3733 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

ja hier ook. maar dan moet ik vriendlief maar thuis laten van dr. dies nog ...
Hier ook nog niet.. hopelijk volgende maand wel. 😔 Zou het heel jammer vinden mocht die op Geen enkele echo meekomen..

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Sowieso de vraag of het gepland is.. wtf maakt dat nou weer uit??
Ja en die krijg je vaak. 😾

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Als iemand vraagt weet je al wat het wordt? Dan zeg ik ja we krijgen een j ...
Bij mij vragen ze dan ook: weet je al wat het wordt? Zeg ik: ja, een jongen. Zeggen ze beetje verschrikt: ow, je vertelt 't ook gewoon. Eh...ja, je vraagt het en wij maken er geen geheim van hebben we besloten. Maar voel me dan echt alsof ik iets heb gezegd dat echt not done is....

3 jaar geleden

M’n vriend kreeg een berichtje ‘in Corona tijd ontstaan als ik goed reken?’ Nee mevr je kan niet rekenen 😑

3 jaar geleden

Hier voornamelijk de vraag; “en was het een ongelukje” als ik die nog 1 keer gesteld krijg... 🤯 De beste vond ik van een “vriendin” van me; “Waarom had je me het niet gezegd ik ben een halve vroedvrouw” (3 jaar r eerste jaar gedaan en 3 keer gebuisd.) om dan vervolgens te zeggen “moest de papa niet meer in het spel zijn wil ik wel mee opvoeden” Ten eerste; de papa blijft in het spel en zelfs al gebeurt er iets met de papa; het is ons kind. 🤬🤬 waarom zou ik in godsnaam willen dat iemand onze kleine erwt mee opvoed die 3 jaar achter elkaar buist en waar ik enkel mee ga feesten zo nu en dan... maak toch je eigen kind en moei je daar in, jezus. Kon r wel vermoorden!

3 jaar geleden

Oh en verder op de vraag “was het gepland” Ik antwoordde neen maar ze is wel welkom “Hahahahaha typisch” Ja wat wil je daar mee zeggen... rot op dan. 😅 Ik bedoel ik vraag jou toch ook niet of je gepland was.

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

O ja vreselijk he! Hier precies hetzelfde we krijgen voor de 2e keer een jo ...
Ja echt hoor, precies dat o maar dat is toch ook leuk. Wij krijgen ons derde meisje, o weer een meid ook leuk toch? Joh we straalden van oor tot oor ben gewoon nu al benieuwd hoe deze eruit gaat zien. 😍

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Ik lijk jonger dan ik ben . En dan de vraag ,is het gepland , ben je niet n ...
Ik ben jong maar ik lijk nog jonger, dus een kind was met zn moeder bij de verloskundige in de auto aan het wachten hoor ik uit het raam; nou die is ook zwanger hoe oud is ze 16 ofzo. Een kind van ongeveer 12 🙈 Jonge moeders bestaan ook nog hoor nummer 3 en word volgende maand 25 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Wat me echt dwarszit is me gewicht en dat als je zwanger bent iedereen denk ...
Ik had een jurkje met striktouwtje aan en kreeg de opmerking'' als je het touwtje weglaat is het meer een geheel'' kon dr wel schieten 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Marssie89

Ik ben wel in verwachting van een tweeling en kreeg precies die opmerking. ...
Hoe onbeschoft😅

3 jaar geleden

Dat ik met 16 weken nog steeds iedere avond mijn avondeten uitkots😖😖 ben ...
Heel herkenbaar wij willen het ook niet weten en 9 van de 10 is direct: ja maar het is veel praktischer als je weet wat het wordt 🙈 Wordt zo moe van die mensen ..

3 jaar geleden

Oh! Een coronababy! Nee, de planning was eigenlijk 2017-baby, maar helaas niet gelukt

3 jaar geleden

Reactie op Banaan

Heel herkenbaar wij willen het ook niet weten en 9 van de 10 is direct: ja ...
Echt hè! Geeft bij ons alleen maar meer drive om het geslacht niet te willen weten op voorhand 😆

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

M’n vriend kreeg een berichtje ‘in Corona tijd ontstaan als ik goed reken?’ ...
Oh ja dit... De vrienden van mijn vriend vroeger allemaal of het gepland was, en dat de eerste Corona baby een feit is. Eeuhm neen, wij vertellen nu pas dat ik zwanger ben, was namelijk al zwanger voor Corona. Lijkt alsof we niets beter te doen hadden tijdens de ‘lockdown’ en dan maar uit verveling een kindje gemaakt hebben 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Nu 17 weken, was bij de tandarts en dan moet je aan geven dat je zwanger ben ivm foto's en verdoving. Dus ik zeg, ik ben wel zwanger. Vraagt mevrouw hoelang? Ik vertel haar met trots dat ik 17 weken ben. "oh nou je ziet het nog niet hoor" en dit maakte mij zo onzeker... Echt super ongepast

3 jaar geleden

Reactie op Framblij:)

Oh! Een coronababy! Nee, de planning was eigenlijk 2017-baby, maar helaas n ...
Ik heb die opmerking gelukkig niet gehad. Maar idd een vertraagde 2017-baby klinkt wel als een goed en duidelijk antwoord 👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op ToniaV

Oh ja dit... De vrienden van mijn vriend vroeger allemaal of het gepland wa ...
Ja tegen zulke mensen kan ik niet hoor 😅 En dan vooral t feit dat ik volgende maand uitgerekend zou zijn.. dan maak je mij gewoon boos en verdrietig tegelijk

3 jaar geleden

Reactie op Mtvde

Ik ben jong maar ik lijk nog jonger, dus een kind was met zn moeder bij de ...
O wat slecht 😂 of je daar niet voor mag kiezen .

3 jaar geleden

Reactie op eve30

Je kan dit aanpassen in je instellingen
Ah oké. Niet gezien. Zal er ng een keer naar kijken, thanks

3 jaar geleden

Reactie op eve30

Je kan dit aanpassen in je instellingen
Ik zie het nergens staan. Waar staat dit precies?