3733 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Vanmiddag t ventje weg gebracht naar opa en oma, en hij blijft daar slapen. ...
Hier ook nu pas.. zo gek. Als ik op m’n werk ben dat ik haar echt mis 😔

2 jaar geleden

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n verhaal kwijt. Ik ben vaker duizelig, maar nu sinds een week gaat het niet meer weg... Alsof je dronken bent zo voelt het maar ik kan m'n lichaam we gewoon gebruiken, dus dit typen of Hanna verzorgen lukt prima, alleen ben ik super duizelig en heb ik het gevoel er niet helemaal bij te zijn... En dat laatste doet pijn, ik dacht wel even te kunnen genieten nu, boy was i wrong. Alles staat in de stijgers, vanmiddag naar de oogarts. Vandaag ook maar ziekgemeld want dronken ga je ook niet werken maar wel met pijn in het hartje, maar die kleine cijfers en letters maken het alleen maar erger. Hanna net huilend in de maxicosi gedaan en met vriend lief mee gegeven die gaat lekker spelen hoop ik. Ik voel me gewoon mega mega mega kut. Tis echt niet eerlijk, ik weet ook dat dat 0,0 zin heeft om te typen....

2 jaar geleden

Uiteraard ben ik bang dat dit zo blijft en nooit meer weggaat... Zo naar

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
Aahw jeetje, wat heftig en naar om je zo te voelen 😔 Maar wat goed dat je ook actie onderneemt om de oorzaak te achterhalen 💪🏼 Is het vergelijkbaar met als je evenwichtsorgaan verstoord is? Ik heb dat eens gehad en dan voel je je ook zo “dronken”. Sterkte in ieder geval en beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Aahw jeetje, wat heftig en naar om je zo te voelen 😔 Maar wat goed dat je ...
Het vermoeden is dat het dat is aangezien ik ook druk in m'n oor voel.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
Heh bah 😢. Bij jullie ook wel altijd wat, het is inderdaad niet eerlijk. Hangt die duizeligheid samen met bezoek oogarts? Of is dit nog wat anders. Fijn dat je vriend met Hanna even gaat spelen. Hopelijk kan je een beetje tot rust komen en kan de oogarts je verder helpen! Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Heh bah 😢. Bij jullie ook wel altijd wat, het is inderdaad niet eerlijk. H ...
Ja om te kijken of daar wat zit, de oogdruk was niet goed volgens de opticien. Onder het motto je moet ergens beginnen. Ze is lekker naar het KDV... Jup bij ons ook vaak wat net als bij jullie zo lijkt het...ik was er ook wel klaar mee🤭

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
Ah lieverd! Typ hier alles eruit, dat kan ook al op luchten. En goed van je dat je naar de oogarts gaat. Goed alles na laten kijken, en hopelijk wordt er een oorzaak gevonden en is het goed op te lossen! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
He wat naar zeg!! Goed dat je nu in ieder geval bij de oogarts terecht kunt om het eerste uit te kunnen gaan sluiten. Hopelijk voel je je snel weer beter. Maar het evenwichtsorgaan heb ik vaker gehoord en de klachten die je omschrijft passen daar heel goed bij. Ik heb een aantal vrienden en kennissen die het ontstoken hadden, maar dat herstel duurde lang (ik wil je niet bang maken!!). Maar mocht dat het zijn, weet je in ieder geval waar je het van hebt en dat het over gaat....

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
Dit is de klaagmuur dus klaag er op los! Duizelig zijn is zo ontzettend naar. Ik denk dat ik al weer wat je bedoelt met niet hier te zijn. Vreselijk gevoel. Hopelijk kan de oogarts wat vinden! Hanna heeft vast een leuke dag op het KDV! Sterkte en hopelijk komt het snel goed! ♥️

2 jaar geleden

Beterschap Miertje08 en iedereen die het nodig heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
He wat vervelend zeg, dat lijkt me echt een heel naar gevoel. Hopelijk zijn ze er snel achter wat het is en belangrijker wat ze eraan kunnen doen. Sterkte van ons!!! 😘😘

VRIEND

2 jaar geleden

Kleine moet naar bed. Partner wilt fles geven. Ik geef aan dat hij moe is en naar bed moet. Partner: ‘ik ga even snel een peukie roken.’ 3 jaar later, zit hij nog steeds achter. Dat eeuwige durende k*t gerook. Rustig filmpjes zitten kijken en rustig je peukie oproken. Heb zelf ook jaren gerookt (nu 6,5 jaar eraf), en je kan ook snel roken 😒 Zo dat is eruit en dat lucht op 😌

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Kleine moet naar bed. Partner wilt fles geven. Ik geef aan dat hij moe is e ...
Ik zou willen dat mijn vent stopt met roken. Of Veel minder op een dag rookt. Maar zijn werk is begrijpelijk wel stresserend..

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik zou willen dat mijn vent stopt met roken. Of Veel minder op een dag rook ...
Sorry maar wat een onzin, een sigartet helpt in de optiek van de roker tegen alles. Echt zou een hele goed medicijn wezen als je er niet ziek van zou worden. Tip lees de opluchting van Jan geurtz eens. Ik ben ook ex roker.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even m'n ei komen brengen bij jullie... Ik hoef geen medelijden, maar m'n v ...
Heeft de oogarts je verder kunnen helpen?

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Heeft de oogarts je verder kunnen helpen?
Nope daar dus niks uitgekomen ook niet uit het bloed, morgen opnieuw naar de huisarts

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Heeft de oogarts je verder kunnen helpen?
Thanks voor het vragen

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nope daar dus niks uitgekomen ook niet uit het bloed, morgen opnieuw naar d ...
Wordt vervolgd dus... zou ook te makkelijk zijn als ze het in een keer de oorzaak vinden ☹. Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nope daar dus niks uitgekomen ook niet uit het bloed, morgen opnieuw naar d ...
Ik heb er ook heeeeel lang mee lopen rotzooien.... uiteindelijk bleek het uit mijn nek te komen die de prikkels verstorde... ik had/heb al jaren last van stress... en uiteindelijk was het omgeslagen naar angst omdat ik de gedachten kreeg "wat als" ik buiten loop en het gebeurd... fysio haalde niks uit, osteopaat wel. Ik heb het nu soms, als ik alleen moet winkelen maar dan voel ik ook dat ik direct me nek/schouders aanspan.. wie weet is het iets heel anders bij jou maar dacht deel het toch even...