657 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ken je dat dat je denkt, ik weet het echt niet meer🙈🥺 pff ze slaapt maar ...
Wij weten het ook niet meer en zijn fysiek uitgeput.
Vannochtend na wegbrengen kdv nog even gaan liggen. Werd pas om 12 uur wakker. Mijn thuiswerken is toch een vrije dag geworden.
Ze valt wel heel makkelijk in slaap aan begin avond maar vanacht dan wel 100 x wakker. We leggen haar dan wel tussen ons in dat we niet eindeloos heen en weer hoeven te lopen (dat trekken we ook gewoon niet omdst we uitgeput zijn). Gun haar ook zo een rustige nacht. Ze blijft heel snel last hebben van kramp, en verlatiingsangst en ik denk al een maand dat ik een hoektandje zie doorkomen (of ik hoop het te zien omdat het fijn is een oorzaak te weten). Maar ohhh wat zijn we moe...
2 jaar geleden
Pff sterkte mama's, ik herken het gevoel wel dat je echt de wanhoop voelt en dan zit je meestal aan het eind van de strijd.
Wij zitten op dit moment en een super goede fase, zoiets hebben we nog weinig mee mogen maken. zowel de nachten als dagen zijn top, maar eind van de week dikke kans dat sprong 10 eraan komt en ik me weer volledig bij deze wakker club voeg, tot die tijd ga ik even genieten van de positieve flow en de nodige nachtrust
2 jaar geleden
Reactie op Louise 030
Ach arm meisje, zou ze daar zo veel last van hebben gehad misschien?
Ja dat denk ik nu dus achteraf in combi met verlatingsangst, Hanna heeft daar nooit last van gehad maar nu wil ze constant gewiegd worden voor het slapen enzo ik mag haar niet neerzetten op de grond als ik haar heb opgetild heb... @mama2020 Ik hoop hier ook op de achterste kiezen, maar m'n neefje van 2 kreeg ze nu pas??? Ze kwijlt veel nog steeds. Hoetandjes zijn wel nasty hoor 😉
2 jaar geleden
Pfff en weer 2 uur verder, ik wil haar op sommige momenten door elkaar rammelen, ga nou slapen! Ze is nu totaal in paniek aan het krijsen en niks helpt meer die 5 min huilen ook niet, her wordt weer een een nachtje bij ons en ik ga morgen de huisarts bellen want ik wil zeker weten dat er medisch niets is....
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Pfff en weer 2 uur verder, ik wil haar op sommige momenten door elkaar ramm ...
Hier ook al bijna 2 uur bezig. Net maar een zetpil erin gedaan. Geen idee waar ze nou weer last van heeft. Lijkt geen verlatingsangst want ze stopt niet met huilen als ik haar oppak. En ook bij ons in bed wilt ze niet. Vanaf morgen mag ze weer naar buiten en dus naar de opvang, maar twijfel nu toch of ze wel helemaal beter is 😩
2 jaar geleden
Hier ook om 4uur wakker. Ga nu na 5 weken af en aan koorts die voorheen niet opliep vandaag de ha bellen. Vannacht had hij 39.5 vind het nu te lang duren. Zal wel weer afgepoeierd worden met " kleintjes hebben veel koorts, kan geen kwaad, bla bla bla" dus ik ga t zien.
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Wat vervelend.
Net ook weer cb gemaild of ze kunnen bellen. Weet niet bij w ...
Pfff lastig is dat hè. Ik denk dat cb altijd een optie is maar als je denkt dat er meer aan de hand is, dan misschien ook even de huisarts bellen. Je weet t soms echt niet hè waar je goed aan doet. Knuffel van ons😘
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Pfff en weer 2 uur verder, ik wil haar op sommige momenten door elkaar ramm ...
Ik weet precies hoe je je voelt, wij hebben al maanden gebroken nachten dat we 1,5/2 uur met haar bezig zijn.
En niks wat helpt haar sneller in slaapt te brengen.
Fles niet, even knuffelen niet, 20 min wiegen niet, laten huilen niet.
En ook altijd op andere tijdstippen.
Gister ook geklaag gehad van de buren, als ik er blij van word dat ze elke nacht zo lang wakker en aan het huilen is.
Weet soms echt niet meer waar ik het zoeken moet, en om nou weer voor de 3de keer geld uit te geven aan een slaapcoach vind ik ook weer k*t.
2 jaar geleden
Reactie op kellykleingeld
Ik weet precies hoe je je voelt, wij hebben al maanden gebroken nachten dat ...
We hebben nog steeds harde ontlasting 🥺 het zal vooral niet meehelpen, huisarts is niet bereikbaar vandaag ik zal misschien ook afgepoeierd worden maar dan heb ik het probeerd. Ze heeft tussen ons in geslapen en mark heeft er halverwege in haar eigen bed geparkeerd, toen ging het wel zo knock out was ze. Ik heb gezegd dat ik 1,5 u max probeer vanavond en als het dan niet gaat leggen we haar gewoon bij ons...
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
We hebben nog steeds harde ontlasting 🥺 het zal vooral niet meehelpen, h ...
Helaas slaapt ze bij ons niet tussen in, dan is het alleen maar nog harder huilen of spelen.. Weet het soms echt allemaal niet meer, komen sowieso tanden door, maar denk niet dat dat de oorzaak is.
Ze heeft eigenlijk nooit echt goed geslapen, maar had dus de hoop dat als ze ouder zou zijn ze beter ging slapen, maar helaas…
2 jaar geleden
Reactie op kellykleingeld
Helaas slaapt ze bij ons niet tussen in, dan is het alleen maar nog harder ...
Ik had een prima slaper die nog wel voor een flesje kwam of wat had...Hanna mist alleen haar achterste kiezen nog... Maar of het dat nou is, tis ook zo moeilijk te zien 🙈 het zal net als bij jade niet meehelpen misschien 😉
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Jaaaaaa zachte poep, ik durf zeker niet te vroeg te juichen
Aaah, kan me de opluchting goed voorstellen. Hopelijk blijft het zo en gaat Hanna zich weer wat beter voelen (en slapen!).
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
Wat vervelend.
Net ook weer cb gemaild of ze kunnen bellen. Weet niet bij w ...
Heb je het cb nog kunnen spreken en konden ze je helpen..?
2 jaar geleden
Hoi allemaal, hier ook nog steeds hetzelfde verhaal. We zijn zo goed als van de fles af en bieden nu water aan. Maar hij wordt snachts nog steeds wakker.
Ik heb contact gehad met een slaapcoach en die gaf aan naar een dutje te gaan. Binnenkort krijgen we een datum te horen voor z'n neusamandelen en buisjes.
Ik ben woensdag uiteindelijk ziek geworden door oververmoeidheid. Mja we gaan gewoon door! Succes allemaal vandaag ✨
2 jaar geleden
Hoi allemaal, hier ook nog steeds hetzelfde verhaal. We zijn zo goed als va ...
Aah ik weet hoe je je voelt! Hier blijven de gebroken nachten ook maar aanhouden. Weet soms niet waar ik de energie vandaan moet halen.
Maar we kunnen het! We zijn power-moeders, superhelden in de ogrn van onze kleintjes!
2 jaar geleden
Hier een klein meisje dat aan het huilen was. Even geknuffeld. Ze wilde opgepakt worden. Kippie had ze ook uit haar bed gegooid en die heeft ze nu weer. Hopelijk helpt dat..
Zie foto.. niet dus. Wakker maar wel stil. Ben zelf niet lekker en man is weer naar de kroeg gegaan... die gaat er dus niet uit en anders ben ik altijd sneller dan hem bij ons meisje..