337 Reacties

4 jaar geleden

Ik (gisteren 5weken) heb voornamelijk gevoelige borsten, een opgeblazen gevoel en af en toe een soort ongesteldheid krampjes, dit laatste vind ik toch wel een beetje spannend

4 jaar geleden

Reactie op Houtje

Meer lenzendragers met hele droge ogen? Ook dorst inderdaad!
Droge ogen heb ik inderdaad ook, heb mn lenzen maar even omgewisseld voor de bril

4 jaar geleden

Ik heb echt nergens last van.. ik ben vandaag 5 weekjes dus wellicht komt het nog. In de week voordat ik testte ben ik wel heel misselijk geweest (2 dagen overgeven) moe en hoofdpijn.

4 jaar geleden

Hier ook 5 weken... en idd moe, ook pijnlijke borsten (vooral de zijkanten) en die darmen he, Leuk voor mijn mannetje 馃ぃ馃檲 Nu mag ik ook een keer馃ぃ maar totaal niet misselijk... 12 mrt eerste echo.. spannend!! 馃槏

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5 weken. Vorige week enorm veel last gehad van moeheid, misselijkheid (kon niks binnen houden, zelfs geen drinken!) en was super emotioneel. Deze week start beter. Misselijkheid is verdwenen. Moeheid is nog aanwezig en soms wat buikkrampjes.. soms ook nog beetje emotioneel.. ben benieuwd hoe de rest van de weken verlopen.

4 jaar geleden

Reactie op Marina252

He hallo, hier bijna 6 weken zwanger ( wordt ineens echt als je het ook ops ...
Je kan je zelf ook supper goed voelen en veel energy met mijn 1e zwangerschap voelde ik me zo goed ik had een gevoel dat ik alles aan kon alleen als ik wat had gegeten wat misselijk en had gekke eetkwaltjes waar we ook door achter kwamen dat ik zwanger was

4 jaar geleden

Ik heb net fanatiek gesport, dat viel even tegen zeg! Was supersnel uitgeput en snel duizelig. Meer mensen hier last van? Had het niet verwacht met 4 weken al zo te voelen. Al kan het natuurlijk ook toeval zijn :)

4 jaar geleden

Reactie op Sharona 95

Je kan je zelf ook supper goed voelen en veel energy met mijn 1e zwangersch ...
Thanks! Dat stelt ook weer even gerust. En als ik alles zo lees, ben ik heel blij dat ik nergens last van heb.

4 jaar geleden

Ik ben sneller moe, uitgeput en sneller draaierig. Ook al 2 weken gevoelige borsten, vooral als ik geen bh draag. En had vandaag constant het gevoel alsof mijn buikspieren aangespannen zijn. Het positieve hieraan?, je lichaam is zich erop aan het voorbereiden.

4 jaar geleden

Hier 4 weken. En heb voornamelijk last van te veel lucht, mijn darmen en soms misselijk.

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger.. heel gek om dat te typen.. heb nu vooral heel erg last van pijnlijke borsten, maagzuur en pijn in mijn benen. Ik kan de pijn niet zo goed uitleggen.. lijkt op spierpijn maar toch nog net iets anders, haha.. heeft iemand hier nog meer last van?

4 jaar geleden

Ik ben 4+5 & heb nu de laatste dagen toch wel vaak last van het zuur, hoofdpijn, gevoelige borsten, acne en kleine krampjes in de onderbuik Maar liever dit dan misselijk of braken natuurlijk..

4 jaar geleden

Reactie op jcpmx

Hoeveel weken zijn jullie dat jullie dit allemaal ervaren?
4 weken en 3 dagen nu

4 jaar geleden

Reactie op Sgp

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger.. heel gek om dat te typen.. heb nu vooral h ...
Ik had gister ook een aparte gekke pijn in de benen. En ik dacht nog dit heeft volgens mij niks met de zwangerschap te maken. Maar nu lees ik dit en denk ik misschien toch wel?!

4 jaar geleden

Reactie op Sgp

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger.. heel gek om dat te typen.. heb nu vooral h ...
Ja dit herken ik wel ik ben ook ruim 5 weken zwanger en gisteren en nu ook vermoeide benen en ook een soort spierpijn vind het inderdaad ook lastig onder woorden te brengen

4 jaar geleden

Hebben jullie ook ineens hele levendige uitgebreide dromen?

4 jaar geleden

Ik heb ontzettend veel hoofdpijn helaas :(

4 jaar geleden

Vermoeide benen klinkt bekend! Ook veel hoofdpijn gehad en rommelende darmen. Nu 4,5 week zwanger. Sinds gisteren geen last meer van gevoelige borsten en voel me meer energiek. Verder geen erge buikkrampen.. iemand anders hier die dit herkent? Of is dit het begin van een miskraam? 馃様

4 jaar geleden

Reactie op TCem

Hoii dus het is normaal? Als je bijna niks voelt en tog zwanger bent
Ik voel ook nog helemaal niks! Had k bij de eerste ook, komt vanzelf!馃槉 tot de eerste echo is het zoiezo onwerkelijk (vind ik)

4 jaar geleden

Hebben jullie ook ineens hele levendige uitgebreide dromen?
Ik slaap juist heel slecht. Ben mijn ritme helemaal kwijt. Iemand anders hier ook last van?