657 Reacties
2 jaar geleden
Storm en verkoudheid van mini helpt elkaar niet. Ben al 1.5 uur wakker en leg straks denk ik maar een matras voor mezelf op haar kamer neer. 😴
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Nou positieve zelftest dus we gaan zo maar eens naar de ggd
Oh nee 😭 en jullie?
2 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Oh noo!!! 🥺
Yup, m'n moedergevoel zij dat het niet klopte. Ze huilde gisteren anders dan normaal, wilde haar fiepie en konijn absoluut niet loslaten vannochtend. Ze hoest wel wat maar niet overdreven en verder een lekkere snotneus. Dus toch maar een stokje in d'r neus echt gelijk een streep. Verder was ze vannochtend vrolijk aan het rond banjeren (yes ze loopt 🎉) en lekker aan het spelen ze is een beetje hangerig en eten gaat flut... M'n vriend is nog negatief (zelftest) en ik ben net ook door de teststraat geweest dus wacht de uitslag af maar verwacht het ook te hebben, verkouden. Komt wel goed verwacht ik. Beiden gevaccineerd en geboosterd
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Yup, m'n moedergevoel zij dat het niet klopte. Ze huilde gisteren anders d ...
Wij zijn ook alle drie positief sinds een week. Mijn vriend heeft vrijwel geen klachten (naar die heeft de vorige keer een dubbele portie gehad) en ukkie en ik hebben nu wel klachten.
Ik vind het vooral vervelend dat ik al een paar keer heb gedacht dat we opknapten en dan begon het feest de volgende dag weer opnieuw met veel snot en hoesten.
Ik hoop dat de klachten bij jullie zullen meevallen en in elk geval gauw weg zijn!
VRIEND
2 jaar geleden
Beterschap allemaal! Ik ben ook al 2 weken aan het snotteren en wordt maar niet beter. Al 4 zelftesten gedaan maar allemaal negatief. Dus vannacht sliep Merel aardig (halleluja, elke nacht na stoppen koemelk gaat weer ietsje beter!) lig ik zelf met dichte neus wakker...
Kan Hanna lopen! Wat stoer!
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Olivia is weer flink aan het hoesten en snotteren. Al een aantal keer eruit ...
Misschien iets om te proberen? Ik ben sinds een paar dagen heel blij met ampullen om de neus te spoelen met zoutwater.
Kindje op z'n zij, ampul in bovenste neusgat, flink knijpen en het water loopt uit het onderste neusgat weg. Leon lijkt er veel baat bij te hebben, véél minder verstopte neus. Hij liep daarvoor zo te worstelen met al dat snot... 😔
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Man wat een drama nacht weer. Heb elk uur gezien 😩 Nu zit ze gelukkig weer ...
Dutjes zijn altijd een goed idee...
Succes vandaag!
2 jaar geleden
Reactie op Natas12983
Dutjes zijn altijd een goed idee...
Succes vandaag!
Die van mij ligt er weer in, zo moe van de corona. Als ze klachten vrij is mag ze woensdag naar de opvang als. Ze is iets wat minder snotterig inmiddels, ik ben benieuwd ik hoor dat corona ook op en neer gaat🧡💚