De eerste kwaaltjes...

Es-mamavan3
3 maanden geleden
Volgen
Zijn jullie ook zo moe?? ๐Ÿฅฑ๐Ÿ˜ด Verder merk ik vooral dat ik zwaardere borsten heb, een opgeblazen gevoel heb, een ENORM sterk ontwikkelde reuk heb (ik vind iedereen stinken wahaha) en heel veel hoofdpijn heb. Wat zijn jullie kwaaltjes?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
337 reacties
TCem
3 maanden geleden
Reactie op EsmeraldaNaomi
Bijna 5 weken. Ben veel moe, en winderig verder nergens last van๐Ÿ˜Š
Hoii dus het is normaal? Als je bijna niks voelt en tog zwanger bent
  • Rapporteren
Diamantje
3 maanden geleden
Reactie op jcpmx
Hoeveel weken zijn jullie dat jullie dit allemaal ervaren?
4 weken 4 dagen
  • Rapporteren
Diamantje
3 maanden geleden
Reactie op iMuis
Ik wist (okรฉ gokte) dat ik zwanger was doordat ik ineens vanalles begon te ruiken. Krolse katten op straat enzo. En krampjes, dat opgeblazen gevoel alsof je ook een super volle blaas hebt en lichte rugpijn. En lekkere scheetjes idd. En super moe. En sneller honger. En als ik te snel op sta, dan draait de wereld even. Maar sinds vanmorgen ben ik het ff kwijt. Had een goede bloeding toen ik moest plassen. Maar ik mis ineens die goede neus. Dus was bang dat het echt mis was. Net nog wat bruin (oud) bloed verloren, maar niet zo veel. Hoop dat het de nasleep is van vanmorgen. Mijn humeur kelderde vanmiddag wel weer tot een dieptepunt, dus misschien toch nog wel echt zwanger? Ik ben dus ook enorm prikkelbaar, vooral tegen mn oudste van 4. En heb geen blad voor mn mond tegenover mn vriend haha. Wel weer die lichte buikpijn...
Oh jeetje wat spannend hoop dat het toch goed zit!
  • Rapporteren
leylacay
3 maanden geleden
Reactie op TCem
Ik voel ook amper iets merk wel dat ik minder snel iets kan hebben van me man
  • Rapporteren
TCem
3 maanden geleden
Reactie op leylacay
Ik voel ook amper iets merk wel dat ik minder snel iets kan hebben van me man
Hahaha, mijn laatste menstruatie was 29 jan. Normaal gesproken moest ik 26 feb ong worden maar nog steeds niks, heb zoveel testen gedaan allemaal positief. Maar kan het niet geloven. Dus morgen ga ik bloedprikken, hoe hoog of laag me HCG hormoon is ? 16 maart afspraak verloskundige. Dus ik duim voor ons beide
  • Rapporteren
Diamantje
3 maanden geleden
Reactie op TCem
Je kan van alles voelen maar dat hoeft niet. Ieder lichaam reageert anders
  • Rapporteren
Diamantje
3 maanden geleden
Reactie op TCem
Hahaha, mijn laatste menstruatie was 29 jan. Normaal gesproken moest ik 26 feb ong worden maar nog steeds niks, heb zoveel testen gedaan allemaal positief. Maar kan het niet geloven. Dus morgen ga ik bloedprikken, hoe hoog of laag me HCG hormoon is ? 16 maart afspraak verloskundige. Dus ik duim voor ons beide
Lieve schat niet zo onzeker, die testen zijn knal positief ๐Ÿ˜€
  • Rapporteren
leylacay
3 maanden geleden
Ik 19 maart ben zo benieuwd en spannend tegelijk ga zeker ook duimen, en de testen zijn overduidelijk hoor ! Gefeliciteerd
  • Rapporteren
karlijnm
3 maanden geleden
Afgelopen nacht ineens misselijk en dit heeft de hele dag wel een beetje doorgesukkeld. hier ook al paar dagen opgeblazen gevoel. vandaag 5 wkn zwanger.
  • Rapporteren
TCem
3 maanden geleden
Reactie op leylacay
Ik 19 maart ben zo benieuwd en spannend tegelijk ga zeker ook duimen, en de testen zijn overduidelijk hoor ! Gefeliciteerd
Haha het licht niet in me handen.. wil het heel graag dus ja fff nog afwachten
  • Rapporteren
Wendy22
3 maanden geleden
Reactie op TCem
Hier is geen twijfel meer over mogelijk gefeliciteerd ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Rachell2020
3 maanden geleden
Ik ben donderdag 5 weken zwanger! Heb alleen last van buikkrampen. Verder voel ik mij eigenlijk wel goed! Heb alleen wel minder trek iemand die dat ook herkend?
  • Rapporteren
jcpmx
3 maanden geleden
Reactie op Rachell2020
Ik ben donderdag 5 weken zwanger! Heb alleen last van buikkrampen. Verder voel ik mij eigenlijk wel goed! Heb alleen wel minder trek iemand die dat ook herkend?
Leuk! Ik ook donderdag 5 weken!
  • Rapporteren
Amanda91
3 maanden geleden
Ik heb vooral pijnlijke borsten & een extreem dorstgevoel!
  • Rapporteren
Fleur90
3 maanden geleden
Ik ben donderdag 5 weken, heb enorm veel last van lage rugpijn, vermoeidheid, af en toe brandend maagzuur, prikkelbaarheid haha. Ik kan erg weinig hebben.
  • Rapporteren
Tante Anne
3 maanden geleden
Vanavond voor het eerst overgeven terwijl ik vanmiddag nog zei: nee, nergens last van geen klagen tot nu toe๐Ÿคฃ
  • Rapporteren
Jacs01
3 maanden geleden
Extreme dorst herken ik ook! Geen idee dat dat een zwangerschapskwaaltje is. En merkte (dacht) dat ik zwanger was toen ik vorige week boos wegliep van bh's shoppen, jeuk en zware borsten en niks zat meer fijn.. ๐Ÿ˜…
  • Rapporteren
Angelina4
3 maanden geleden
Ik merk dat ik nog niet echt kwaaltjes heb. Alleen vandaag enorm het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ook veel last van mijn buik. En na 2 miskramen slaat de paniek wel toe. Hopen dat het deze keer goed blijft gaan๐Ÿ€
  • Rapporteren
Marina252
3 maanden geleden
He hallo, hier bijna 6 weken zwanger ( wordt ineens echt als je het ook opschrijft!) Ik heb, behalve gevoelige borsten, weinig last van dingen. Energie genoeg ook. Dat maakt het ook lastig, want ik blijf steeds twijfelen of het wel waar is.
  • Rapporteren
Houtje
3 maanden geleden
Meer lenzendragers met hele droge ogen? Ook dorst inderdaad!
  • Rapporteren