657 Reacties

2 jaar geleden

5:15 vanochtend. Daarna weer in slaap gevallen tot 6:45. Mja ik ben dan al ...
Nou die had ik... sinds 2 weken ook half 6 of iets later...🤷‍♀️

2 jaar geleden

Het was hier weer 5.15 vanochtend. 2 x eerder geweest vannacht. 5.30 kwam oudere zus met de mededeling dat ze in haar bed had geplast. Dan maar de dag beginnen.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ahh die jaloezie heb ik ook!
Ik ook! Nog steeds chronisch slaaptekort en in een burnout mede hierdoor.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Ahh die jaloezie heb ik ook!
Aaneengesloten slaap, daar zijn wij ook zo aan toe! Geen idee wat het vanacht weer was, maar ze had pijn. Deze keer zo hevig dus zetpil gegeven en troostflesje. Daarna ging het wel weer. Hoopte dat als de koemelk weer uit haar lichaam was we sporadisch misschien wel zouden mogen doorslapen, maar nog niet. Het is wel al stukken beter dan met de koemelk.

2 jaar geleden

Zó weinig kunnen slapen dit weekend dat het voelt alsof ik een enorme kater heb. Droge mond, misselijk, pfffff..

2 jaar geleden

Sowieso is het nog steeds elke nacht huilen en niet verder kunnen slapen, maar vannacht was wel weer extreem. Van 23.15 tot 01.45 bezig geweest.. En dan ook alweer om 06.00 wakker Het breekt me lichamelijk en geestelijk echt op..

2 jaar geleden

Wat een nacht.... We denken buikpijn, weer ondertemperatuur. Je kunt zo weinig doen....

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Heel herkenbaar! Echt wakker dan he? En kletsen, klappen, vrolijk zitten. Tja...liever vrolijk dan huilend wakker maar het is wel vroeg! 🥱

2 jaar geleden

Na een tijd best goede nachten was het vannacht weer raak, om de 2 uur wakker en huilen. En vanaf 5 uur helemaal wakker😩

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Heel herkenbaar! Echt wakker dan he? En kletsen, klappen, vrolijk zitten. T ...
Gek dat mijn bericht ineens is verwijderd maar idd liever kletsen als huilen.

2 jaar geleden

Hier nog steeds een killer slaap regressie. Hij wilt ook zo graag lopen maar los durft hij nog niet. Ik lees wel dat veel kinderen in de nov vroeg wakker zijn.

2 jaar geleden

Hier nog steeds een killer slaap regressie. Hij wilt ook zo graag lopen maa ...
Nov groep*

2 jaar geleden

Hier nog steeds een killer slaap regressie. Hij wilt ook zo graag lopen maa ...
Hier ook nog steeds vroeg 😵‍💫… misschien hebben we geluk als straks de tijd wordt verzet 😉

2 jaar geleden

Reactie op Tjm

Hier ook nog steeds vroeg 😵‍💫… misschien hebben we geluk als straks de ti ...
Hoop het ook!

2 jaar geleden

Reactie op Tjm

Hier ook nog steeds vroeg 😵‍💫… misschien hebben we geluk als straks de ti ...
Ik kijk dr naar uit! Het is hier iedere ochtend om 5hr, pff

2 jaar geleden

Slaapt t kleintje weer tot een normale tijd , komt de oudste om half 5 dat ze niet meer kon slapen.🧐 ze had wel koorts maar toch... ik weer wakker... 😅🤔

2 jaar geleden

Vannacht was echt een cadeautje, een keer wakker om 2:30 en daarna pas weer om 7 uur. Ik hoop voor jullie ook een betere nacht! 😄

2 jaar geleden

Huilie huilie huilie huilie. 😭 Hopelijk valt het de rest van de nacht mee.

2 jaar geleden

Zit mijn kind mij gewoon via de camera aan te kijken... meid het is 3 uur in de nacht.. ga slapen..🙄. Heb maar een flesje gemaakt.. maar nu ligt ze weer... ga hem wel gewoon geven.. vind ze vast lekker. Ze is de laatste dagen niey fit..koorts gehad, diaree, nu hele rode billen.. kleintjes hebben het soms maar zwaar💜

2 jaar geleden

Weet wat de rede was dat ze wakker was.. rook het toen ik haar slaapkamer in was gegaan.. ze had gespuugd!! Arm ding🥺. Zij was alleen maar blij dat ze mama zag!! Ow en flesje natuurlijk hihi. Bedje verschoond. Gelukkig had ik nog een hoeslaken.. de andere lag nog in de was!.. ik heb er maar 3... 2 zelf gekocht en 1 vond ik ergens in de kast gekregen ooit toen we haar bedje op gingen halen.. wat een geluk anders had ik niks😬 Denk morgen maar 1 bij halen ofzo🤔. Ze kijkt nu nog met grote ogen aan in de camera. Wel blijft ze rustig liggen.. op goed geluk. 2 verjaardagen vandaag..🤞🤞