1010 Reacties

2 jaar geleden

Heb een paar daagjes vrij. Even bijtrekken van alles. Mijn meisje zit op het kdv.. prima naar haar zin. Maar ik mis haar en wil haar ophalen, maar ze slaapt sinds 15.05.. soort van net.. Vind het niet leuk😢

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Ik heb de b*k niet groot genoeg, maar ben wel pissig op haar. Stiekem hoop ...
Hoe is het gegaan?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe is het gegaan?
Blijkbaar dacht ze dat hij 2 uur sliep, omdat hij niet naar bed was geweest in de ochtend. Dit was dus wel het geval. Anyway, ik ga het proberen als ons zoontje langer slaapt dan 8 uur. Als hij erg vroeg wakker is, gaat hij naar bed in de ochtend mocht hij dit willen. Ik luister naar mijn kind. Echter was het vanmorgen half 7 en breng hem in de ochtend naar bed en meneer staat na 10 minuten in zijn bedje te kletsen. 😄 misschien dat jij het zelf nu niet meer wil.

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Blijkbaar dacht ze dat hij 2 uur sliep, omdat hij niet naar bed was geweest ...
Jij = hij

2 jaar geleden

Man zijn wekker gaat om even voor half 6 af.. Juist ik ben nu ook wakker met hersenen die gelijk aan staan. Zondag gaan lunchen met een vriendin, man blij dat ik eindelijk iets van ontspanning heb. Hij zou zorgen voor ons meisje. Vraagt hij net, je neemt ons meisje toch niet mee as zondag? Eh nee hoezo? Nou vrienden wilde met schoonvader naar de bios maar dan gaan we wel een andere keer..( 6 vrienden die tegelijk naar de bios willen met een schoonvader die in een rolstoel zit) dat gaat dus niet zomaar. Juiste film moet dan draaien enz... Idd meisje gaat dus zondag met mij mee uit lunchen..🙄 echt vind het fijn dat ze bij mij is hoor Maar eerst roepen nee ze blijft thuis goed voor jou om even alleen weg te zijn. Heb ook zelf gezegd ik neem haar wel mee. Ga er geen discussie over maken. Maar jammer vind ik het wel.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb straks officieel gezien een online meeting (hoeft niet verplicht aanwezig te zijn). Ik ben zo moe, man is vanmiddag ziek thuis gekomen, veel in huis gedaan en ukkie houdt mij ook bezig. Ben daar nog niet zo lang werkzaam en het lijkt me ook interessant! Alleen ik kan echt niet de energie en zin ervoor maken. 😩

VRIEND

2 jaar geleden

Gisterochtend doorgegeven dat ik vanaf deze week van 3 halve dagen naar 4 halve dagen ga (ben aan het reïntegreren ivm postnatale depressie). Had hier ook echt zin in. Moesten we de kleine gister middag weer met koorts ophalen (vorige week ook al vanaf woensdag thuis). Man had klus buiten vandaag die moeilijk afgezegd kon worden. Dacht dan werk ik tijdens haar slaapjes maar van slapen is er niks gekomen. Dan maar weer verlof opnemen. Heb uren genoeg maar wilde zo graag (vooral voor mezelf) bewijzen dat ik weer in staat ben 4 dagen te werken.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Gisterochtend doorgegeven dat ik vanaf deze week van 3 halve dagen naar 4 h ...
Ach dit griepje heb je maar weer gehad moet je denken, gelukkig nu en niet als ze naar de basisschool moey denk ik dan maar, wishfull thinking. Komt goed genoeg tijd om jezelf opnieuw te bewijzen, maar herken hem wel.. Maar sommige dingen gaan nu eenmaal voor. Je doet het super

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ach dit griepje heb je maar weer gehad moet je denken, gelukkig nu en niet ...
Denk ik ook altijd maar, lekker veel antistoffen aanmaken. Dan is de weerstand volgende herfst weer beter. Zelf is ze er ook best vrolijk onder, alleen erg warm en niet willen slapen. En een voordeel, ze knuffelt soms als ze ziek is (normaal knuffelt ze amper en zit geen moment stil even op schoot ofzo). Dus geniete we lekker van die momentjes. Werk komt wel weer, ik ben de enige die er mee zit mijn werkgever snapt het ook prima.

2 jaar geleden

En dan zit je in het ziekenhuis. Vanavond bij een vriendin buiten gevallen en ben behoorlijk hard op mijn buik gevallen (nu 22wk zwanger van onze 2e). Sinds die tijd geen beweging gehad en wel pijnlijke steken. Thuis eerst rustig gaan liggen, maar na bijna 30min niks gevoeld en toch maar gebeld. We mochten meteen komen voor de zekerheid, maar we zitten inmiddels al een uurtje te wachten in spanning op een echo. De verloskundige is nog even bezig, alle begrip natuurlijk maar ik ben toch wel erg verdrietig en onzeker nu.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

En dan zit je in het ziekenhuis. Vanavond bij een vriendin buiten gevallen ...
Sterkte... hopelijk weet je snel meer🍀

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

En dan zit je in het ziekenhuis. Vanavond bij een vriendin buiten gevallen ...
Ooh spannend, laat je ons weten hoe het afgelopen is? Succes en sterkte. Hopelijk is het allemaal goed, ik duim voor jullie

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

En dan zit je in het ziekenhuis. Vanavond bij een vriendin buiten gevallen ...
Succes met wachten! Hopelijk is er niets aan de hand

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Succes met wachten! Hopelijk is er niets aan de hand
Dank je wel allemaal! Inmiddels hebben we de echo gehad en die lijkt helemaal goed! (Die was direct nadat ik mijn berichtje hier had gezet) Maar nu is ze overleggen met mijn gynaecoloog (die heeft toevallig dienst) en dat duurt nu toch wel erg lang..

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Dank je wel allemaal! Inmiddels hebben we de echo gehad en die lijkt helema ...
Is het allemaal toch gewoon goed afgelopen? Heb je nog wat kunnen slapen?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Is het allemaal toch gewoon goed afgelopen? Heb je nog wat kunnen slapen?
Ja gelukkig wel! Ik mocht naar huis met strenge belinstructies. Ik kan nog een week fikse buikpijn houden, dat komt dan van spierpijn van de banden. Daarnaast zijn mijn beide knieën kapot en m'n rechterknie heeft de grootste klap opgevangen. Ook blauwe onderarmen en licht geschaafde handpalmen. Verder overal pijn (rug, bekken en heupen) maar die deden al best zeer, dus dat zal voorlopig ietsje erger zijn. Zo lang alles maar goed is met de kleine🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ja gelukkig wel! Ik mocht naar huis met strenge belinstructies. Ik kan nog ...
Zo flinke klap geweest dan zeg😱 maar fijn dat de kleine in orde is en jij hopelijk met een paar dagen ook weer

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ja gelukkig wel! Ik mocht naar huis met strenge belinstructies. Ik kan nog ...
Fijn dat de echo goed was. Sterkte met je herstel!

2 jaar geleden

Denken dat je een lekkere avond, ochtend en deel van de middag voor jezelf hebt omdat Fynn bij opa en oma logeert, word je sochtends vroeg gebeld dat hij aan het huilen en overgeven is, dus hem op kunnen halen😩 hij is nu steeds 3 dagen ziek, 3 dagen beter en dat al ruim 2 weken. Ik laat hem komende week maar thuis van de opvang waar buikgriep en dergelijke heerst dan is hij hopelijk volgend weekend met zij eigen verjaardag niet ziek😔

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Denken dat je een lekkere avond, ochtend en deel van de middag voor jezelf ...
Veel beterschap en sterkte