1144 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje, wanneer houdt dit op zeg.. 3 weken horror nachten gehad. Vorige week sliep ze ineens 6 nachten goed, dus we dachten dat we er waren. Nu alweer 3 vreselijke nachten gehad

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Ben even aan het terug lezen en blij dat ik niet de enige ben. Maar pff wat ...
Eens, het is fijn om te lezen dat ik niet alleen worstel met lastige nachten. Bij ons mannetje werkt het vaak heel goed als we hem bij ons laten slapen in dit soort periodes waarin hij vaak wakker wordt en overstuur is. Dat lijkt een prima oplossing omdat ik ook gewoon wil slapen 's nachts.🥱 Maar na een tijdje ga ik me wel zorgen maken over hoe lang dit nog duurt en dat het geen gewoonte moet worden... Hier vermoed ik een sprongetje want zijn kies is inmiddels door en hij eet weer prima. Dat is wel weer fijn 😊

2 jaar geleden

Gelukkig is dit herkenbaar van wat ik hier lees maar gewoon van 1 tot 5 krijsen. Ik hoop maar dat het z'n tanden zijn 😭

2 jaar geleden

Wow...afgelopen weken werd Leon steeds vroeger wakker in de avond/nacht. Nu heeft hij doorgeslapen van 19:30 tot 2:50 en ligt, na wat borstvoeding, ook weer in zijn eigen bed. Het duurde even voor die kleine handjes los lieten maar het is weer eens gelukt. 🙅‍♀️🙆‍♀️🙅‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Ik geef ook vloeibare pcm maar is nurofen sterker? Ip doet hij goed op pcm ...
Pcm werkt het beste als je een spiegel opbouwt dus om de zoveel uur geeft. Nurofen is een soort ibuprofen dus werkt direct pijnstillend. Ik kreeg dit als tip van de kinderarts als hij echt pijn heeft werkt nurofen hier beter.

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Eens, het is fijn om te lezen dat ik niet alleen worstel met lastige nacht ...
Tussen ons in werkt nog niet heel geweldig ze heeft nooit goed bij ons in bed geslapen heel onrustig en veel draaien. Maar heeft nu al 3 nachten halve nachten bij ons geslapen. Mijn man kan hier enorm van genieten. Ik slaap daarin tegen dan behoorlijk slecht maar soms moet je wat 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Pcm werkt het beste als je een spiegel opbouwt dus om de zoveel uur geeft. ...
Heb gisteren gelijk gehaald, vannacht gegeven, hebben redelijk geslapen… bedankt voor de tip

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Pcm werkt het beste als je een spiegel opbouwt dus om de zoveel uur geeft. ...
Ik ben zo blij met deze tip. Heb het meteen in huis gehaald 🤣

2 jaar geleden

Net weer een natte poepluier verschoond. Dacht dat ze daarna wel weer ging slapen maar nu kijkt zij mij aan via de camera en moks soms....🙄😑....

2 jaar geleden

Pfff elke dag half 5🥲 weet niet meer hoe ik hem langer kan slapen. Niks werkt

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Pfff elke dag half 5🥲 weet niet meer hoe ik hem langer kan slapen. Niks w ...
I know the feeling! You are not alone. Hier ook een mannetje die makkelijk om 4hr kan aangeven dat hij genoeg heeft geslapen. Hij weigert het dan ook echt om verder te slapen.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

I know the feeling! You are not alone. Hier ook een mannetje die makkelijk ...
Nu is hij al vanaf 3hr wakker en ik hoor m kletsen in bed. Zucht

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Nu is hij al vanaf 3hr wakker en ik hoor m kletsen in bed. Zucht
Oh ja hier ook! Z'n knuffel vloog door z'n bedje heen. Zitten, staan alles door elkaar. Eenmaal bij het kdv was hij natuurlijk helemaal op 🥲

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Nu is hij al vanaf 3hr wakker en ik hoor m kletsen in bed. Zucht
Pffff...snap je helemaal 😑 hier weer half 5. En schreeuwt dan z'n longen uit zijn lef. En neem je hem mee na eigen bed gaat ie nog harder schreeuwen 🙄🙄 zus klaar wakker .. pfff ben geneigd hem dan maar in sn eigen bed te laten schreeuwen.. iedereen is toch al wakker telkens... maar ja.. hij schreeuwt zo hard.. dat is niet normaal.... hij raakt dan zo overstuur dat ik dat dan niet aan kan hem zo te horen

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Pffff...snap je helemaal 😑 hier weer half 5. En schreeuwt dan z'n longen u ...
Ahh met broertjes/zusjes erbij is het helemaal rot! Ik weet hoe je je voelt. Hier een oudere zus van 4 jaar. Ik ben altijd zo aan het twijfelen tussen zo snel mogelijk sussen zodat zus niet wakker wordt dan wel gewoon even laten huilen met alle gevolgen van dien.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ahh met broertjes/zusjes erbij is het helemaal rot! Ik weet hoe je je voelt ...
Nou idd. Dillema wat te doen ivm dat je peuter ook niet wakker wil maken Heb schone luier gegeven.. fles halfvolle melk en hij js weer gaan slapen. Mama natuurlijk wakker😆😆

2 jaar geleden

Van 2u30 tot 5u wakker vannacht. Huilen, paniek. Dan ze maar bij ons in bed genomen. En dan lag ze nog lang wakker. Phoeh. hoort dat bij het peuter zijn? 😅

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ahh met broertjes/zusjes erbij is het helemaal rot! Ik weet hoe je je voelt ...
Dit herken ik zo.. hier een zus van 6. Laten huilen en alles wakker na een tijdje omdat hij steeds harder gaat schreeuwen of eruit (meestal fles erin) en over en vaak weer slapen... want hij weet t gewoon.. 😅😒

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Pffff...snap je helemaal 😑 hier weer half 5. En schreeuwt dan z'n longen u ...
Loeder moeder 😑😑 bleek fikse oorontsteking. Nu aan de antibiotica

2 jaar geleden

Reactie op Joy88

Loeder moeder 😑😑 bleek fikse oorontsteking. Nu aan de antibiotica
Kon je echt niet weten. Beterschap voor de kleine🍀