat uurtjes slaap te pakken :-).

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ja, gisternacht was erg onwennig. Heb zeker 3 uur wakker gelegen. Mijn eige ...
Ja precies, kan me heel goed voorstellen dat je eigen slaapritme ook even een reset nodig heeft, dus super dat je vannacht al meer kon slapen. Wat moet dat fijn zijn voor je!

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Ja precies, kan me heel goed voorstellen dat je eigen slaapritme ook even ...
Jaa heerlijk! Dat maakt het ongemak van het laten huilen wel weer een beetje goed. Plus we gaan binnenkort op vakantie en het feit dat we dan (hopelijk) meer uitgerust zijn, is zoooo fijn!!

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Wij komen ook niet van de nachtfles af. Ging eventjes goed dat hij tussen 6 ...
Het is eigenlijk ook gek dat ze geen nachtvoeding meer hoeven toch. Hier komt ze in goede nachten nog 1 keer, maar omdat ik borstvoeding geef is dat heel normaal volgens cb. Maar bij kv zou dat niet normaal zijn 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Het is eigenlijk ook gek dat ze geen nachtvoeding meer hoeven toch. Hier ko ...
Leon komt ook nog 1 keer per nacht, hij krijgt ook bv. Ik houd die nachtvoeding er graag nog even in, mede omdat het prolactine level daardoor op peil blijft. Maar misschien dat het voor kindjes op bv te verwachten is dat ze zich melden omdat het lichter verteerbaar is?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Het is eigenlijk ook gek dat ze geen nachtvoeding meer hoeven toch. Hier ko ...
Ja dat is ook zo. Maar vannacht was het 01:30 en hebben we het met warm water geprobeerd en toen sliep hij toch door tot 07:30. Het is ook niet zo erg, alleen herken ik het niet van bij mijn dochtertje☺️

2 jaar geleden

Weer een nacht dat t mannetje van 19hr tot 00.00 stil is geweest. Voor ons een hele grote vooruitgang. Eerste nachtfles heeft hij nu op. Eens kijken hoe de rest van de nacht gaat

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Weer een nacht dat t mannetje van 19hr tot 00.00 stil is geweest. Voor ons ...
Wat fijn dat hij langer kan slapen!! Hopelijk is er een kantel moment gekomen en gaan de nachten beter worden. Hier een gevalletje tup kwijt! Gelijk stuiteren en kletsen lachen in bed mama is er!! Maar met tup erin... weer zelf lekker gaan liggen en zij slaapt weer...

2 jaar geleden

Paar nachten sliep hij door tot soms 9.00uur vannacht was meneer er weer half 5.. daarna had hij geen zin meer heb hem gewoon terug in z'n bed gelegd en niet meer gehoord tot 7uur. Fijne dag allemaal.

2 jaar geleden

Hier ook een redelijke nacht. Vanochtend helaas z’n hele fles eruit gespuugd :( Werd wel vannacht wakker met hard gebonk. Was hij dwars in z’n bed gaan liggen tegen de bovenkant en hard aan het bewegen. Ik heb van schrik uren wakker gelegen 😫

2 jaar geleden

Onze zoon is op stap geweest met mn man en heeft 30 min in de auto geslapen. Lag dus al 18:00 in bed. Ik schat dat we hem 4 uur al gaan horen door de klok ☹️ Succes allemaal vannacht en morgen ochtend ✨

2 jaar geleden

Wat een ellende. Niet het kind hoor die slaapt. Maar ik ben vanavond ziek geworden, en ik ben dit weekend alleen thuis met de kleine. Hoe ga ik morgen in godsnaam voor hem zorgen , terwijl ik nu t gevoel heb dat ik flauw ga vallen 😫 ik hoop dat Mees morgen gewoon doorslaapt, en niet besluit om 5 uur wintertijd wakker te worden. Ik heb nog geen oog dicht gedaan 😫🤢