337 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Micki

Heeft er ook iemand pijn in de onder rug? 5 weken hier. Niet 5 weken pijn, ...
Jaa heel erg voelt nu al alsof ik een reuze buik moet dragen ben nog kort 4+5 maar veel kwaaltjes

4 jaar geleden

5 weken plus 2 dagen zwanger. Veel buik krampen en net tijdens het plassen een miniscuul beetje oud? Donkerrood bruin bloed wat half op slijm leek verloren. Is dit iets om zorgen over te maken? Of is dit normaal?

4 jaar geleden

Gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben, helemaal happy! Maar vind het nog een beetje spannend om het te geloven, vrijdag is eigenlijk mijn nod. Erg veel last van een opgezette buik, dat het zelfs zeer doet, iemand hier ook last van ?

4 jaar geleden

Reactie op Daaantjexx

Gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben, helemaal happy! Maar vind he ...
Ik had de eerste dagen een heel opgeblazen gevoel. Ik voelde me echt een gevaarte 🤦‍♀️ Inmiddels is dat wel iets beter, al voel ik het echt wel aan mn buik.

4 jaar geleden

4+5 en al sinds dag voor NOD hoofdpijn. Vandaag ontzettend gezwollen buik en misselijk erbij. Lijkt wel of het elke zwangerschap erger wordt die kwalen 🤢

4 jaar geleden

Hoe veel bloed is het? Het kan zijn dat er een adertje gesproken is, dan mo ...
Contact gehad met de verloskundige, het kan inderdaad een adertje zijn geweest. Inmiddels gaat het goed, geen bloed meer...

4 jaar geleden

Reactie op Ans31

Wat voor pijn voel je? Ik heb het ook met momenten ben zo bang dat het fou ...
Ik had het gisteren avond ook! Enorm veel pijn alsof je ongesteld gaat worden. Maar trok weer snel weg. Ik ben ook bang dat het fout gaat maar probeer er niet aan te denken en genieten van het moment

4 jaar geleden

Reactie op Annnnnnnn

Ik had het gisteren avond ook! Enorm veel pijn alsof je ongesteld gaat word ...
Jaa moet je ook zeker doen komt allemaal goed.

4 jaar geleden

Hoi, hier 5+1 weken. Ik voel alleen mijn heupen maar voor de rest geen klachten. Ik vind het wel spannend.

4 jaar geleden

Hoi, hier 5 weken vandaag van eerste kindje. Veel last van diaree, meer mensen hier last van? Echt vervelend!

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Hoi, hier 5 weken vandaag van eerste kindje. Veel last van diaree, meer men ...
Ik nu 5+3. Ook eerste kindje. En k denk dat ik de afgelopen week minimaal 6 keer per dag heb zitten poepen :) Ik laat overigens ook scheten als een malle 😎

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ik nu 5+3. Ook eerste kindje. En k denk dat ik de afgelopen week minimaal 6 ...
Haha, die scheten zijn herkenbaar 😂

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ik nu 5+3. Ook eerste kindje. En k denk dat ik de afgelopen week minimaal 6 ...
Haha poepen is iig fijner als diaree;)

4 jaar geleden

Nou ik zit juist mega verstopt en poepen lukt haast niet.. mega moe en af en toe duizelig van de hoofdpijn denk ik! Verder gaat het prima hoor 🤣💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Haha poepen is iig fijner als diaree;)
Ja ik bedoelde met t poepen ook gewoon aan de diaree :)

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ja ik bedoelde met t poepen ook gewoon aan de diaree :)
Verder heb k vooral hele gevoelige borsten. Ze groeien ook nu al als een jekko. Paar keer per dag werp k daar even een tevreden blik op ook. Ik heb normaal gesproken niet echt van die jetsers :)

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ja ik bedoelde met t poepen ook gewoon aan de diaree :)
Oh gelukkig, dan ben ik niet de enige. Bizar he!! Hopelijk snel over voor ons!

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Oh gelukkig, dan ben ik niet de enige. Bizar he!! Hopelijk snel over voor o ...
T is een wonder dat k mn darmen er nog niet uit heb gescheten :) Komt vast goed inderdaad! Wanneer mag jij voor de echo?

4 jaar geleden

Mijn darmen zijn met de dag anders. Zelfde als mijn borsten ene dag gevoelig andere dag nauwelijks, gegroeid zijn ze nog niet. Voor de nod heel veel menstruatie buikpijnen dat wordt gelukkig wel steeds minder. Ben nu 4w5d dus nog pril. Zijn er meerdere met erg wisselende kwaaltjes of iemand die dit ook gehad heeft? Ben positief maar merk wel dat de wisselende kwaaltjes me onzeker maken. Nauwelijks gevoel van zwanger zijn dus zo onwerkelijk

4 jaar geleden

Ik ben mega moe! Het liefst slaap ik de hele tijd door. Mijn darmen zijn echt van slag, ik moet om de minuut plassen!!! Ik heb ook een beetje last van spanning ik kan niet wachten tot de eerste echo...