657 Reacties

2 jaar geleden

Dikke knuffel voor alle mama’s die snachts nog zo druk zijn met hun kleintje <3

2 jaar geleden

Ik hoop echt dat dit geintje hoort bij een sprong want hij wordt nu al weer een aantal weken minimaal 2 keer per nacht wakker. Ik geef het terugleggen in eigen bed ook eerder op en denk dan "ik wil slapen, dan lig je maar naast ons" maar eigenlijk wil ik daar geen gewoonte van maken. Ik mag niet klagen want hij heeft maanden heel goed geslapen maar wow, wat verlang ik daar naar terug 🥱

2 jaar geleden

Team wakker en drama en krijsen 😵‍💫

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Team wakker en drama en krijsen 😵‍💫
En dat al voor 1,5 jaar.. feest 🎉

2 jaar geleden

Flesje zit er weer in, nu hopen dat ik nog slaap 😴

2 jaar geleden

Lees mee. Wanneer mogen we een keer doorslapen? Max 4 uur geslapen aan een stukdoor, afgelopen jaar… pfff ben echt een stuk ouder gaan uitzien zeg…

VRIEND

2 jaar geleden

Ik merk echt dat dit mij opbreekt, ik slaap weken al slecht omdat ukkie zo loopt te spoken. Vandaag met zware hoofdpijn, vermoeidheid, spierpijn overal in mijn lichaam en concentratie problemen kan ik niet meer. Ik zit zo erg te twijfelen om te vragen of ik morgen vrij kan nemen. Ik moet echt even aan mijzelf denken want ben bang dat ik er anders aan onderdoor gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik merk echt dat dit mij opbreekt, ik slaap weken al slecht omdat ukkie zo ...
Denk aan jezelf..vraag of neem!!vrij. Even jezelf zijn even bij slapen. Doen. Ik heb het ook gedaan en heeft mij echt goed gedaan!.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik merk echt dat dit mij opbreekt, ik slaap weken al slecht omdat ukkie zo ...
Volgens mij alleen maar goed om even op te laden. Gewoon doen, hopelijk voel je je na een vrije dag wat beter. ⚘

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik merk echt dat dit mij opbreekt, ik slaap weken al slecht omdat ukkie zo ...
Lekker doen hoor, denk aan jezelf!

2 jaar geleden

Bipedsole, ben benieuwd.. heb je vrij genomen of niet?☺️

2 jaar geleden

Wij hebben weer het gezeik van doorlekken. Urhhh heb net andere luiers gekocht hopelijk helpt het

2 jaar geleden

Wij hebben weer het gezeik van doorlekken. Urhhh heb net andere luiers geko ...
Aah vervelend, wij gebruiken nu voor snachts de nappy pants van Pampers, dat gaat hier bijna altijd goed. We hebben uiteindelijk wel 7 soorten luiers geprobeerd

2 jaar geleden

Wij hebben weer het gezeik van doorlekken. Urhhh heb net andere luiers geko ...
Ik verschoon hem altijd nog als zijn luier iets vol zit als wij naar bed gaan. Ene x is het nodig andere x gok ik erop. En nu eigenlijk altijd droog in de ochtend of nacht als hij komt. Hij slaapt dan gewoon door.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Aah vervelend, wij gebruiken nu voor snachts de nappy pants van Pampers, d ...
Die werken hier ineens niet meer 😭 ik denk ook elk merk inmiddels haha. Achja we gaan maar door tot we iets vinden. En anders toch echt over op wasbaar

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ik verschoon hem altijd nog als zijn luier iets vol zit als wij naar bed ga ...
Wordt je zoontje niet wakker? Hier slaapt hij dan dan niet meer denk ik. Rare is z'n fles is minder geworden maar hij lijkt meer te plassen. Kan het altijd even aankijken of extra verschonen kan helpen

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Bipedsole, ben benieuwd.. heb je vrij genomen of niet?☺️
Ik had uiteindelijk 39,7 graden koorts. Gaat nu gelukkig wel weer beter. Was ook een teken van mijn lichaam dat ik het rustig aan moest doen. Vandaag voor de zekerheid ook coronatest gedaan en mij ziek gemeld. Zelftest was wel negatief, but you’ll never know 🤷🏼‍♀️ Bedankt voor het vragen ❤️

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben weer het gezeik van doorlekken. Urhhh heb net andere luiers geko ...
Wij hebben voor de nacht luiers maat 5 en (tip van opvang) een incontinetie verbandje overdwars aan de voorkant geplakt. Dat gaat bij ons al weken goed! Kruidvat incontinentiemateriaal, mini plus.

2 jaar geleden

Wij hebben weer het gezeik van doorlekken. Urhhh heb net andere luiers geko ...
Viel mij op als ik de romper niet dicht maak, dat hij dan ook niet doorlekt. Het lijkt erop dat de druk van volle pamper de lekkage veroorzaakt. Kost niks extras en het werkt bij ons

2 jaar geleden

Wordt je zoontje niet wakker? Hier slaapt hij dan dan niet meer denk ik. Ra ...
Soms wel. Maar geef er geen aandacht aan zodra ik hem weer instop slaapt hij weer, ik haal hem niet uit bed he maar laat hem in zijn ledikant liggen.