3364 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op loite

Pfff James is sowieso nooit echt goede slaper geweest maar maakt het wel h ...
Nee sorry wel vaak een verdrietige baby die helemaal los gaat vanuit het niets. Met een flesje snel opgelost hier, en ze poept echt vaak nu... Veel sterkte igg

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nee sorry wel vaak een verdrietige baby die helemaal los gaat vanuit het n ...
Ja sneu he als ze zo verdrietig zijn. Flesje helpt hier maar even en begint na zijn fles weer te huilen. Nou hopelijk ligt het dan aan een sprongetje of misschien tandjes die hij nog steeds niet heeft😬.

2 jaar geleden

Reactie op loite

Ja sneu he als ze zo verdrietig zijn. Flesje helpt hier maar even en begint ...
Ow hier ook tanden aan het doorkomen dus het zou zomaar kunnen... De poepluiers liegen er dit keer niet om...

2 jaar geleden

En weer wakker in paniek, drinken, drinken, poepen, schone luier, drinken... En nu hopen dat ze wel zo gaat slapen

2 jaar geleden

Geslapen tot nu met 1 mx moeten sussen.. nu niet meer willen slapen. Vent chagrijnig, omdat ik hem soms mee in ons bed leg, dit is omdat hij anders niet wilt.. ja het is mijn fout dat dit een gewoonte is geworden.. maar ik weet het anders niet meer... Zijn kamer is nogsteeds niet af, enkel het Gordijnrail ontbreekt nog.. En van k&g, hoor ik ook niets omwille van zijn slapen.. terwijl ze zeiden me te bellen...

2 jaar geleden

Hoi hoi! Omdat dit topic meer dan 1.000 reacties heeft, zal ik het sluiten. Ik doe dit aan het eind van de middag, dan kunnen jullie lopende gesprekken nog even afronden. Het vervolgtopic vinden jullie hier: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/club-wakker-deel-2-4EaRpE Groetjes!