657 Reacties
2 jaar geleden
Wij zitten in een hele heftige slaap regressie. We gaan ook cold turkey sto ...
Wij zitten ook vast aan een fles rond 4/5, cold Turky geprobeerd maar mevrouw krijste 2u lang toen heb ik opgegeven.. wat kun je dan nog doen?:p
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Wij hebben sinds een tijd een antilekbeker in haar bed staan. Scheelt opsta ...
Handig haha. Kreeg die tip laatst ook. Misschien toch is proberen! Ja die tandjes, uhrhh 😖
2 jaar geleden
Reactie op -Claire1234
Wij zitten ook vast aan een fles rond 4/5, cold Turky geprobeerd maar mevro ...
Slaapt je dochter erna meteen weer? Wij gaan ermee stoppen omdat hij alsnog een paar uur wakker ligt. We waren een nachtje weg en meneer was gewoon van 2 tot 5 wakker. Maar het is echt lastig hè 😩
2 jaar geleden
Ik weet het niet meer Daylinn heeft sinds donderdag der antibiotica niet meer. Maar het is gewoon weer raak hele nachten jammeren niet willen slapen middag slaapje is nog maar 40 minuten ze word gewoon over vermoeid zo. Morgen na het opname plein. Ik weet het niet meer nu ik ben op
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Ik weet het niet meer Daylinn heeft sinds donderdag der antibiotica niet m ...
Hoe is de stoelgang? Antibiotica is niet zo voor de darmen. Je zou een probiotica kunnen geven. Succes morgen!
2 jaar geleden
Slaapt je dochter erna meteen weer? Wij gaan ermee stoppen omdat hij alsnog ...
Ja hier is het echt drinken en meteen slapen, dus ergens denk ik ze heeft hem eventjes nodig ook al kan ze doorslapen..
2 jaar geleden
Reactie op debbie14
Ik weet het niet meer Daylinn heeft sinds donderdag der antibiotica niet m ...
Wat is het opname plein?
2 jaar geleden
Wij zitten in een hele heftige slaap regressie. We gaan ook cold turkey sto ...
Hier ook zo. Zijn elke nacht 1,5 tot 2uur met haar bezig… Soms wil ze wel de fles, dan weer niet. Wiegen, troosten, wiegen. Noem het maar op.
2 jaar geleden
Hier is het echt een paar weekjes goed gegaan ondanks dat hij a 3 weken aan t tobben is met koorts. Om half 5 was hij er vanmorgen, meneer had duidelijk honger flesje gegeven en slaapt nu nog.
2 jaar geleden
Reactie op kellykleingeld
Hier ook zo. Zijn elke nacht 1,5 tot 2uur met haar bezig… Soms wil ze wel ...
Ja ik hoop echt dat ze voor ons de 18 maanden regressie overslaan. 😖
2 jaar geleden
Reactie op -Claire1234
Wat is het opname plein?
Daar ga je langs in het ziekenhuis als je een operatie krijgt. Dan spreek je de verschillende artsen etc 😊
2 jaar geleden
5.00 was meneer er weer! Normaal flesje erin en weer paar uur slapen maar vandaag had hij geen zin meer een vond hij spelen een betere optie 😅. Ben er maar uit gegaan 🥱.
2 jaar geleden
5:15 vanochtend. Daarna weer in slaap gevallen tot 6:45. Mja ik ben dan al wakker vanaf 5:15. Zo jaloers op kindjes die van 7 tot 7/8 uur slapen…
2 jaar geleden
Iedere 3 kwartier weer naar boven omdat zieke mini niet verder kan slapen. 😔