10 Reacties

2 jaar geleden

Ach wat sneu zeg! Het zit haar niet mee dan. Ik heb laatst forlax/macrogol gebruikt bij onze zoon. Dit hielp echt aanzienlijk. Wellicht een optie? Hopelijk knapt ze snel op! 😊

2 jaar geleden

Totaal niet herkenbaar. Met alles respect voor de assistente maar vaak weten ze het volgens mij zelf ook niet en gooien ze het maar op het zal wel kiezen zijn of het hoort erbij! . Wat ik merk bij mauro is dat als hij tomaten eet hij veel meer poepluiers heeft als dat hij dat niet eet. Of kiwi. Ik hoop dat ze zich snel wat fijner voelt. Succes.

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Totaal niet herkenbaar. Met alles respect voor de assistente maar vaak wete ...
Dank voor de reacties ik vind het vooral moeilijk dat het niet echt over lijk te gaan... Ze wilde vannochtend gewoon niet meer eten. Kiwi eet ze wel eens maar kreeg ik er ook niet in net.

2 jaar geleden

Hier niet herkenbaar... Wel merk ik dat als ze te veel aanmaak pap eet ze dan moeilijker poept. Dus hardere ontlasting heeft. Nu op dit moment heeft ze wisselde poep. Soms hard en daarna komt er een boel uit. Gisteren dus een poep explosie...tot aan haar rug toe..🙈🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hier niet herkenbaar... Wel merk ik dat als ze te veel aanmaak pap eet ze ...
Hebben wij dus maar 1x gehad in 16 maanden tijd.

2 jaar geleden

Geen tips maar volg wel even,,, hier ook 2 jongens 😫 je ziet ze persen maar het lukt ze gewoon niet,,

2 jaar geleden

Mijn zoontje gebruikt ook al sinds hij 6 maanden is macrogol 3000. Sindsdien poept hij goed en hoeft hij niet meer te persen.

2 jaar geleden

Geen tips maar volg wel even,,, hier ook 2 jongens 😫 je ziet ze persen maa ...
Nou ik had dus de tip roosvice laxo (pruimen) gekregen (etos) en we hadden zowaar poep! Hé hé... Weet nog niet of het dat nou was.... Maar ik ga komende dagen even proberen of het daar wel zacht van blijft, het was nu een harde keutel en daarna wel zacht.... En ze heeft ook wat avond eten op niet veel maar teminste iets, en ik kon haar verleiden om een eitje en een halve krentenbol te eten vamiddag

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nou ik had dus de tip roosvice laxo (pruimen) gekregen (etos) en we hadden ...
Ik heb ze gister Microlax gegeven en ze zijn het kwijt daarna had ik 2 blije boys ipv huilen,, boys wie weer goed deden eten 🥰 hopelijk zijn ze het nu kwijt en word het weer dun

2 jaar geleden

Ik heb ze gister Microlax gegeven en ze zijn het kwijt daarna had ik 2 blij ...
Ik heb het hier op voorraad mocht het nog een keer gebeuren