1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

2 dagen beter geweest en nu weer snip verkouden, hoesten en benauwd😭 zijn ...
Ja... wat jij omschrijft hebben wij ook al sinds de zomervakantie😪 Zij steekt ons ook telkens aan dus zelf kunnen we om de haverklap naar de teststraat. Maar de keren dat we door hebben kunnen slapen zijn maximaal in totaal 5 weekjes geweest. Voor de rest snachts altijd wakker van iets; snotneus, hoesten, niet lekker, tandjes, vaccinaties.. altijd is er wel iets.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

2 dagen beter geweest en nu weer snip verkouden, hoesten en benauwd😭 zijn ...
Mijn dochter van 3 al van voor de zomervakantie. Heel even paar dagen niet en dan gaat het weer. Ze is nu net klaar met een kuurtje om te kijken of dat alles heeft schoongemaakt. Heb het idee van niet, dus dan moeten we even langs de kno. Het is echt sneu hè als ze steeds niet fit zijn…😢

2 jaar geleden

Die KUT Corona! Helemaal klaar mee 🥺 Daar gaat volgende week het feestje voor m’n kleine man. Alsof dit afgelopen jaar nog niet kut genoeg voor me was 😵‍💫

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

2 dagen beter geweest en nu weer snip verkouden, hoesten en benauwd😭 zijn ...
Ja hier ook, twijfel om naar de huisarts te gaan omdat hij bijna chronisch verkouden is.

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Die KUT Corona! Helemaal klaar mee 🥺 Daar gaat volgende week het feestje ...
Hier pas het verjaardagsfeestje in het sinterklaasweekend, dus afwachten wat de regels dan zijn. Ik geloof niet echt in een korte lockdown, dat gaat dan vast weer langer duren dan 2 weken. maar ik laat de verjaardag hoe dan ook door gaan, we hebben al te veel gemist in het eerste jaar en de zwangerschap. Als mensen zelf niet willen komen is dat helemaal prima maar ze zijn wel welkom. Bijna iedereen is gevaccineerd en we hebben ons altijd aan de regels gehouden, maar nu even niet.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier pas het verjaardagsfeestje in het sinterklaasweekend, dus afwachten wa ...
Ja ik zei net ookal tegen m’n vriend. We laten het gewoon doorgaan. Wie wil komen komt gewoon, en wie niet wil, ook prima. Afgelopen jaar was al ellendig genoeg. Wil gewoon dat jaar positief en fijn ‘afsluiten’ en richten op de toekomst

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hier pas het verjaardagsfeestje in het sinterklaasweekend, dus afwachten wa ...
Hier hetzelfde. Ik hou me eigenlijk aan alle regels al vanaf het begin. Maar ik ben nu zwanger van de 2e en vind het verschrikkelijk dat wederom alles moet zoals het nu moet. Klote corona! Verjaardag gaat sowieso door! Iedereen is gevaccineerd en vind dat als we tot nu toe nog feesten met duizenden mogen houden ons verjaardagsfeestje over 2 weken ook wel kan. We hebben het sowieso gespreid over een geel weekend en alleen maar directe familie.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ja... wat jij omschrijft hebben wij ook al sinds de zomervakantie😪 Zij ste ...
Ja ik zag dus net 2 ondertanden doorkomen. Terwijl de boventanden met ze 2en tegelijk 3 weken geleden doorkwamen. Denk dat zijn weerstand daarom ook wat lager is. 4 tanden in 1 maand is ook wat overdreven 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Helaas, mijn meisje heeft geen oma meer... K*t zooi.. maar als leven lijden ...
Gecondoleerd en heel veel sterkte 😘

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

2 dagen beter geweest en nu weer snip verkouden, hoesten en benauwd😭 zijn ...
Hier ook continue en dan worden wij ook weer ziek.. 😑

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ja ik zag dus net 2 ondertanden doorkomen. Terwijl de boventanden met ze 2e ...
Ja hier net 2 weken geleden 1 boventand en nu piept boventand nr 2 sinds eergisteren uit het tandvlees... sneu voor die kleintjes 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ja ik zag dus net 2 ondertanden doorkomen. Terwijl de boventanden met ze 2e ...
Vond ik ook, maar hier wilde ze dat ook per se zo 🤣 En ik 27 jaar geleden ook 🤭

2 jaar geleden

Te veel op de planning staan. Taart maken( bekleden en vullen) kwarttaartje maken Boodschappen doen. Sint intocht 12 uur afscheid schoonmoeder. 13 uur tot 17 uur feestje van ons meisje... Man zei gisteren nog gelukkig dat we het zaterdag niet zo druk hebben.. Ik lig vanaf 3 uur al wakker door een hoestend meisje. Nu gelukkig stil. En de stress hoe gaat ik dit allemaal redden...😭

2 jaar geleden

Kom toch even klagen. Gisteren is ons meisje 4 jaar geworden. We zijn nu op vakantie, waardoor we natuurlijk geen bezoek kunnen ontvangen. Maar is het dan te veel moeite om te bellen of een berichtje te sturen van Gefeliciteerd? Van oma/opa, nichtjes en zelfs m'n zusje helemaal niks gehoord.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Kom toch even klagen. Gisteren is ons meisje 4 jaar geworden. We zijn nu op ...
Terecht dat je hier over komt klagen! Dit is wel erg lullig. Nog gefeliciteerd met jullie meisje! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Kom toch even klagen. Gisteren is ons meisje 4 jaar geworden. We zijn nu op ...
Groot gelijk dat je even klaagt! Een berichtje is een kleine moeite. Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Kom toch even klagen. Gisteren is ons meisje 4 jaar geworden. We zijn nu op ...
Ik wist het niet anders had ik ge gefeliciteerd, hoop toch nog een fijne vakantie

VRIEND

2 jaar geleden

Zo leuk als je man weg is en zijn mobiel niet opneemt terwijl hij weet dat je een kind hebt dat ziek is. Ukkie net alles ondergespuugd (inclusief mij) en zo overstuur. Man 300x proberen te bellen, geen gehoor. Ik voel me op dat soort momenten echt aan mijn lot overgelaten.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Zo leuk als je man weg is en zijn mobiel niet opneemt terwijl hij weet dat ...
Ps Ik ben echt geen zeur als mijn man een avondje uit gaat. Maar vind dat je ten allen tijden bereikbaar moet zijn als je een kind heb. Een keer kan gebeuren, maar dit is niet de eerste keer 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ps Ik ben echt geen zeur als mijn man een avondje uit gaat. Maar vind dat ...
Hier ook de afspraak dat de telefoon aan blijft. Vaker het probleem dat hij binneshuis niet te bereiken is, vanwege het gamen met headset hier.. Beterschap en succes met mini!