Club #wakker

hopsakeetje
één jaar geleden
Volgen
Omdat je je soms best alleen kunt voelen als je midden in de nacht in een donker en stil huis aan het voeden, verschonen of sussen bent, is het misschien een leuk idee om elkaar een seintje te geven dat je zeker niet alleen bent. Dus alle doorslapende baby's ten spijt, wie hoort er op dit moment ook bij club #wakker? 🙋🏼‍♀️ Wakker om 3.40 voor borstvoeding in bed
Dit topic is gesloten
3364 reacties
Miertje08
10 maanden geleden
Reactie op loite
Pfff James is sowieso nooit echt goede slaper geweest maar maakt het wel heel bont. Al bijna 3 weken van 19:00 tot een uur of 00:00 bezig om hem in slaap te krijgen. Blijft heel hard huilen en valt alleen maar in onze armen in slaap. Dan moeten we echt nog wel even wachten tot hij heel diep slaapt om hem terug te kunnen leggen om vervolgens weer rond een uur of 03:00 heel hard te gaan huilen en we weer opnieuw kunnen beginnen. Hij is nu 9 maanden oud en zou net uit een sprong moeten zijn. Hebben meerdere dit?😭. #helemaalgesloopt
Nee sorry wel vaak een verdrietige baby die helemaal los gaat vanuit het niets. Met een flesje snel opgelost hier, en ze poept echt vaak nu... Veel sterkte igg
loite
10 maanden geleden
Reactie op Miertje08
Nee sorry wel vaak een verdrietige baby die helemaal los gaat vanuit het niets. Met een flesje snel opgelost hier, en ze poept echt vaak nu... Veel sterkte igg
Ja sneu he als ze zo verdrietig zijn. Flesje helpt hier maar even en begint na zijn fles weer te huilen. Nou hopelijk ligt het dan aan een sprongetje of misschien tandjes die hij nog steeds niet heeft😬.
Miertje08
10 maanden geleden
Reactie op loite
Ja sneu he als ze zo verdrietig zijn. Flesje helpt hier maar even en begint na zijn fles weer te huilen. Nou hopelijk ligt het dan aan een sprongetje of misschien tandjes die hij nog steeds niet heeft😬.
Ow hier ook tanden aan het doorkomen dus het zou zomaar kunnen... De poepluiers liegen er dit keer niet om...
Miertje08
10 maanden geleden
En weer wakker in paniek, drinken, drinken, poepen, schone luier, drinken... En nu hopen dat ze wel zo gaat slapen
Kyuubi
10 maanden geleden
Geslapen tot nu met 1 mx moeten sussen.. nu niet meer willen slapen. Vent chagrijnig, omdat ik hem soms mee in ons bed leg, dit is omdat hij anders niet wilt.. ja het is mijn fout dat dit een gewoonte is geworden.. maar ik weet het anders niet meer... Zijn kamer is nogsteeds niet af, enkel het Gordijnrail ontbreekt nog.. En van k&g, hoor ik ook niets omwille van zijn slapen.. terwijl ze zeiden me te bellen...
Roos | 24Baby
10 maanden geleden
Hoi hoi! Omdat dit topic meer dan 1.000 reacties heeft, zal ik het sluiten. Ik doe dit aan het eind van de middag, dan kunnen jullie lopende gesprekken nog even afronden. Het vervolgtopic vinden jullie hier: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/club-wakker-deel-2-4EaRpE Groetjes!