657 Reacties
2 jaar geleden
Bij ons weer hele erge verlatingsangst met naar bed brengen. Ook ineens random huilen tijdens het slapen. Ik word daar zelf zo verdrietig van 😕
2 jaar geleden
Heeft ze eindelijk weer goed geslapen (van 19.00-04.00), moet ik haar de komende week rond 23.00 uur wakker maken voor de antibiotica. 😭
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Heeft ze eindelijk weer goed geslapen (van 19.00-04.00), moet ik haar de ko ...
Aah neeee... 🤦♀️ wat een pech!
2 jaar geleden
Ondanks dat we al wel zeker een maand van de nachtvoeding af zijn word er nog maar erg weinig doorgeslapen 😞 op dit moment zijn het de doorkomende kiezen het probleem. Vannacht weer 3 keer eruit. Normaal gaat mijn vriend bij de derde keer, maar die sliep gewoon verder ondanks herhaaldelijk wakker maken😠 dus ook ik uiteindelijk maar de derde keer chagrijnig uit bed.
Nu een luie ontbijt set-up voor de tv zodat ik nog even op de bank kan rusten..
2 jaar geleden
Reactie op EllieB
Pfff...waterpokken...
Man op de logeerkamer met corona, dus de nachten zijn ...
He bah wat een vervelende situatie... beterschap voor allen. 🌷
2 jaar geleden
Verkouden geworden. In haar slaap hoesten. Rot verkoudheidjes. Man wilde haar anders melk geven, maar ja daar krijg je weer meee slijm van en is dat wel handig?? Mijn kat lag weer tegen mijn aan geplakt. Dan had ik het warm dan weer koud.. ppff.. lang geleden hoor dat we meerdere van zulke nachten hadden.
2 jaar geleden
Wij zitten in een hele heftige slaap regressie. We gaan ook cold turkey stoppen met de fles snachts. Het is nu meer een gewenning dan een must. Hoe gaat het met de andere mama's hier?
2 jaar geleden
Wij zitten in een hele heftige slaap regressie. We gaan ook cold turkey sto ...
Wij hebben sinds een tijd een antilekbeker in haar bed staan. Scheelt opstaan! Verder is het nu weer meh door doorkomende kiezen/tanden.