1144 Reacties

2 jaar geleden

Is ze lekker aan het drinken, laat ze ineens los m, gaat rechtop zitten en begint hele verhalen te vertellen 🤷‍♀️ #klaarwakker Gister was het 2 uur lang rond dit tijdstip, hopelijk nu minder lang.

VRIEND

2 jaar geleden

En weer wakker. Nu ineens een 4e fles willen snachts.. 🤷🏼‍♀️ Geen idee waar dit ineens vandaan komt. Weer last van tandjes? 😩

2 jaar geleden

Mijn mannetje bleef net ook anderhalf uur wakker. Probeerde wel te slapen maar dat lukte niet met gejammer en gehuil als gevolg. De nachten gaan hier heel wisselend, soms compleet kermis tussen 22:00 en 24:00 en vannacht dus een lange onderbreking in de nacht. Een goede avond en nacht slapen is alweer even geleden 😔 Maar nu slaapt hij, succes nog even voor iedereen die wakker is!

2 jaar geleden

Alweer vanaf 4 uur klaarwakker, ik en mijn vriend niet daarintegen. Katten die door haar denken dat ze kunnen miauwen en houden haar nog meer wakker. Duizend keer gevoed, tussen ons ingelegd, maar alleen maar krijzen. Nu maar even spelen in de woonkamer en hopelijk kunnen we zo allemaal nog wat slapen. Hebben zon leuke dag gepland, hoop dat t niet in de soep loopt zo..

2 jaar geleden

Wat gun ik jullie toch ook eens een goeie nacht! Ik hoef hier ( gelukkig) niet meer te zijn *afkloppen* En als ik dit dan allemaal lees , dan wil ik jullie allemaal een beetje van onze nachten geven ♥️

2 jaar geleden

Ik lees al een poosje met jullie mee, maar zal nu ook maar eens wat schrijven.... Het is hier al 4 weken raak! In de nacht 2x komen en een hele fles leegdrinken. We zitten hierdoor ook weer op 4, soms 5 flessen per dag 🙈. Eerst dacht ik dat het door de vakantie kwam, maar eenmaal thuis gaat dit gewoon door 😕 Gisteren had ik weer een beetje hoop, Mees deed z'n ochtend- en middagslaapje weer zoals vanouds (van 10.00-12.00 en van 14.00-16.00) dit was ook al een poosje ontregeld. Maar vanacht ging het helaas weer mis... Ik merk wel dat hij zich heel goed ontwikkeld en dat dit dus echt wel met een sprong te maken heeft, maar het breekt ons nu zo langzamerhand wel weer een beetje op. Daarnaast loopt er ook nog een kleuter van 4 jaar rond, dus een tukkie overdag zit er helaas ook niet in. Maar het komt vast wel weer goed 😅

2 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Alweer vanaf 4 uur klaarwakker, ik en mijn vriend niet daarintegen. Katten ...
Veel plezier toch vandaag

2 jaar geleden

Hier gelukkig al even geen flesje meer en als ze toch iets wil krijgt ze 90 ml. Heb ook het idee dat het met sprongen in de ontwikkeling is waardoor ze minder kan slapen. Nu is vaak tussen 6.10 en 7 uur wakker. Het verschilt erg. Ze slaapt van 8.45 tot.? Soms 1,5 uur soms wel 3 uur. In de middag vaan rond 13.00/13.30 tot 15 uur ofzo. Soms red ze het thuis om wakker te blijven tot 18.45 maar als ze naar school is geweest niet. Dan leggen we haar rond half 6 neer tot half 7 en dan uurtje wakker houden en dan gaan ze haar nachtslaapje doen met flesje. Verder is het een super vrolijk ei die niks uit de weg gaat.. hopelijk kan iedereen ook snel wat betere nachten ervaren. .❤

2 jaar geleden

Reactie op MamavanRenM

Ik lees al een poosje met jullie mee, maar zal nu ook maar eens wat schrijv ...
Ik ben zelf ook nog steeds altijd op zoek naar van alles en nog wat mbt slaap. En snap er ook soms helemaal niks meer van. Maar ik neem aan dat Mees tussen de 9-10 mnd in zit ongeveer? Dan hebben ze overdag niet zoveel slaap meer nodig. 2,5 uur ongeveer, om s’nachts goed te kunnen slapen. Als ik het zo lees slaapt Mees overdag zo’n 4 uur. Misschien een idee of proberen het ochtendslaapje korter te maken?

