1010 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Ik vind het altijd een ramp om de deur uit gaan. We hebben geen iso-fix dus ik zit altijd met die k*t riem te klieren en mijn zoontje zit dan ook niet bepaald stil. Die rot buggy die ik overal mee naar toe moet slepen. Het hoort erbij, dat weet ik. Maar het voelt soms zo goed om even te klagen 🤬

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik vind het altijd een ramp om de deur uit gaan. We hebben geen iso-fix dus ...
Het is idd een gesleep 😅 sinds dat onze man in de andere kinderstoel zit in de auto ipv maxi cosi is het gesleep een stuk minder...

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Het is idd een gesleep 😅 sinds dat onze man in de andere kinderstoel zit i ...
Dit inderdaad! Die overstap naar de volgende stoel is zo'n opluchting

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik vind het altijd een ramp om de deur uit gaan. We hebben geen iso-fix dus ...
Dit is dus waarom we naar een vaste stoel en lichte buggy zijn overstapt. Was het echt zat haha 🤭

VRIEND

2 jaar geleden

Dit is dus waarom we naar een vaste stoel en lichte buggy zijn overstapt. W ...
We hebben een vaste stoel die we 360c kunnen draaien. Alleen omdat we dus geen iso fix hebben, kunnen we hem dus niet draaien En die gespen van de stoel draaien steeds zodat ik mijn zoon niet goed vast kan zetten en moet ik dus eerst die 🤬 stoel ontleden. Pff… ik heb het geduld hier gewoon niet voor 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

We hebben een vaste stoel die we 360c kunnen draaien. Alleen omdat we dus g ...
Zo balen! Ik kan me je frustratie goed indenken. Gelukkig zitten in alle auto's vanaf 2014 wel isofix! Maar van daarvoor vaak alleen maar enkele merken. Wij hebben eerlijk gezegd wel onze auto daarop uitgezocht vorig jaar zomer... 🤭

2 jaar geleden

Alle topics van de november club komen ineens omhoog. Heb ze echt nooit gezien en dacht dat niemand al maanden een outfit had geplaatst, wattttt 😩

2 jaar geleden

Alle topics van de november club komen ineens omhoog. Heb ze echt nooit gez ...
Huh? Outfit??

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Huh? Outfit??
In de outfit of the day. Dat is m'n favo topic maar zag hem al maanden niet. Dacht dus dat niemand meer een outfit plaatste haha 😩

2 jaar geleden

In de outfit of the day. Dat is m'n favo topic maar zag hem al maanden niet ...
Nou ja! In zoeken komt hij niet omhoog. Ik moest via de oude topic de nieuwe vinden! Vaag. Ik zag hem ook niet staan. Heb vanmiddag nog helemaal naar de oudere berichten van maanden terug geschrold...🤐🤔

2 jaar geleden

He, ik zie nu opeens heel veel nieuwe berichten?! Wat gebeurd er met de app...???!😳🧐

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

He, ik zie nu opeens heel veel nieuwe berichten?! Wat gebeurd er met de app ...
Ja hè!?? 😮

2 jaar geleden

Oke wacht ff ! Als ik op mijn poppentje klik links onder november baby dan zie ik de gebruikelijke berichten ! Klik ik bovenaan november topic dan zie ik weer de andere berichen..?!?🤨🧐 wat is dit?!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Oke wacht ff ! Als ik op mijn poppentje klik links onder november baby dan ...
Volgens mij zie je als je dan op november topic klikt ook berichten waar je zelf niet op hebt gereageerd. Ik zie bijv daar het wakker topic 2 tussenstaan 2 en als ik op mijn poppetje klik niet! Vanmiddag had ik het ook dat alle topics ff door elkaar kwamen en oude weer bovenaan

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Volgens mij zie je als je dan op november topic klikt ook berichten waar je ...
Ik kan bij het poppetje van links naar rechts gaan tegenwoordig... Novemberclub, mijn topics waar ik op gereageerd heb en forum. Hebben jullie dat ook? Dat is sinds deze week bij mij

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik kan bij het poppetje van links naar rechts gaan tegenwoordig... November ...
Jep, sinds vandaag bij mij. En daardoor zie ik zoveel topics die ik nooit gezien had 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Jep, sinds vandaag bij mij. En daardoor zie ik zoveel topics die ik nooit g ...
Ow check! Welcome back! 😉🧡💚

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

We hebben een vaste stoel die we 360c kunnen draaien. Alleen omdat we dus g ...
Je schijnt isofix ook toe te kunnen laten voegen aan je auto en dat is blijkbaar niet eens zo duur

2 jaar geleden

Loen is al een uur onrustig met veel huilen. Vriend ging 3 minuten kijken en liet haar gaan, want hij is moe. Ja, slimmerik. Kom dan ook niet pas na middernacht naar bed...

VRIEND

2 jaar geleden

Ik wil vandaag met dit mooie weer graag even de deur uit. Hele week al thuis gezeten. Man heeft geen zin want hij heeft de hele week gewerkt en is moe en is afgelopen week al een aantal keer weggeweest. Dan moet ik alleen maar wat gaan doen als ik zo graag de deur uit wil. Conclusie; ruzie in huis. Ik snap hem ook, maar ik kan hier zo boos om worden. Zondag is de enige dag die we samen hebben als gezin en die weiger ik om op de bank door te brengen. 🥲