1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ga ik dat eens proberen... Ik temperatuur haar nooit en weet ook niet preci ...
Ik wil nog steeds zo'n hoofd temperatuur meter kopen. Wat een woord, zou vast niet zo heten. Ik zag op Facebook dat een moeder zo haar kinderen slapend deed temperaturen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ga ik dat eens proberen... Ik temperatuur haar nooit en weet ook niet preci ...
Boris zijn kamertje is met de kou nu 16gr ongeveer dus dat is wel koud. Ik heb nooit verwarming aan omdat de lucht dan heel droog word en hij ervan gaat hoesten. Als het rond de 18 gr is gaan de mouwen eraf en zo houd ik het een beetje in de gaten.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Boris zijn kamertje is met de kou nu 16gr ongeveer dus dat is wel koud. Ik ...
Nee het is hier nu 20 graden.... Dus of ik heb een koukleum of ik heb een erge koukleum 😂 ze heeft een 4 seizoenen slaapzak aan met die 2 zakken in elkaar, een romper met korte mouwen en een Batman 🦇 pyjama aan en sokken. En snachts dus een deken eroverheen 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nee het is hier nu 20 graden.... Dus of ik heb een koukleum of ik heb een e ...
😄 hmmm nee kou is niet waarschijnlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Dit herken ik hoor ik wissel soms nog slaapzakken voor de nacht. Boris draa ...
Door jou berichtje mees maar eens getemperatuurd net, nadat hij maar wakker bleef worden. dat arme kind zat op 35.1.. Z’n puck a baby maar omgebouwd na winter variant. En tot nu toe is hij stil. Maar hij ligt er met pyjama aan in, straks is dat zo weer veeel te warm 😫 Wat een ellende dit , vind het echt enorm lastig met deze kut temperaturen

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Door jou berichtje mees maar eens getemperatuurd net, nadat hij maar wakker ...
Ja heel herkenbaar hoor. Boris ligt ook in dikke pyama in winter slaapzak 3.5 tog dus dat kan denk prima hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ja heel herkenbaar hoor. Boris ligt ook in dikke pyama in winter slaapzak 3 ...
Meneer was na uur al weer wakker. Wat een kut nacht 😫

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Meneer was na uur al weer wakker. Wat een kut nacht 😫
Hier ook een pittig nachtje. Denk krampen oid want hij krijste echt. Die tanden zijn ook niet normaal ze komen allemaal met 2 tegelijk en achter elkaar.

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Meneer was na uur al weer wakker. Wat een kut nacht 😫
Voelde hij toen wel warm of temp goed?

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Voelde hij toen wel warm of temp goed?
Hij voelde goed aan qua temp. Heb hem niet weer gepest met een thermometer, maar hem lekker flesje gegeven, daarna is hij weer eventjes gaan slapen. Hij heeft gister 3 slaapjes gedaan ( waarvan 1 in de auto met weg brengen naar m’n ouders) ipv z’n gebruikelijke 2 slaapjes. Dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft dat ie zo bagger sliep. Vandaag dus weer terug in ritme en dan hopen op een betere nacht 😂

2 jaar geleden

Na 2 nachten mogen genieten van doorslapen, was het afgelopen nacht weer goed mis, mocht er weer 3 keer uit

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Na 2 nachten mogen genieten van doorslapen, was het afgelopen nacht weer go ...
Hier ook weer 3x op en neer en een uur een krijsend kind😱

2 jaar geleden

Bij ons ook een paar nachten opeens weer elke 3 uur wakker. Zijn hoektand komt door en hij heeft verhoging. Denk dat het daardoor komt

2 jaar geleden

Oooh, wij doen ook weer mee 🤦‍♀️ Hij bleef vannacht maar huilen, elke keer als hij in zijn bed werd gelegd. Hij was warm, droog, gevoed. Als we hem vast hielden was hij in no time in slaap maar in zijn eigen bed was het brullen. Afijn...hij heeft prinsheerlijk bij ons in bed geslapen, is vast weer een fase...

2 jaar geleden

Hier komen de tanden naast z'n boven snijtanden door? Apart maar oke, m'n ventje heeft er helaas wel erg last van. Hele nacht wakker, weigerde ook een fles. Dus ik sluit mij weer lekker aan ✌️

2 jaar geleden

Die van mij blijft slapen????! Gisteren 3 overdag tukjes gedaan ( 1,2 tot 2 uur per keer.!) En in de nacht gaat ze gewoon door met slapen...🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Die van mij blijft slapen????! Gisteren 3 overdag tukjes gedaan ( 1,2 tot 2 ...
Heerlijk!

2 jaar geleden

Ik zie wel veel topics voorbij komen hier in de november groep over slecht slapen. Ben wel een beetje blij dat het dan niet alleen bij ons is 😩

2 jaar geleden

Gaan we weer 😒. Zoveelste nacht dat ik beneden zit met een 13 maand oud meisje die t vertikt om te slapen snachts. Wanneer stopt dit 😪

2 jaar geleden

Pfft hier gaat t ook weer lekker. Slaapt hij eindelijk een tijdje wat beter s nachts, is hij nu alweer een aantal nachten aant spoken. Houdt dit dan nooit op?