1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Ik begrijp je helemaal.. maar echt kop op .. en doe vooral wat nodig is om ...
Die ga ik toch maar eens inschakelen de zorgverzekering. Ik heb heen en weer gebeld maar kom niet verder. M'n vriend zei ook van rust wordt het niet slechter igg... Maar voel me gewoon een loedermoeder omdat ik niet in staat ben om voor mn kind te zorgen op moment dat ik niet aan het werk ben. We betalen ervoor maar toch en ik heb net alleen maar geslapen, dus zal het nodig hebben, maar toch.... Dit gevoel is haast ontdraagbaar, ik ben blij dat ik nog niet klaar ben bij de psycholoog misschien kunnen die er nog wat zinnigs over zeggen😅 het is zo lastig dat het uitzichtloos is..... Ik mocht wel elke week even bellen om te vragen hoe de agenda er dan bij stond... Gewoon hopen dat er ergens een gaatje vrij komt

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Pfffffff toch maar even klagen, het is nog niet veel beter... Gelukkig geef ...
Ohhh ik heb alle berichten gemist door 't nieuwe topic. Ik moest eerst alles weer op' volgen' zetten. Ik dacht al wat is het stil.... Lieve Miran wat een ellende. Kan je eerder bij de kno terrecht en wat zegt de huisarts nu ik heb 't even gemist?

2 jaar geleden

Toch even mij ei kwijt... Ons mannetje inmiddels al 4 dagen ziek/verkouden en het wordt nog altijd erger. Hij wil niet meer eten en drinkt alleen nog zijn ochtend fles en die voor het slapen. Kan alleen maar huilen zielig...

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Toch even mij ei kwijt... Ons mannetje inmiddels al 4 dagen ziek/verkoude ...
Aahw vervelend! Beterschap voor hem 😔 Al bij de huisarts geweest?

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Aahw vervelend! Beterschap voor hem 😔 Al bij de huisarts geweest?
Kom ik net van terug. We moeten hem goed in de gaten blijven houden zijn longen zijn erg aan het rommelen dus als hij nog zieker word kan het wel Longontsteking worden. Maat voor nu in plaats van paracetamol zetpillen sinaspril drankje gekregen dat mag iets vaker op een dag gegeven worden. Verder vooral uitzieken en zorgen dat hij voldoende blijft drinken (hij drinkt nu 50% van normaal).

2 jaar geleden

Even klagen: man zoontje vandaag opgehaald bij de opvang komen ze thuis, heeft die kleine een flinke blauwe plek op z’n wang en een wondje aan de binnenkant van z’n lip. Dachten nog; misschien gevallen (begint net met optrekken en klimmen 😅). Opvang gebeld, net dicht 😩 dus locatiemanager gebeld en bij geen gehoor maar geappt. Krijgen dus gewoon geen duidelijk antwoord wat er gebeurd is. Maar ze hebben wel gekoeld… Nee dat stelt gerust 😤🤬 is hij zo hard gevallen dat koelen nodig was? Wat is er gebeurd?! 🤯 grrrr

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Even klagen: man zoontje vandaag opgehaald bij de opvang komen ze thuis, he ...
Hè bah! Logisch als ze vallen (Olivia zit ook vol blauwe plekken🥺), maar dan horen ze het toch gewoon te laten weten. Is er geen schriftje of app waar ze belangrijke dingen in zetten?

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Was echt super leuk, maar zo jammer dat mijn man er niet bij mocht zijn. Kan er dan echt niet tegen dat een ander stel wel samen komt en nog even uitgebreid gaan vertellen hoe ze dat ondanks de maatregelen voor elkaar hebben gekregen. Dan voelt het echt even of je er alleen maar slechter vanaf komt als je gewoon netjes de regels volgt 😔

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Even klagen: man zoontje vandaag opgehaald bij de opvang komen ze thuis, he ...
Nou jaaaa zeg! Mijn zoontje is vorige week ook gevallen had een hele dikke lip maar ze appte me meteen en waren helemaal van slag toen ik hem kwam halen. Ik ook trouwens😢

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Vandaag voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Was echt super leuk, maar ...
Precies dit....

