1144 Reacties

2 jaar geleden

Word jullie kleintje altijd wakker als ze 💩 heeft gedaan,,, hier slaapt di ...
Ze gaat twerken en huilen ja😅... Ze wordt ook vaak eerst wakker van buikpijn, dan pas poepen. Tussendoor stoppen wij er een Fiep in maar dan is het later toch ah dit verklaard een hele hoop

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ze gaat twerken en huilen ja😅... Ze wordt ook vaak eerst wakker van buikpi ...
Nou het is wat minder maar was bizar veel en ik was de heletijd aan haar billen aan het ruiken 😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nope wordt ook niet minder maar bij de HAP doen ze ook nog niks... 39.1 van ...
Heb je een beetje kunnen rusten vandaag?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Heb je een beetje kunnen rusten vandaag?
Gelukkig wel koorts is gezakt iedereen slaapt maar ik ben effe wakker 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mwah duizeligheid blijft als ik paracetamol blijf slikken gaat het wel... I ...
Ahhhhh super mama! Soms later naar bed kan ook gewoon. Heb jij ook even tijd voor jezelf.

2 jaar geleden

Laatste keer dat hij zo ziek was, is denk een half jaar geleden. Baal nu gewoon zo hard. Ik denk dat het door monkey town komt. M'n moeder zegt ook ze moeten er door heen en weerstand opbouwen. Maar het is zo zielig.

2 jaar geleden

Ze wil niet slapen, blijft zichzelf helemaal overstuur krijsen. Dus mijn man is er nu naast gaan zitten zingen 🥰🤞

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze wil niet slapen, blijft zichzelf helemaal overstuur krijsen. Dus mijn ma ...
Ach lief van je man! Waarom is ze zo overstuur..? Hopelijk is ze al wat gekalmeerd en slaapt ze lekker.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze wil niet slapen, blijft zichzelf helemaal overstuur krijsen. Dus mijn ma ...
Wat lief, hopelijk is ze inmiddels gaan slapen! Hier ook een wakker krijsende damen, en ze bleef maar smakken. Dus nu al haar nachtfles gegeven, zullen er wel weer 2 worden deze nacht. Welterusten!

2 jaar geleden

Na nog een hoop krijsen is ze uiteindelijk zo in slaap gevallen. Voorover op haar eigen schoot. Lekker lenig nog haha. Heb haar toch maar even recht gelegd. Geen idee wat er aan de hand was, ze had schone luier, gedronken en boertje gelaten. Maar volgens de kalender is sprong 7 vandaag begonnen, dus misschien is dat het gewoon

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Na nog een hoop krijsen is ze uiteindelijk zo in slaap gevallen. Voorover o ...
Aaah,, dat ze zo in slaap is gevallen!🤭 Hopelijk slaapt ze nog even door! Mijn zoontje is vanaf een uur of 9 al wakker. Steeds als ik hem in zijn bedje leg begint hij met huilen. Pffff...dit is weer wat nieuws..

VRIEND

2 jaar geleden

Hallo dames, daar ben ik weer. Het ging snachts zo goed de laatste weken. En nu is het weer huilen en krijsen. 😭

2 jaar geleden

Wakker gegilt door een arm die vast zat en hij niet meer eruit kon en meteen konden we alles verschonen. Hij was helemaal nat. Ik zit steeds meer wasbare luiers te overwegen want hij draagt al twee over elkaar waarvan een plus versie 🥲

2 jaar geleden

Wakker gegilt door een arm die vast zat en hij niet meer eruit kon en metee ...
Ik ben fan van wasbare luiers en wij hebben geen lekkages (we gebruiken 's nachts twee inleggers). Ik hoorde wel dat het ook al kan helpen om een overbroekje over de wegwerpluiers te doen, zodat de kleding en het bedje niet nat worden. Dan doen sommigen met vakantie, als er niet (veel) gewassen kan worden.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik ben fan van wasbare luiers en wij hebben geen lekkages (we gebruiken 's ...
Dankje voor je tip! Ik ga hier even naar kijken. Welke gebruik je zelf?

2 jaar geleden

Dankje voor je tip! Ik ga hier even naar kijken. Welke gebruik je zelf?
Ik gebruik de totsbots bamboozle luiers en de popolini popowraps overbroekjes.

2 jaar geleden

Wakker gegilt door een arm die vast zat en hij niet meer eruit kon en metee ...
Hier ook een dametje wat doorlekte door een nacht van 12u op haar buikje. Dragen nu broekjes van pampers, dit gaat goed! Hadden ook al vanalles geprobeerd

2 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Hier ook een dametje wat doorlekte door een nacht van 12u op haar buikje. D ...
Ja drama hè! Welke gebruik je? De dry variant? Die hebben we denk ook al geprobeerd. Ik denk nu in totaal 5 merken en soorten 😩

2 jaar geleden

Ja drama hè! Welke gebruik je? De dry variant? Die hebben we denk ook al ge ...
De premium protection pants! Ik zweer erbij! Normaliter de normale premium protection gehad, dubbele luiers, andersom rtc. Nu deze en alles gaat goed!

2 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

De premium protection pants! Ik zweer erbij! Normaliter de normale premium ...
Die heb ik nog niet geprobeerd, ga het een kans geven 😬