1144 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook nog steeds drama. Ze wordt steeds tussen 3 en 4 wakker en dan wil ze gewoon niet meer slapen. Wij zijn allebei gesloopt. Ben ook weer zwanger, dus energie is echt ver te zoeken

2 jaar geleden

Normaal doe ik de nachten alleen omdat de wekker van mijn vriend om 5.30uur gaat, in ruil daarvoor mag ik in het weekend iets langer blijven liggen, normaal werkt dat wel, maar niet wanneer de nachten zo extreem zijn😅

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Normaal doe ik de nachten alleen omdat de wekker van mijn vriend om 5.30uur ...
Begrijpelijk! En iedereen heeft zo z’n eigen manieren die werken. Hopelijk gaat t vannacht weer goed bij iedereen. Welterusten straks allemaal🙏🏼🥱😴

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Normaal doe ik de nachten alleen omdat de wekker van mijn vriend om 5.30uur ...
Zo doen wij het ook! M'n man wilt nooit uitslapen, en ik wel 🤣 Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter met je zoontje! En succes aan alle zieke kindjes en mama's.

2 jaar geleden

We zijn al 2 uur bezig met troosten en hem in slaap krijgen zonder succes

VRIEND

2 jaar geleden

Ukkie is de laatste 1,5 week steeds rond 5 uur wakker. En dan ook echt huilen/schreeuwen. Daarna vaak stil en rond half 7 wakker icm schreeuwen en huilen. Lang leven het sprongetje 🥴

2 jaar geleden

Wij worden ook alweer langer dan een week tussen 04.00 en 06.00 wakker. 😩 Ene keer keihard krijsen, andere keer miepen, andere keer kletsen. En dan ook niet meer terug in slaap vallen.. We proberen haar altijd te laten liggen vooral bij het miepen en kletsen, maar ze valt gewoon niet meer terug in slaap. En als we haar eruit halen, denkt ze hè gezellig de dag is begonnen. Heel erg slopend dit..

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Wij worden ook alweer langer dan een week tussen 04.00 en 06.00 wakker. 😩 ...
Herkenbaar! Super vermoeiend, dus ik weet precies wat je bedoelt 😅

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Herkenbaar! Super vermoeiend, dus ik weet precies wat je bedoelt 😅
Hier ook een vroeg vogeltje 🐦, zou het aan het weer liggen 🤭

2 jaar geleden

Hier een meisje die vanaf even 6 uur geluid aan het maken was en aan het mopperen soms. 7.45 eruit gehaald. Geen idee wat ze heeft. Tandjes ,niet lekker ze hoest wel maar verder... sprong?? Ik hoop dat ze niet ziek word..

2 jaar geleden

Oooh, als ik dit allemaal lees word ik niet vrolijk...het gaat bij ons juist al even goed. Hopelijk is dit geen voorbode. Iedereen heel veel sterkte met de korte nachten, donkere wallen, snotneuzen en baby's die er midden in de nacht een feestje van maken. Hopelijk bij iedereen gauw verbetering 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier ook een vroeg vogeltje 🐦, zou het aan het weer liggen 🤭
Haha dat zou goed kunnen 🤔😆 Ik lees het hier best veel.

2 jaar geleden

Nou, dit is weer nieuw.. Dochter ligt om 7 uur in bed en gaat gewoon niet slapen. Ze is klaarwakker! Aan het krijsen in bed en dan zingen en lachen als we haar oppakken. Zodra ze weer in bed ligt is het meteen krijsen. Nu zit ze maar bij mijn man op de bank voetbal te kijken en ondertussen te lachen en te brabbelen. Zometeen maar weer proberen in bed te leggen

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Nou, dit is weer nieuw.. Dochter ligt om 7 uur in bed en gaat gewoon niet s ...
Ik snap wel dat ze de wedstrijd graag wilde zien. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik snap wel dat ze de wedstrijd graag wilde zien. 🙈
Haha misschien is dat het wel ja 😉

2 jaar geleden

Oke, meisje heeft nu een paar keer al geluid gemaakt maar ligt nog steeds stil en met ogen dicht... ik laat haar maar liggen denk ik zo🤷‍♀️ sprong, ziekjes worden??

2 jaar geleden

😴🥴

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Oke, meisje heeft nu een paar keer al geluid gemaakt maar ligt nog steeds s ...
Doet onze kleine ook heel vaak in z'n slaap, maar slaapt dan meestal gewoon verder

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Doet onze kleine ook heel vaak in z'n slaap, maar slaapt dan meestal gewoon ...
Grappig, ons mannetje doet dat sinds een week of 2 ook. Dan klinkt het alsof hij klaar wakker is, zo duidelijk maakt hij geluid, maar het gebeurt allemaal terwijl hij slaapt...

2 jaar geleden

Fijn dat mensen het geluiden maken herkennen. Soms zit ze ook even rechtop spelen met hara knuffels en daarna gaat ze weer liggen en verder slapen. Zo gek soms.🤷‍♀️