3733 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag voor de 2e keer de 20 weken gehad omdat ons meisje heel eigenwijs is. Ze ligt steeds of met haar beentje voor het hartje of met haar kin op haar borst. Helaas vandaag weer het hartje niet goed genoeg kunnen beoordelen. Ze weten niet of het door de ongunstige ligging is dat ze het niet goed kunnen zien of dat er een bepaald punt in het hartje mist of niet goed aangelegd is. Daardoor word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis.. ik kan pas VOLGENDE week woensdag terecht terwijl het spoed is. Het is druk in de ziekenhuizen in mijn omgeving. Ik baal ontzettend en ben heel erg onzeker of alles wel goed is. Mensen in mijn omgeving staan met de 20 weken echo binnen het half uur weer buiten.. ik de eerste keer 2 uur en vandaag weer 3 kwartier en nog geen goeie uitslag😭

3 jaar geleden

Reactie op bloempje1

Vandaag voor de 2e keer de 20 weken gehad omdat ons meisje heel eigenwijs i ...
Sterkte! Bij mij precies hetzelfde en heb volgende week een 2e 20 weken echo. Wat gaan ze in het ziekenhuis anders doen dan bij de echoscopiste? Hoop dat alles toch nog goed komt voor jullie! 💕

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Sterkte! Bij mij precies hetzelfde en heb volgende week een 2e 20 weken ech ...
Spannend hoor! maar was helemaal niet zo nerveus voor vandaag omdat echt bijna alles al ‘goedgekeurd’ was. Ze gaan eigenlijk gewoon nog een keer alles nakijken. Terwijl er eigenlijk maar 1 deeltje niet ‘goedgekeurd’ is. Verder volgens mij niks extra’s. Bedankt en hoop voor jou dat het meevalt aankomende week! Wat konden ze bij jou niet goed beoordelen?

3 jaar geleden

Nou... de nieuwe reacties staan nu onderaan ipv boven aan. Dus je moet soms vetje lang scrollen en dingen dubbel lezen wil je bij de nieuwe berichten komen🙊 beetje lastig Verder ben ik erg relaxed en heb ik niet veel issues☺️ Maar aantal dingen die ik hier lees zijn niet niks! Knap zoals sommige dames zich er door slaan ondanks de shit die gaande is. Petje af en dikke knuff voor jullie!

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Ik lijk jonger dan ik ben . En dan de vraag ,is het gepland , ben je niet n ...
Sowieso de vraag of het gepland is.. wtf maakt dat nou weer uit??

3 jaar geleden

Reactie op nogevengeennaam

Nou... de nieuwe reacties staan nu onderaan ipv boven aan. Dus je moet soms ...
Je kan dit aanpassen in je instellingen

3 jaar geleden

Reactie op EvaAurora

Ik had dat in het begin met leverworst. Echt ongelooflijke drang om het te ...
Blijkbaar je mag het alleen eten als je het verhit. Maar dat wil ik natuurlijk niet

3 jaar geleden

Nou als we dan toch mogen klagen! Sushi (door schaaldieren allergie ook dus geen garnaal), carpaccio, biefstuk en alle andere dingen waar ik nu ineens zin in heb die ik niet meer mag eten. En dan een schoonmoeder hebben die steeds roept ach dat mochten wij wel allemaal gewoon dus kan toch geen kwaad!

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Ik lijk jonger dan ik ben . En dan de vraag ,is het gepland , ben je niet n ...
Vreselijk! Heb al paar keer een reactie gekregen of ik niet meer had willen genieten ... ik ben 26, 8 jaar samen met partner. Beide vast inkomen en sinds 3 jaar een koophuis.. hoe stabiel en genietend van het leven wil je het hebben ....

3 jaar geleden

Mijn man had boodschappen gedaan, had hij als verrassing toetjes meegenomen die ik erg lekker vind. Maar hij was even vergeten dat er alcohol in zit (1.5%! Zelfs de verloskundige had gezegd dat dat wel een keertje kan) en toen mocht ik niet van hem 😭 hij is echt mega streng!