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Ik ben zelf ook nog steeds altijd op zoek naar van alles en nog wat mbt sla ...
Dit wou ik ook aanraden! Grote kans dat hij snachts eigenlijk gewoon ‘uitgeslapen’ is

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Ik ben zelf ook nog steeds altijd op zoek naar van alles en nog wat mbt sla ...
Wie weet dat dat het is 🤔 We gaan het maar eens proberen...

2 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Alweer vanaf 4 uur klaarwakker, ik en mijn vriend niet daarintegen. Katten ...
Valt mij op dat ik dus niet de enige ben met katten die helemaal wild zijn zo vroeg 🤣 Hopelijk heb je nog een leuke dag!

2 jaar geleden

Valt mij op dat ik dus niet de enige ben met katten die helemaal wild zijn ...
Haha, ze werken nooit mee als de kleine moet slapen 😅 En gelukkig toch nog heeeelijk 2.5 uur kunnen slapen vanaf half 8, en lekker dagje dierentuin gehad. Nu hopen op een betere nacht!

VRIEND

2 jaar geleden

Mannetje heeft 38,3 graden koorts, waarschijnlijk daardoor wat ontregeld de laatste nachten. Vandaag veel geknuffeld, hij was ook erg hangerig en huilerig. Hopelijk kan hij vannacht een beetje slaap mee krijgen 😞

2 jaar geleden

Hoe is het nu met je zoontje bipedsole? Is de koorts al weg?? Hier 3 keer eruit geweest voor speen. Hij valt dan uit haar bedje. Ook al liggen er 3 spenen in... of ze ligt erop.. wij zelf hadden het mega warm dus maar ff de airco aangezet. Kat die hoi baasje kwam zeggen... en nu slaapt zij uit... 8.30 moeten we bij het gemeente huis zijn.. we hebben gelukkig nog ff..🙄😑

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hoe is het nu met je zoontje bipedsole? Is de koorts al weg?? Hier 3 keer ...
Wij hebben 6 spenen en zelfs dan moeten we het bedje bewegen bij de nachtvoeding om er 5-6 van de grond te kunnen rapen. 🙈

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hoe is het nu met je zoontje bipedsole? Is de koorts al weg?? Hier 3 keer ...
Lief dat je het vraagt, de koorts is gelukkig weg. Maar hij is nog wel hangerig en huilerig. Vandaag maar een dagje thuis gehouden voor de zekerheid. 🤕 Wij hebben nu wel 4 a 5 spenen in bed liggen bij Dean. Hij gooit ze steeds tussen de spijlen door 😅 Heb hier nog niet de gouden tip gevonden hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Lief dat je het vraagt, de koorts is gelukkig weg. Maar hij is nog wel hang ...
Bij ons was dit ook. Ik heb een bedrand gekocht op amazon. Een katoenen en luchtdoorlatend 360 x 30 hoog. Deze heb ik in bed geplaatst omdat hij nu toch al 9 maanden is en het cb mij dit zelfs aangeraden had. Nog steeds wel 4 speentjes in bed liggen maar hij slaapt weer door en hoef er niet meer uit voor het speentje. Bedrand was maar iets van 26 euro geloof ik.

2 jaar geleden

Meer baby's die ineens keihard beginnen krijsen in hun slaap? Is nou al de 2e nacht en duurt echt lang voor ze rustig is. Vind het zo zielig en schrik me kapot elke keer.

2 jaar geleden

Reactie op S-a-m

Meer baby's die ineens keihard beginnen krijsen in hun slaap? Is nou al de ...
Dat krijsen niet maar hij is de laatste tijd wel ontzettend onrustig om in slaap te komen. Is sneu inderdaad! Ik meen te hebben gelezen dat ze bewuster gaan dromen...misschien heeft dat er iets mee te maken?