657 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Wakker geworden van de kou vannacht... De ketel is stuk.. Toch een geklooi ...
Oh vervelend! Hopelijk snel weer gemaakt. En jullie kleden Hanna al dik aan toch
2 jaar geleden
Onze bingokaart met weer een oorontsteking komt langzaam wel vol. Hebben nu ...
Ach, jeetje. Hopelijk kunnen jullie gauw terecht bij de KNO arts.
2 jaar geleden
Oh vervelend! Hopelijk snel weer gemaakt. En jullie kleden Hanna al dik aan ...
Dinsdag krijgen we een nieuwe ketel het is zoals het is ik kan hoog en laag springen daar gaat het niet sneller van effe kijken of ik morgen met de kleine kan zwemmen of zo we mogen overal douchen hoor dat is niet het probleem hoor maar misschien van een nood een deugd maken 😂ze heeft een extra mailot aan en een dikke pyama... Er staat een klein kacheltje maar het is moeilijk afstellen 😉We overleven het wel we hebben een waterkoker en een babybad en zo'n waterschep ook ideaal voor volwassenen 😁
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Dinsdag krijgen we een nieuwe ketel het is zoals het is ik kan hoog en laag ...
Je bent wel een stuk positiever als mij een aantal jaar geleden haha. Hoe was het zwemmen, schattige Hanna 😍
2 jaar geleden
Fynn heeft weer koorts en de hele nacht ongeveer gehuild, ik heb weer 2 sollicitatiegesprekken vandaag dus de timing is weer fantastisch 😩
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Fynn heeft weer koorts en de hele nacht ongeveer gehuild, ik heb weer 2 sol ...
Succes met je gesprekken... 🌷
Hopelijk is Fynn snel weer beter.
2 jaar geleden
Eindelijk na 15 maanden beginnen de nachten beter te gaan. Ik heb gemerkt als ik dingen goed uitleg dat hij het best goed begrijpt. Ik gaf steeds snachts nog borstvoeding. Nu haal ik hem even uit bed als hij wakker word. Geef hem een knuffel en zeg ik tegen hem dat het nog te vroeg is om te drinken. Hij huilt dan heel even en gaat gelijk weer slapen. Vannacht maar 1 keer wakker om 4 uur en ging gelijk weer slapen. Toen pas voor het eerst gedronken om kwart voor 7!!
2 jaar geleden
Onze bingokaart met weer een oorontsteking komt langzaam wel vol. Hebben nu ...
Ons zoontje is half januari geholpen (buisjes en neusamandel geknipt) en heeft pas 1x weer koorts gehad, maar zonder oorontsteking. Heeft echt enorm geholpen want hij was sinds eind november maar 3 dagen koortsvrij en had zoveel (oor)pijn. Hoop dat ze je kindje snel kunnen helpen!
2 jaar geleden
Reactie op jmv-24
Ons zoontje is half januari geholpen (buisjes en neusamandel geknipt) en he ...
Mag ik vragen hoe dat is gegaan met de neusamandel? Onze oudste moet daar ook aan geholpen worden binnenkort.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Succes wensen is te laat... Maar hoe is het gegaan?
Ja eerste gesprek ging super goed, erg fijne mensen en bedrijf! Dus hoop dat dat wat gaat worden maar er was nog een kandidaat. De tweede zo verschrikkelijk dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Heb het afgekapt en ben weg gegaan maar alsnog spijt dat ik dat niet eerder in het gesprek al heb gedaan.. zelden zo'n narcist tegen gekomen.
Hopelijk vannacht een iets betere nachtrust want morgen weer een gesprek 😅
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Succes met je gesprekken... 🌷
Hopelijk is Fynn snel weer beter.
Dankjewel! 🤗
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Ja eerste gesprek ging super goed, erg fijne mensen en bedrijf! Dus hoop da ...
Ik hoop ook dat het vannacht wat beter gaat. En ik duim mee voor je dat het wat wordt bij dat eerste bedrijf!
2 jaar geleden
Reactie op Louise 030
Ik hoop ook dat het vannacht wat beter gaat. En ik duim mee voor je dat het ...
Lief! Dankjewel 😊