3 jaar geleden

Wat me echt dwarszit is me gewicht en dat als je zwanger bent iedereen denkt dat ze daar nu iets over mogen zeggen. Opmerkingen als zooo je krijgt al een flinke buik, en 'je groeit overal' of ik kreeg zelfs de opmerking: ' ben je zwanger of ben je gewoon dik geworden?! '... En bedankt. Jaaa hier kan ik wel een potje om janken en daar voel ik me dan weer schuldig over tegenover de kleine. Leuk die hormonen 😩

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wat me echt dwarszit is me gewicht en dat als je zwanger bent iedereen denk ...
Heel herkenbaar... ook vaak de opmerking "alles groeit goed precies" waarbij ze vooral mijn borsten bedoelen...

3 jaar geleden

Van die mensen die niet dicht bij mij staan en dan vragen of het gepland is dan denk ik echt ik vraag tog ook niet of jij gepland was 😤 wat is er mis met gewoon een gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op eve30

Je kan dit aanpassen in je instellingen
Hoe dan? Ik was me ook aan het ergeren 😊😊

3 jaar geleden

Reactie op miepmania

Hoe dan? Ik was me ook aan het ergeren 😊😊
Net boven alle reacties (naast “aantal” reacties) staat ‘nieuwste boven’. Als je hierop klikt komt er ‘oudste boven’ 😊

3 jaar geleden

Mijn billen 🙄 kan ze nergens meer vinden 😭🙈 ik moet gaan sporten maar ik heb steeds excuses.. denk dat dit weer een meisje word 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Oh ja ik wil even klagen over iets heel sufs. Durf het niet tegen iemand te ...
Zo herkenbaar. Heb ik met tonijn 🙈 Blijf ook maar dromen over allemaal gerechten ermee. Echt zo stom dat we dat niet mogen 😞

3 jaar geleden

Heb je ff.. soms wil ik mijn man uit t zolderraam gooien, 5 min later is hij de beste en weer 5 min later huil ik tranen met tuiten omdat hij zegt dat hij het niet erg vindt dat ik nu ff niet kan stofzuigen. Ik ben een boosaardige heks tegen iedereen, volgens degene die het durven te zeggen.. mijn zoon liet mn milkshake vallen en ik was echt gemeen. Dus tien voelde ik me kei lullig, je raad het al.. lekker janken. De jongste moest huilen omdat ik moest huilen, waardoor ik nog harder moest huilen en mijn man en oudste zoon keihard moesten lachen. Met gevolg een boze jongste en ik, zei de gek. Ik wil taart, de hele dag door. Mijn man verbied me elke dag taart te halen ivm te veel suikers. Dus eet ik stiekem taartjes🤣 Ik heb enorm veel pijn de hele dag door, waardoor ik weinig kan doen in huis en al gestopt ben met werken. Dat maakt het dat ik me nutteloos voel. Mij enorm schuldig voel tegenover de rest in huis en collega's Maagzuur Oh en ik voel me met vlagen onzeker over alles. Ondanks alles, ben ik gelukkig over 1 ding wel altijd positief.. mijn kleine meisje.. het is het waard🥰🥰🥰 (fijn dat ik ff mag klagen, daarna kan ik weer ff dragen🤣🤣)

3 jaar geleden

Dat ik met 16 weken nog steeds iedere avond mijn avondeten uitkots😖😖 ben er zo klaar mee! Wil gewoon weer normaal een warme hap kunnen eten. En idd de mensen die vragen wat het wordt, en als ik dan zeg een baby zeggen ze wil je het niet weten?! Huh?? Waarom niet? Alsof ik gek ben ofzo dat ik het geslacht niet wil weten. Echt.... rot op!

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Oh bij ons kan het niet eens, je mag niet maar 1 persoon, nee, alleen je pa ...
ja hier ook. maar dan moet ik vriendlief maar thuis laten van dr. dies nog geen 1x mee geweest 🤔.