657 Reacties

2 jaar geleden

Ben er ook nog steeds… Inmiddels al wakker van 01.30 tot 03.00 en ze slaapt nog steeds niet.. 🙈 Wat doe ik toch verkeerd… ZUCHT….

2 jaar geleden

Na 3 nachten met veel wakker waarbij de meeste nachtvoedingen een uur duurde (+daarna nog spelen) ligt ze nu in 20 min weer in bed 🥳🤞

2 jaar geleden

Te vroeg gejuicht 😅 inmiddels ligt ze na nog een keer drinken en hoop miepen tussen ons in te slapen

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt sinds paar weken om 5 uur wakker en wilt dan niet meer verder slapen🥲 telt dat ook als nacht? Alles voor 6 uur is nacht toch?🤣

2 jaar geleden

Hier was hij er ook weer om half 1...😵 hij slaapt zo weer maar ik... 😢 slapen is niet mijn ding op t moment.. daarna kwam de oudste ook nog en alles weer om 6uur! 🥱

2 jaar geleden

5.15 jammeren omdat ze haar speen kwijt was.. man zijn wekken was al een keer afgegaan.. en wie kon er uit.. juist ikke... ze heeft vanaf 6 wakker gelegen/ gerommeld.. 7 uur eruit gehaald. Ze bleef ook vaak liggen of ze was stil🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben ook echt een piep nacht gehad. Ik heb hem uiteindelijk in ons bed gelegd alleen dan wilt hij perse op me slapen. Dus mama en papa hebben weinig geslapen. Het is een fase herhalen we maar 🥺

2 jaar geleden

Na twee maanden heeft daylinn eindelijk doorgeslapen in haar eigen bedje 🥳 maar ik was zelf om het uur wakker en keek snel na de camera of het wel goed ging. Zo raar na 2 Maanden die kleine niet meer naast je maar wel heerlijk natuurlijk

2 jaar geleden

Dus hou vol meiden er is hoop

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Na twee maanden heeft daylinn eindelijk doorgeslapen in haar eigen bedje 🥳 ...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik geef nog steeds borstvoeding en hij slaapt met ons. Zou ook graag een keer willen doorslapen:??

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik geef nog steeds borstvoeding en hi ...
Ze heeft ook twee maanden tussen ons in gelegen.. en ineens sliep ze door vannacht

2 jaar geleden

Hebben jullie het idee dat jullie kindjes ook echt honger hebben? Hij heeft gisteren avond brood op want in de middag warm. Een toetje, toen met z'n papa nog een broodje meegegeten. Een halve banaan én een flesje melk. De opvang zei nog dat hij super had gegeten. Toch was hij erg boos na z'n flesje van 120 cc om 3 uur en wilde meer 🤔

2 jaar geleden

Hebben jullie het idee dat jullie kindjes ook echt honger hebben? Hij heeft ...
Ja herken ik. Ook hier hele dag honger...

2 jaar geleden

Hebben jullie het idee dat jullie kindjes ook echt honger hebben? Hij heeft ...
Jup als ze hier komt zeker honger/ dorst

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ze heeft ook twee maanden tussen ons in gelegen.. en ineens sliep ze door v ...
Dat geeft zeker moed 😀 Ik hoop dat hij binnenkort ook weer lekker in zijn eigen bedje slaapt. Kan me voorstellen dat je ging kijken of het wel goed ging met je kleintje.

2 jaar geleden

Hebben jullie het idee dat jullie kindjes ook echt honger hebben? Hij heeft ...
Ik geef nog borstvoeding en ben er niet zo zekr van dat het honger is. Een tijdje geleden kon ik hem vaker troosten zonder een slok maar dat werkt nu echt niet.

2 jaar geleden

Hebben jullie het idee dat jullie kindjes ook echt honger hebben? Hij heeft ...
Mijn moeder vertelde vorige week dat ze dat van alle 5 haar kids herkende. Altijd een periode met veel eten en daarna gingen we ineens flink groeien (met groeipijn erbij).

2 jaar geleden

Iets te vroeg gejuicht vannacht weer bij ons geslapen 😩

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Mijn moeder vertelde vorige week dat ze dat van alle 5 haar kids herkende. ...
Dit herken ik zeker! Opeens zijn z'n broeken en pyamas weer te kort haha. En daarna is het ook weer over en eet hij weer amper. Wel grappig maar verbaas me altijd erover.

2 jaar geleden

Onze bingokaart met weer een oorontsteking komt langzaam wel vol. Hebben nu een verwijzing voor de KNO. Nu snap ik het wakker worden wel 🥺