1144 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Ik weet niet wat er aan de hand is, krijsen in bed. Wakker worden niks is g ...
Hier is dit gedrag volgens mij het gevolg van doorkomende kiezen waar ze ontzettend veel pijn van heeft. Als het licht dan aan is, is de afgeleid en gaat ze meer kletsen en spelen. Als het donker is, gaat de sirene weer af.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier is dit gedrag volgens mij het gevolg van doorkomende kiezen waar ze on ...
Ons manneke heeft nog steeds maar 2 tanden en voel nog niks meer aankomen. Maar heb liever dat ie speelt in bed dan krijsend en huilend. Hopelijk is het als die 2 is beter dan nu.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Nog de beste wensen allemaal! Hier ist mannetje om de haverklap ziek met r ...
Hij heeft vannacht max 1.5hr achter mekaar geslapen. Telkens wou hij knuffels/opnieuw in slaap gewiegd worden. Pfft ben kapot

2 jaar geleden

Voor de 3e keer eruit geweest en tussendoor continu van die jammerkreten 😩

2 jaar geleden

Al derde nacht achter elkaar continue wakker. Als hij eindelijk slaapt moet ik opstaan. Heb zere hoofd van, chronisch slaap te kort. Wanneer zijn de tanden door zijn, ga ik feestje geven, wat heeft hij een pijn zeg. Geef nu elke 4 uur pcm en alsnog heeft hij zo veel pijn van…

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Al derde nacht achter elkaar continue wakker. Als hij eindelijk slaapt moet ...
Ach gosh! Hier zijn de tandjes ook zo'n drama. Ben je overgestapt naar hogere dosering pcm? Vanaf 1 jaar mogen ze meer gram per keer.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ach gosh! Hier zijn de tandjes ook zo'n drama. Ben je overgestapt naar hog ...
Goede tip! Hier had ik zelf nog niet bij stilgestaan

2 jaar geleden

Thuiswerken met de kleine thuis gaat goed joh. Zelfs na die slechte nacht slaapt ze vandaag overdag niet. Maar deed net even zalf op het kiesje wat door komt en voelde er nog 3 zitten 😱🥳

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ach gosh! Hier zijn de tandjes ook zo'n drama. Ben je overgestapt naar hog ...
Ligt toch aan het aantal kilo dacht ik? Vanaf 10 kilo staat hier op het doosje geloof ik... Dat weegt ze nog nier hier....

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Ik weet niet wat er aan de hand is, krijsen in bed. Wakker worden niks is g ...
Gisteren met iemand die aan reiki doet contact gehad, en OMG! Onze kleine boef heeft heel de nacht door geslapen, en vandaag weer zelf in slaap gevallen en geen gekrijs meer. Wel White noise en een lampje aan op de overloop wat die eerst niet nodig had maar deze combinatie heeft gisteren geholpen hopelijk zet het door. Sorry ben helemaal blij dat ik het moest delen

2 jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Gisteren met iemand die aan reiki doet contact gehad, en OMG! Onze kleine b ...
Wat super fijn! Heb het ook wel eens overwogen in het begin. Mooi dat het geholpen heeft

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Thuiswerken met de kleine thuis gaat goed joh. Zelfs na die slechte nacht s ...
Oh my... bij ons de eerste 6 maanden 6 tanden en nu al een half jaar niks meer dus begin beetje bang te worden van alle verhalen hier als alles straks doorkomt. 😅😬. Ik hoop dat jullie er snel weer doorheen zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Oh my... bij ons de eerste 6 maanden 6 tanden en nu al een half jaar niks m ...
Ja en dan weet je nog niet waar het aan ligt... Hier tanden en kiezen, maar kan toch niet zeggen dat ik met zekerheid weet dat dat de oorzaak is hoor... Denk dat ze vannochtend vond dat de dag om 4 u begon en ze was alleen en toen begon ze na 1,5 uur wel heel hard te huilen ze heeft 3 kwartier tussen ons ingelegen het was gelijk goed dus mocht ze vannacht spoken doe ik dat wat eerder... Ze slaapt anders nooit bij ons....

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ach gosh! Hier zijn de tandjes ook zo'n drama. Ben je overgestapt naar hog ...
Ik weet niet wat wijsheid is. Onze mini is 8.5kg maar wel al 14 maanden. We zitten nu nog op de 3-12 maanden dosering.. Jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik weet niet wat wijsheid is. Onze mini is 8.5kg maar wel al 14 maanden. We ...
Ik vond dat ook lastig! Onze zoon was net 10 kilo. We hebben het toch gedaan en dan 2 keer per dag. Heb wel het idee dat het wat meer voor hem doet

2 jaar geleden

Avond en nachtdienst gehad... bijna elk uur wakker. Alleen laatste stuk nacht 4 uur geslapen. Huilen als een malle. Reden? Kiezen denk ik. Waarom duurt dat zo lang? 😴

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Al derde nacht achter elkaar continue wakker. Als hij eindelijk slaapt moet ...
Wat hier beter helpt bij zijn doorkomende tandjes is nurofen voor baby's. Ik probeer eerst met dentinox maar als niks meer helpt geef ik nurofen.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wat hier beter helpt bij zijn doorkomende tandjes is nurofen voor baby's. I ...
Ik geef ook vloeibare pcm maar is nurofen sterker? Ip doet hij goed op pcm alleen wil niet te vaak geven, is toch een medicijn

2 jaar geleden

Ben even aan het terug lezen en blij dat ik niet de enige ben. Maar pff wat is dit vermoeiend nacht 3. Krijsen huilen. Waar ik eerder alleen af en toe uit moest voor de speen, gooit ze nu gewoon weg. Vooral blijfen lopen en niet gaan zitten is de enigste oplossing. Hier combi van kiezen en prikjes denk. Althans dat hoop ik dan maar.🙈

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik weet niet wat wijsheid is. Onze mini is 8.5kg maar wel al 14 maanden. We ...
Hier ook nog net geen 8,5 kg. Maar als ze echt heel veel last heeft geven we haar een paar uur voor het slapen gaan een zetpil van 240. Die van 120 helpen niet genoeg met 4 kiezen tegelijk. Overdag doen we dan geen zetpil. Je zou evt ook nog een combi van 60+120 kunnen doen.