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Vandaag voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Was echt super leuk, maar ...
Oh ik had dat heel erg met de echo’s aan het begin van de zwangerschap. Paar maanden ervoor miskraam, zit je daar doodzenuwachtig in die wachtkamer alleen, man in de auto op de parkeerplaats, komen moeder en dochter vrolijk keuvelend met koffie binnen, “oh hier staat dat je alleen moet komen, haha, nou ja, we zijn er nu al” 🤬

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Oh ik had dat heel erg met de echo’s aan het begin van de zwangerschap. Paa ...
Ooh dat ja! Ik had ook m’n eerste echo, na vorige keer een miskraam te hebben gehad. Zit je daar alleen, vol zenuwen omdat ik dacht dat het weer mis was. Kwam er voor mij een stelletje de deur uit 😡😫

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ooh dat ja! Ik had ook m’n eerste echo, na vorige keer een miskraam te hebb ...
Hihi eigenlijk moest ik ook allemaal alleen naar de triage en zo maar ik was toen toch wel blij dat Mark soort van oogluikend werd toegelaten omdat ik zo verdrietig was(onverwachte stuit 36 wk echo)... Rest heb ik wel braaf alleen gedaan hoor😉 ben blij als het straks helemaal over is. Ben d'r wel klaar mee....

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hihi eigenlijk moest ik ook allemaal alleen naar de triage en zo maar ik wa ...
Ja, zo ver in de zwangerschap had ik ook zoiets, ik kan niet alleen, heb hulp nodig met lopen 😇 Was bang dat ik de afspraak bij de gynaecoloog over inleiden alleen moest doen, toen had ik echt zoiets van, het is ook zijn kind hè… maar ik weet van een vriendin die veel te vroeg bevallen was tijdens de eerste golf, die is toen langer opgenomen geweest in het ziekenhuis dan nodig, omdat er maar 1 bezoeker per dag mocht en zolang zij opgenomen was, kon haar man de bezoeker zijn en konden ze toch samen bij de baby 🤦🏻‍♀️

VRIEND

2 jaar geleden

Iemand een tip voor een partner die vaak het minimale doet in het huishouden? De irritaties lopen hier aardig op, op het moment 😅

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Vandaag voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Was echt super leuk, maar ...
Zo jammer dat sommige mensen zo brutaal zijn en alsnog hun zin krijgen.. Ik heb pas met een vriendin en haar dochtertje vrij gezwommen. Dat was geen probleem dat we met z’n 2e waren. Misschien kan dat bij een zwembad in de buurt, dan kan je partner ook een keertje mee.

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ja, zo ver in de zwangerschap had ik ook zoiets, ik kan niet alleen, heb hu ...
Wauw, tis ook vaak krom geweest hoor... Ben blij dat we bijna van de mondkapjes af zijn zo onpersoonlijk en ik herkende niemand in die 8 dagen dat we er extra zaten echt zo naar...

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Zo jammer dat sommige mensen zo brutaal zijn en alsnog hun zin krijgen.. ...
Hier ook idd

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Iemand een tip voor een partner die vaak het minimale doet in het huishoude ...
Aan blijven spreken, lijst maken met taken... Gewoon dat het duidelijk wordt datie even moet verder kijken dan z'n neus lang is, dus ook de vuilniszak of de melk vervangen... Het zijn allemaal zulke kleine dingen vaak. En in vraag hem ook dingen vaker zoals de was ophangen ofzo... Nu ik duizelig ben heb ik hulp met de boodschappen nodig

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ooh dat ja! Ik had ook m’n eerste echo, na vorige keer een miskraam te hebb ...
Echt hè. Bij ons deden ze helemaal niet moeilijk. Je mocht als zwangere juist voor alle stress momenten altijd 1 begeleider hebben. Dat was wel heel fijn daar. Maar we hebben het wel gehad dat onze dochter naar de spoedeisende hulp moest en toen moest er wel 1 buiten blijven. Dat is ook naar, dan heb je geen steun en zit je alleen met je verdriet en angst.