1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Veel beterschap en sterkte
Dankjewel! Hij heeft een oorontsteking aan beide kanten en een keelontsteking en zijn ogen zijn ook ontstoken😔 dit keer toch maar een antibiotica kuur, want zijn lichaam kan het dit keer toch niet helemaal zelf verslaan

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Dankjewel! Hij heeft een oorontsteking aan beide kanten en een keelontsteki ...
Hopelijk helpt het snel 🙏

2 jaar geleden

Even klagen. Voel mezelf redelijk ziek, zit ik al een uur beneden met een dochter die eveneens wat ziekjes is en daardoor niet goed slaapt. Op mijn arm valt ze heel de tijd in slaap, maar wordt ze meteen ook weer wakker. Als ik haar in bed leg is het een echte no go, bij mij in bed vind ze ook maar niks. Zelf ziek zijn en nachtelijke 'avonturen' zijn geen goede combo...

2 jaar geleden

Reactie op Spoey

Even klagen. Voel mezelf redelijk ziek, zit ik al een uur beneden met een d ...
Ach, beterschap! Soms wil een ziek kindje alleen maar bij je zijn. Fijn maar eerlijk gezegt niet altijd fijn...🙈

2 jaar geleden

Reactie op Spoey

Even klagen. Voel mezelf redelijk ziek, zit ik al een uur beneden met een d ...
Is niet klagen. Het is gewoon niet fijn om ziek te zijn met een kleintje en helemaal niet met een kleintje die ook ziek is en vervolgens niks wil. Heel veel beterschap!

2 jaar geleden

Pfoe. Wat een heftige week... Door corona een behoorlijk hoogoplopend conflict gekregen binnen mijn familie. En dat terwijl ik juist in alle opzichten begrip heb voor alle verschillende standpunten. Daardoor is er wel een gigantisch volle emmer overgelopen bij mij en ik ben nu 'eindelijk' omgevallen. Vanaf vandaag zit ik officieel in de ziektewet en de stappen richting een psycholoog zijn gezet. Er zijn op dit moment zoveel verschillende factoren die maken dat ik tegen een depressie aan zit. Wat voelt dit enorm als falen zeg😔 Helemaal nu ons meisje net 1jr geworden is en we in maart komend jaar onze 2e mogen verwelkomen.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pfoe. Wat een heftige week... Door corona een behoorlijk hoogoplopend confl ...
Sterkte en beterschap! Ik vind het juist heel krachtig van je dat je met een psycholoog aan de slag gaat 💪 Jijzelf en je gezinnetje genieten het meest van een mama die goed in haar vel zit. 😘

2 jaar geleden

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje meer had. Vandaag is spontaan de miskraam begonnen. Pfff alweer ellende zo. We raken makkelijk zwanger, maar blijven is een ander verhaal. 😔

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
He dat is heel naar. Ik wil je heel veel sterkte wensen. 🌷🙏

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Bah wat naar zeg!! Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Sterkte😔

2 jaar geleden

Bedankt allemaal😘

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Ah nee! Veel sterkte! Dikke virtuele knuffel voor jou noa, sem en je partner🧡💚

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Sterkte 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Wat verdrietig 😢 sterkte

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Sterkte 😔😘

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Helaas woensdag gehoord tijdens de echo dat ons kindje geen kloppend hartje ...
Hè wat naar! Heel veel sterkte!

2 jaar geleden

Meer kindjes die alleen nog maar schreeuwen ineens. Hele dag door als hij wat wil schreeuwt hij. Word er gek van😱 je hoort gewoon de frustratie omdat hij niet kan praten en zich daardoor niet goed kan uiten. Heb nu een boekje van lotte en max gekocht om hem gebarentaal te leren. Iemand daar ervaring mee?

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Meer kindjes die alleen nog maar schreeuwen ineens. Hele dag door als hij w ...
Er is ooit een topic over geopend misschien kan je daar eens een berichtje posten... Hier schreeuwt ze maar meer om uitesten voor mn gevoel