337 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op AAA-H

Mijn darmen zijn met de dag anders. Zelfde als mijn borsten ene dag gevoeli ...
Ja ik voel me ook een beetje onzeker, ik heb ook elke dag wel wat anders/nieuws erbij. Maar ook nog beetje ongesteldheidskrampjes en dit samen allemaal maakt me ook onzeker..

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

T is een wonder dat k mn darmen er nog niet uit heb gescheten :) Komt vast ...
Haha nou dat was de eerste keer dat ik hardop kon lachen vandaag ;). Hier echt precies hetzelfde! Kruikje en ORS doen wel goed maar het verdwijnt nog niet.... 27 maart pas en jij?

4 jaar geleden

Reactie op Ivona

Ja ik voel me ook een beetje onzeker, ik heb ook elke dag wel wat anders/ni ...
Ook 1e zwangerschap? Hoe ver ben je nu? Hebt eigenlijk het liefst meteen een echo he dat wachten is zo spannend

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Haha nou dat was de eerste keer dat ik hardop kon lachen vandaag ;). Hier e ...
Oooh wat lang nog! Ik maandag al. Ik loop al tijdje bij de gynaecoloog, dus dan doen ze vroege echo. Aan de telefoon zei ze wel dat de kans er is dat er nog niets te zien is, dus dan moet k een week later terug. Ik ben benieuwd hoe of wat :) Ben jij trouwens ook zo emo? Ik ben sowieso een jankerd hoor, maar van de week wilde k kaassouflees halen in de appie. En die waren op. Tranen schoten in mn ogen. Ik kon mezelf herpakken ('Lau. Doe normaal. Je bent zwanger. Je gaat nu niet als een debiel zitten janken hier'). Maar k hou mn hart vast voor de komende maanden 😂

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Oooh wat lang nog! Ik maandag al. Ik loop al tijdje bij de gynaecoloog, dus ...
Ja omdat ze anders bang zijn niets te kunnen zien. Mijn zusje heeft een miskraam gehad dus ik vind het allemaal wel heel spannend! Oh zo! Nou fijn dat je dan in ieder geval al mag komen. Hahaha ja erg he?? Ik heb dat ook bij minste of geringste. Hahaha maar geniaal om kaassouflés (krijg er ineens zin in:p) succes maandag en laat even weten hoe het was!!

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Ja omdat ze anders bang zijn niets te kunnen zien. Mijn zusje heeft een mis ...
Ja ik vind t zelf (momenteel) ook rete spannend. Althans. Nu op dit moment. Ik weet dat miskramen en lastig zwanger raken bij mijn familie veel voorkomt (mijn ouders hebben 6 jaar over mij gedaan bijvoorbeeld). K merk dat k er soms best nuchter in sta, om vervolgens vijf minuten later te gaan googlen hoe je t beste een babykamer kunt inrichten 🤦🏻‍♀️ Hee maar k zie dat jij ook uit 1987 komt? Die conclusie trek ik iig aan de hand van je gebruikersnaam :) Ik kom ook uit 1987. Laten we gewoon samen even aan de rest van de wereld latem zien dat dat een topjaar is. 😎

4 jaar geleden

Reactie op AAA-H

Mijn darmen zijn met de dag anders. Zelfde als mijn borsten ene dag gevoeli ...
Ik ben vandaag ook precies 4wkn en 5 dagen! Ik heb last van maagzuur, huilbuien en lachbuien. En ontzettend moe.. ookal kan ik niet in slaap vallen. :(

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Zal er vast bij horen. We moeten onszelf ook maar niet gek maken. Maar ja, dat probeer ik mezelf te vertellen. Toch speelt de onzekerheid vaak genoeg op. Daarnaast ben ik ook best vaak geïrriteerd. Alles is mijn vriend zijn schuld. 😂🙄 En 5 minuten later wil ik hem kussen. Als dat geen zwangerschaps kwaaltjes zijn.... Het zit vast goed meid. We got this.

