657 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Ons zoontje is half januari geholpen (buisjes en neusamandel geknipt) en he ...
Wat fijn zeg! Zijn jullie snel geholpen? Ja ik ook het ook zeg, dit is geen doen 😭

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ja eerste gesprek ging super goed, erg fijne mensen en bedrijf! Dus hoop da ...
Hopelijk pak je vannacht wat slaap en succes morgen!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wel heeel goed van je! Weer een grote stap! Trots op jou 💚🧡 You got thi ...
Dankjewel! 😊💛

2 jaar geleden

Wow...mijn kleine mannetje vindt het vannacht nodig om elke 2 uur wakker te worden en te brullen tot hij drinkt....

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Wow...mijn kleine mannetje vindt het vannacht nodig om elke 2 uur wakker te ...
Zo dat is een zware nacht dan 😩 hopelijk vannacht wat rustiger

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd... Toch een klein krijsbuitje gisteren.... Nu is het rustig...

2 jaar geleden

Zo dat is een zware nacht dan 😩 hopelijk vannacht wat rustiger
Ja gelukkig wel, misschien moest hij zelf ook bijkomen van die nacht want vannacht is hij vporalsnog alleen om 3 uur wakker geworden. Hoe gaat het bij jullie en de oortjes?

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Ja gelukkig wel, misschien moest hij zelf ook bijkomen van die nacht want v ...
Ah fijn! Is ook zwaar voor hem natuurlijk. Hier gaat het gelukkig weer wat rustiger 😊

VRIEND

2 jaar geleden

Ukkie zit nu al bijna 3 kwartier in bed te spelen 🥲 denk ook de dag aan het verwerken. Vandaag ook naar consultatiebureau geweest voor prikjes.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ukkie zit nu al bijna 3 kwartier in bed te spelen 🥲 denk ook de dag aan he ...
Oefff 😭 veel last gehad van de prikjes? Wij mogen morgen 😩

2 jaar geleden

Ik echt word echt helemaal gestoord van mijn man. Hij is verkouden en snurkt zo ontzettend hard. Ik wil ook slapen 😒

2 jaar geleden

Ik echt word echt helemaal gestoord van mijn man. Hij is verkouden en snurk ...
Herkenbaar porren tot je een ons weegt of toch verhuizen🙈

VRIEND

2 jaar geleden

Oefff 😭 veel last gehad van de prikjes? Wij mogen morgen 😩
Tot nu toe nog niet, maar deze kunnen later nog bijwerkingen geven. Dus hopelijk valt het mee. 😩 Succes morgen 🍀

2 jaar geleden

Ik echt word echt helemaal gestoord van mijn man. Hij is verkouden en snurk ...
Heeft hij nog zijn amandelen? Bij mijn man zijn ze op latere leeftijd uit gehaald en die snurkt nu bijna niet meer!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Heeft hij nog zijn amandelen? Bij mijn man zijn ze op latere leeftijd uit g ...
Ja die heeft hij nog 😩 ik zei het ook al. Heb je nog een keer hierna ga naar de HA. Heb uiteindelijk White noise geluisterd met oortjes tegen het snurken. Maar is echt geen doen

2 jaar geleden

Ja die heeft hij nog 😩 ik zei het ook al. Heb je nog een keer hierna ga na ...
Als hij vaak last heeft van ontstekingen enz dan kan hij ze laten verwijderen. Echt snurken js echt een ramp.. gaat door alles heen.

2 jaar geleden

Gezellig nachtje aan het logeren bij opa&oma. Na 3 nachten doorgeslapen te hebben (jeej!!) is het nu natuurlijk weer feest. Ze blijft maar vragen om de borst. Heb nu maar gezegd dat die op is en een beker groeimelk gegeven 🙈 Dr huiltje klinkt ook wat schor, hopelijk wordt ze niet ziek 🤞

2 jaar geleden

Meisje vanaf 5.50 wakker en aan het jammeren. Man gaat haar goed leggen met licht aan.. juist die is nu echt wakker. Man gaat haar nu maar aankleden.. kat doet ook mee mauw mauw. Vanuit de gang beneden😣

2 jaar geleden

Gebroken nacht hier. Tegen 8hr is zoontje gaan slapen. Tegen 12hr was hij er weer. Niet stil te krijgen, dus maar een fles aangeboden. Tegen 1hr was hij weer stil. Om 4 uur meldde hij zich echter weer. Ben bang dat ik m niet meer terug in slaap krijg :-(

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Gebroken nacht hier. Tegen 8hr is zoontje gaan slapen. Tegen 12hr was hij e ...
Hier ook! 12 uur moord en brand gillen. Verschonen, zetpil, flesje alles geprobeerd. Bij ons liggen. Iedere keer als die terug was in z’n eigen bed weer gillen. Nog een flesje, tien keer op en neer gelopen. Uiteindelijk half 3 weer in slaap. 6 weer wakker. Nou raap me op, we vertrekken zo met z’n alle vanuit huis en ik wil gewoon slapen 😭 Is hij uiteindelijk nog gaan slapen? Succes vandaag!