1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Echt heel naar lijkt me dat zeg. En nog steeds geen idee wat het is en waar ...
Nope enige wat we weten is dat ik een ingetrokken trommelvlies heb van tijd tot tijd... Nu is het weer fout geschoten net dan doet het heel erg zeer... Maar goed we gaan wel eens kijken wat de huisarts zegt na deze week want dan spray ik ruim 4 weken en het verbetererd maar niet...

2 jaar geleden

Ons manneke is zo ziek. Net bij de hap geweest omdat hij heel veel moeite heeft met ademen. Waarschijnlijk heb ik toch mijn bronchitis aan hem door gegeven. Hij heeft nu puffers. Maar kan al 2 dagen amper slapen zo enorm zielig

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nope enige wat we weten is dat ik een ingetrokken trommelvlies heb van tijd ...
Hopen dat de huisarts iets anders heeft bedacht dan! Heb je al een afspraak staan daar?

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Ons manneke is zo ziek. Net bij de hap geweest omdat hij heel veel moeite h ...
Ah wat sneu… sterkte voor de kleine man! En voor jullie ook😘

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Ons manneke is zo ziek. Net bij de hap geweest omdat hij heel veel moeite h ...
Beterschap hopelijk knapt hij snel een beetje op

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Ons manneke is zo ziek. Net bij de hap geweest omdat hij heel veel moeite h ...
Beterschap

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hopen dat de huisarts iets anders heeft bedacht dan! Heb je al een afspraak ...
Nog niet maar er ligt ook een balletje bij de psygiater het is er heel verhaal inmiddels🙃 morgen naar de tandarts eens kijken of die nog iets kan zeggen 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Morgen een bruiloft en wie heeft beide ogen ontstoken 🙋🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Morgen een bruiloft en wie heeft beide ogen ontstoken 🙋🏼‍♀️
Water koken en dan af laten koelen en de hele dag je ogen hiermee deppen. Als tiener haalde ik nooit goed mijn mascara eraf en had ik om de haverklap ontstoken ogen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nog niet maar er ligt ook een balletje bij de psygiater het is er heel verh ...
Nog iets wijzer geworden van de tandarts?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Nog iets wijzer geworden van de tandarts?
Nee zeker niet maar ik heb de huisarts gebeld want ik kan niet meer op m'n zij liggen, links doet m'n gezicht pijn en rechts wordt ik misselijk. De assistente gaat overleggen en belt me terug Hanna is ook niet lekker. Maar het lukt nog wel om te spelen gelukkig.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Morgen een bruiloft en wie heeft beide ogen ontstoken 🙋🏼‍♀️
Beterschap

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nee zeker niet maar ik heb de huisarts gebeld want ik kan niet meer op m'n ...
Schiet nog steeds niet op dus😢. Beterschap voor allebei en hopen op snel beter nieuws hoor!

2 jaar geleden

Brrr zijn boventanden komen door en nu hoor ik hem de hele tijd knarsentanden😅😵

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Brrr zijn boventanden komen door en nu hoor ik hem de hele tijd knarsentand ...
Hahaha eng geluid hè! Ik kan er ook niet tegen 😆

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Brrr zijn boventanden komen door en nu hoor ik hem de hele tijd knarsentand ...
Ooh zoo vervelend geluid 😫

2 jaar geleden

Pff dramanacht gehad. Begon zaterdag al met hoge koorts bij de kleine 39,5 gr. Zondag nog steeds hangerig en verhoging tot 38,5. Vannacht elke 30 minuten wakker en ontroostbaar huilen. We komen er maar niet achter wat het is. Tandjes denk ik niet want normale luiers en voel ook niks doorkomen. We hebben vanmorgen de huisarts gevraagd de oortjes te checken en die waren gelukkig niet ontstoken. Maar ja wat nu.... ze slaapt nu gelukkig wel. Hopelijk knapt ze snel op. Werk afgebeld want na zo'n gebroken nacht functioneer ik ook echt niet lekker meer en wilde haar niet bij mijn moeder brengen als ze zo hangerig is. Maar op een beetje begrip hoef ik echt niet te rekenen van t werk. Iets met zwaar personeelstekort en weer een coronapiek.😩

2 jaar geleden

Ik. Wil. Niet. Kolven. 🥱

2 jaar geleden

Pff dramanacht gehad. Begon zaterdag al met hoge koorts bij de kleine 39,5 ...
Hmm wat vervelend! Misschien heeft jullie kleintje de griep te pakken? Sterkte in ieder geval!

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Hmm wat vervelend! Misschien heeft jullie kleintje de griep te pakken? Ster ...
Merk verder niks aan haar. Niet verkouden oid. Ze greep alleen af en toe naar haar oren maar dat doet ze ook als ze moe is. Dus lastig!