1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Ik voel een lange, lange nacht aankomen. Zoontje flink verkouden. Net nog e ...
Beterschap! Is het nog een beetje meegevallen?

2 jaar geleden

Hoorde hem af en toe hoesten en jammeren vannacht. Om 6 uur werd hij wakker en had 39.5 graden. Zetpil erin, maar meneer wilde niet meer slapen. Dus nu met een broodje beneden. Hij is weer iets vrolijker en energieker. Straks maar even weer naar bed. En mijn neus zat potdicht, hoesten als een malle. Zoals ik al zei, een top nacht 😄. En vanmiddag tot 23 uur moeten werken. 😴

2 jaar geleden

Ow wat hebben sommige toch weer rot nachten! Ik hoop zo dat de snotterbellen en het hoesten minder word voor jullie. Meisje was gisteren moe, 18.15 op bed... ze slaapt nog steeds😱🤷‍♀️ ze is een slaapkopje dat weten we maar dit.. Vind het wel fijn hoor..🥰😇🙈

2 jaar geleden

Ik ben wakker mama🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Hoorde hem af en toe hoesten en jammeren vannacht. Om 6 uur werd hij wakker ...
Sterkte zeg😬 hoop dat jullie snel weer wat opknappen hoor.

2 jaar geleden

Ik ben zoooo klaar met die nachten 🥴 t duurt maar 15 min en dan slaapt hij weer maar toch. Vraag me af wanneer t ophoud. En hij is telkens nat, word ik ook niet goed van. Hij plast overdag niet veel en snachts alles lijkt t wel.😊 Beterschap voor alles zieke kindjes en mama's 🌷

2 jaar geleden

Wel 'fijn' om te lezen dat er nog meerdere moeders zijn die er iedere nacht uit moeten. De nachten dat de kleine hier heeft doorgeslapen in het hele jaar zijn op één hand te tellen. We moeten er iedere nacht weer heen om een flesje te geven. Voel me soms zo alleen! Zeker als in de omgeving alle (ook veel jongere kindjes) al maanden doorslapen... Ik gun jullie natuurlijk ook je nachtrust hoor! 😅 Maar dit voelt wat minder eenzaam.

2 jaar geleden

Wel 'fijn' om te lezen dat er nog meerdere moeders zijn die er iedere nacht ...
Gedeelde smart 😉 Inderdaad erg frustrerend als je alleen maar verhalen hoort van kindjes die na 8 weken doorslapen. Gelukkig hoor ik soms ook nog wel vergelijkbare verhalen

2 jaar geleden

Hier al 2 nachten jammeren in zijn slaap zei me man maar mannetje heeft vanaf gister ineens 40 graden koorts en vanaf vandaag ook beetje benauwd,,, hoop voor me man dat die vanavond beetje door slaap,, ik zelf heb Nachtdienst🙈

2 jaar geleden

Wel 'fijn' om te lezen dat er nog meerdere moeders zijn die er iedere nacht ...
Bij ons is het zo wisselend hoe de nachten gaan. Soms alleen jammeren en hoef ik niks te doen, soms echt 1,5 uur met hem bezig zijn. Snap jou helemaal

VRIEND

2 jaar geleden

2e nacht dat hij krijsend wakker wordt, zit dan rechtop in mijn bed. Net een fles gegeven, ging er met alle liefde in. Man is zijn bed niet uit te branden. Ook zo frustrerend. Het leed wat een sprong heet. Altijd goed te merken bij Dean 😶 Oprecht wij mogen niet klagen wat de nachten betreft. Maar dat gekrijs.. ik schrik me telkens helemaal kapot. Zo naar wakker worden.

2 jaar geleden

Wel 'fijn' om te lezen dat er nog meerdere moeders zijn die er iedere nacht ...
Je bent niet alleen inderdaad. En het ligt ook niet aan jou. Hier ook al bijna een jaar gebroken nachten. Iedere keer is er iets: een sprong, verkouden, buikgriep, oorontsteking en daardoor zitten wij nu met t probleem dat ze telkens weer de fles wil ‘s nachts. Wij proberen nu de flesjes af te bouwen. Zitten nu op 12 uur en 5 uur ‘s nachts eruit voor een nachtfles en klein flesje. En om 6 uur wilde mevrouw echt niet meer slapen. Ik slaap al een jaar structureel veel te weinig en ben volledig ziekgemeld inmiddels zo opgebrand ben ik.

2 jaar geleden

Yay.. mijn zoontje heeft welgeteld 4 weken doorgeslapen. Het duurde een jaar om dat te bereiken 🎉🙄 Ik snap echt niet wat ie nu weer heeft hoor😫

2 jaar geleden

Nog geen minuut geslapen deze nacht, ik ben doodop, de afgelopentijd waren de nachten ook niet best. Fynn is vanaf vanmiddag aan het overgeven (ik vermoed omdat mijn schoonmoeder hem gerookte zalm heeft gegeven) . Alles wat hij eet en drinkt gooit hij er ook weer uit. Vervolgens kan hij niet slapen omdat hij honger heeft, geef je hem eten spuugt hij weer. Ik weet niet wat ik moet doen..

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Nog geen minuut geslapen deze nacht, ik ben doodop, de afgelopentijd waren ...
Oh nee wat erg... 😩 Ik raad je aan de huisartsenpost te bellen. Straks droogt hij uit. Heel veel beterschap en sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Nog geen minuut geslapen deze nacht, ik ben doodop, de afgelopentijd waren ...
Wat je kan doen weet ik niet. Ik hoop dat je inmiddels al wat slaap hebt gehad. Heel veel beterschap 🌷

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Nog geen minuut geslapen deze nacht, ik ben doodop, de afgelopentijd waren ...
Aahw jeetje sterkte! Wat hier hielp met buikgriep toen en veel overgeven was kleine beetjes melk geven. Dus echt 50ml en kijken of ie dat binnenhoudt. Zo ja, dan uur of anderhalf uur later weer 50ml en zo de hele tijd door. Hopelijk is ie snel weer beter 🤞🏻

2 jaar geleden

Hier vanaf 4 uur wakker, afgelopen week al drama nachten ivm ziek mannetje. Van de week hoesten, 40 graden koorts, hangerig, niet alles willen eten. Vannacht weer vanaf 4 uur wakker.. kleine man blijft maar hoesten en jammeren (zo zielig).. flesje gegeven, gestoomd in de badkamer.. we proberen alles.. nu zitten we beneden en is hij druk aan het spelen.. hopelijk kunnen we zo nog even allemaal slapen 🙏🏻 en gaat het snel beter

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Nog geen minuut geslapen deze nacht, ik ben doodop, de afgelopentijd waren ...
Helemaal pittig zeg.. of thee geven of verdunde appelsap.. sterkte allemaal!

2 jaar geleden

Dankjewel! Heb gelukkig 2 keer een uur kunnen slapen. In ieder geval iets. We geven wel verdunde appelsap, maar zelfs kleine beetjes melk blijven niet binnen. Zo de huisartsenpost maar bellen.