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ja ik vind t zelf (momenteel) ook rete spannend. Althans. Nu op dit moment. ...
Ja en dat spannende duurt nog even en dat vind ik soms moeilijk! Gelukkig weet je maandag al meer! Duim met je mee!! ✌🏻haha gek he, het ene moment ben je daar al mee bezig idd, heel herkenbaar. Mijn ouders over mij ook 2 jaar, dus snap je helemaal! Yep haha en dag voelt best oud ;). Maar laten we dat doen 😊, ben benieuwd en kan niet wachten (21 dagen nog pfff)

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Ja en dat spannende duurt nog even en dat vind ik soms moeilijk! Gelukkig w ...
Jaaa maf he.. Terwijl 32 eigenlijk helemaal niet zo oud is. Maar zie zo veel (in mijn ogen) jonge moeders hier, dat k me gewoon oud voel 😂

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Jaaa maf he.. Terwijl 32 eigenlijk helemaal niet zo oud is. Maar zie zo vee ...
Haha idd en ik ben al 33 🙈. Zit nu toch bij dokter wegens aanhoudende diaree, heb er geen gerust gevoel bij...

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Haha idd en ik ben al 33 🙈. Zit nu toch bij dokter wegens aanhoudende diar ...
Ohh! Laat even weten wat er gezegd is door je arts! Is er trouwens een manier om contactgegevens uit te wisselen of zo? Lijkt me tof om met elkaar in contact te blijven :)

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Ohh! Laat even weten wat er gezegd is door je arts! Is er trouwens een ma ...
Dokter geeft aan dat het (zoals zovelen hebben) een buikvirus is en je goed moet blijven drinken en ORS moet gebruiken. Ik heb geen idee hoe dat hier kan? 😂 ja lijkt mij ook tof. Kun je elkaar ook prive berichten sturen?

4 jaar geleden

Reactie op Jojo1987

Dokter geeft aan dat het (zoals zovelen hebben) een buikvirus is en je goed ...
Volgens mij dus niet.. Mail me anders even.. Lauraar2001@gmail.com Gooi daar je telefoonnummer in. En dan app ik je :) Is toch anders om mn mailadres hier in te gooien dan mn telefoonnummer. Geen idee waarom 😎

4 jaar geleden

Reactie op LauravV1987

Jaaa maf he.. Terwijl 32 eigenlijk helemaal niet zo oud is. Maar zie zo vee ...
Voor mijn gevoel veel begin twintigers ook hier.. Ik ben 31 en van mijn vriendinnen trouwens ook 1 van de laatste (voor een eerste kindje dan).

4 jaar geleden

Ik ben momenteel zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb zo'n enorm opgeblazen gevoel sinds de positieve test, precies alsof ik al 4 maand zwanger ben. Ook ben ik zo bang dat er iets zou kunnen mislopen ondertussen al zoveel verhalen gehoord. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet. Nog mama's?

4 jaar geleden

Och och. Ik ben mega misselijk bijna tegen het overgeven aan. Morgen ga ik voor het eerst weer werken na een hele lange periode en moet 8 uur op mijn benen staan. Zie er enorm tegen op. Iemand tips om de dag morgen door te komen zonder dat iemand merkt dat ik zwanger en of misselijk ben? Nu 5 +6 weken zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Kayleeb

Och och. Ik ben mega misselijk bijna tegen het overgeven aan. Morgen ga ik ...
Sterkte. Merk het ook sinds vandaag, vooral als ik aan het eten ben. Ik probeer rustig te blijven en gember thee schijnt te helpen. Drink het wel, ook al ben ik er niet dol op.

4 jaar geleden

Reactie op MdK-24

Voor mijn gevoel veel begin twintigers ook hier.. Ik ben 31 en van mijn vri ...
Ben ook 31, over paar maanden 32.😃

4 jaar geleden

Ik ben ook 31 en mij vriend 29 maar ik vind het nog een hele mooie leeftijd hoor. Ik vind persoonlijk dat sommige echt nog jong zijn.