657 Reacties

2 jaar geleden

Weekendje weg geweest om "op te laden". Zo slecht geslapen daar, omdat de kleine man tig keer per nacht wakker werd. Uiteindelijk maar vandaag naar huis gegaan ipv morgen, in de hoop dat eigen bed zou helpen. Niet dus. Zucht.

2 jaar geleden

Wat een vooruitgang. Vannacht maar 3x eruit gemoeten.

2 jaar geleden

Bij ons weer hele erge verlatingsangst met naar bed brengen. Ook ineens random huilen tijdens het slapen. Ik word daar zelf zo verdrietig van 😕

2 jaar geleden

Heeft ze eindelijk weer goed geslapen (van 19.00-04.00), moet ik haar de komende week rond 23.00 uur wakker maken voor de antibiotica. 😭

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Heeft ze eindelijk weer goed geslapen (van 19.00-04.00), moet ik haar de ko ...
Aah neeee... 🤦‍♀️ wat een pech!

2 jaar geleden

Alweer 2 keer eruit geweest. Had weinig zin om op tijd naar bed te gaan 😩

2 jaar geleden

Ondanks dat we al wel zeker een maand van de nachtvoeding af zijn word er nog maar erg weinig doorgeslapen 😞 op dit moment zijn het de doorkomende kiezen het probleem. Vannacht weer 3 keer eruit. Normaal gaat mijn vriend bij de derde keer, maar die sliep gewoon verder ondanks herhaaldelijk wakker maken😠 dus ook ik uiteindelijk maar de derde keer chagrijnig uit bed. Nu een luie ontbijt set-up voor de tv zodat ik nog even op de bank kan rusten..

2 jaar geleden

Pfff...waterpokken... Man op de logeerkamer met corona, dus de nachten zijn voor mij alleen 😓

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Pfff...waterpokken... Man op de logeerkamer met corona, dus de nachten zijn ...
He bah wat een vervelende situatie... beterschap voor allen. 🌷

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Beterschap en veel succes voor jou ❤️‍🩹💪🏻

2 jaar geleden

Verkouden geworden. In haar slaap hoesten. Rot verkoudheidjes. Man wilde haar anders melk geven, maar ja daar krijg je weer meee slijm van en is dat wel handig?? Mijn kat lag weer tegen mijn aan geplakt. Dan had ik het warm dan weer koud.. ppff.. lang geleden hoor dat we meerdere van zulke nachten hadden.

2 jaar geleden

3x een flesje gegeven.... Ze had ook overgegeven... Ik hoop zo dat ze vandaag wat meer eet...ze is de spekies die ze had al kwijt door de corona en nu was ze weer ziek en wilde ze gisteren bijna niks eten

2 jaar geleden

Geen goede nacht. Erg onrustig is ze. Soms geluid maken huilen.. zat net overeind...

2 jaar geleden

Vanaf half 5 wakker.. heb haar maar bij mij gelegd.. niet heel veel effect maar kunnen rekken tot 6.45!

VRIEND

2 jaar geleden

Om het uur wakker. Huilen en jammeren, net een flesje gegeven en die ging er helemaal in. Wilde nog zijn luier verschonen en temperatuur opnemen, maar hij hield zijn benen stijf in de slaapzak. Zo moe.. 🥺 Terug ik bed gelegd, hopelijk slaapt hij nog even.

2 jaar geleden

Wij zitten in een hele heftige slaap regressie. We gaan ook cold turkey stoppen met de fles snachts. Het is nu meer een gewenning dan een must. Hoe gaat het met de andere mama's hier?

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Om het uur wakker. Huilen en jammeren, net een flesje gegeven en die ging e ...
En nog geslapen??

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

En nog geslapen??
Nauwelijks, steeds wakker. Geen idee wat er gaande was. 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Wij zitten in een hele heftige slaap regressie. We gaan ook cold turkey sto ...
Wij hebben sinds een tijd een antilekbeker in haar bed staan. Scheelt opstaan! Verder is het nu weer meh door doorkomende kiezen/tanden.