1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Geen idee of het hier op de juiste plaats is.. Maar de vraag wel of geen 2d ...
Wij hadden van te voren al soort van besloten het bij 1 te houden. Ik had wel nog een slag om de arm gehouden als ik door hormonen of is heel erg behoefte zou hebben aan een tweede, maar dat heb ik eigenlijk niet. Vond zwanger zijn ook niet super en de bevalling was een drama (ergens ook wel jammer dat ik niet zo’n fijne ervaring heb als je soms hoort). Eerste baby tijd vond ik wel geweldig, maar zie me dat ook niet doen met een peuter. Dus ik denk dat het voor ons hier bij blijft

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Wij hebben ook 3 dagen opvang. Geen ouders of familie die ons ook kan helpe ...
Ja dat snap ik ja. Wij hebben het geluk geen opvang nodig te hebben, heel veel oppas is er ook niet hoor. Voornamelijk mijn ouders. Oh dat moet ik nog even aanpassen😔 het derde kindje gaat hier helaas niet door.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ja dat snap ik ja. Wij hebben het geluk geen opvang nodig te hebben, heel v ...
Ow echt.. sorry voor de felicitatie dan...ow meis toch verschrikkelijk. Sterkte ermee😪😘

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ow echt.. sorry voor de felicitatie dan...ow meis toch verschrikkelijk. Ste ...
Geeft niks, dat kon je niet weten toch☺️ was lief dat je eraan dacht. Dankjewel.. gaat even tijd kosten om het een plekje te geven. Aan de andere kant geven die 2 kleintjes overdag zoveel afleiding dat je geen tijd hebt om erover te denken.

2 jaar geleden

Even heel dom geklaag misschien maar kom er net pas achter dat de zender Zappelin Extra op tv over 3 dagen stopt😡 Laat dit nou net favoriet zijn bij mn dochter als ik ff mn handen vrij moet hebben.

2 jaar geleden

Even heel dom geklaag misschien maar kom er net pas achter dat de zender Za ...
Ja wij balen ook echt 🥲 heb je Videoland? Daar staan wel redelijk dezelfde dingen op. Maar onze zoon is gek op Fenna en maan en ik.

2 jaar geleden

Ja wij balen ook echt 🥲 heb je Videoland? Daar staan wel redelijk dezelfde ...
Ja heb ik gelukkig wel. Maar dan moet ik iedere keer zelf een nieuw filmpje starten 😅 (ja wereldproblemen I know) en Zappelin kon ik gewoon aanzetten en klaar 🤣

2 jaar geleden

Even heel dom geklaag misschien maar kom er net pas achter dat de zender Za ...
Ahhh echt 😒 nou lekker dan

2 jaar geleden

Even heel dom geklaag misschien maar kom er net pas achter dat de zender Za ...
Baal ik ook echt van! Hier is Fenna denk ik zijn eerste liefde haha. Zat al even naar babytv te kijken naar dat is echt vreselijk. Echt jammer dat het stopt!

2 jaar geleden

Even heel dom geklaag misschien maar kom er net pas achter dat de zender Za ...
Ja hier ook! Gek op Tik tak, Fenna en maan en ik. Kon het zo makkelijk aanzetten. Netflix is t ook niet echt. Heb wel vanalles opgenomen.

2 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

Ja hier ook! Gek op Tik tak, Fenna en maan en ik. Kon het zo makkelijk aanz ...
Tiktak staat allemaal op youtube (ook de oude! 😍) als je een smart tv hebt makkelijk te streamen via je telefoon. Ook alfred J kwak en davod de kabouter staan erop, maar das nog te lastig. Tikrak is het enige wat haar aandacht lang vast houd

2 jaar geleden

David*

2 jaar geleden

Even heel dom geklaag misschien maar kom er net pas achter dat de zender Za ...
Wij kijken voor het slapen altijd Tik Tak op de NPO app op tv, daar staat Maan en ik ook op. En Paw Patrol op Nexflix is ze helemaal gek op

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wij kijken voor het slapen altijd Tik Tak op de NPO app op tv, daar staat M ...
Handige tip! We luisteren de maan en ik liedjes wel op YouTube. Ken ze inmiddels uit m'n hoofd 😂

2 jaar geleden

Mannetje is ziek, koorts gekregen vanmiddag. Geen idee of het komt doordat z'n hoektanden doorkomen, normaal nooit zoveel last ervan. Zegt m'n man ja blijf je thuis morgen!? Dus ik zeg euh nee.. (hij gaat naar m'n moeder en ik werk dicht bij dus als er iets iets ben ik er zo).. zeg ti nou oke als jij je zoon niet wilt troosten als ti ziek is... Ik zeg wat een kut opmerkingen, hij gaat in z'n leven nog wel vaker zien zijn kan toch niet voor elk dingetje me ziek melden. Hij heeft alleen koorts op t moment, vind dat nou niet echt schokkend dat ik ervoor thuis moet blijven terwijl ik weet dat hij in goede handen is.... Maar toch knaagt er nu ergens een stemmetje (en die van m'n man) dat ik een slechte moeder ben....

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Mannetje is ziek, koorts gekregen vanmiddag. Geen idee of het komt doordat ...
Als het zo belangrijk voor hem is, kan hij zelf toch een vrije dag nemen. 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Mannetje is ziek, koorts gekregen vanmiddag. Geen idee of het komt doordat ...
Ah wat flauw van je man! Als hij alleen koorts heeft en verder niet gigantisch ziek is, is het toch prima om bij oma te zijn? Als hij echt heel erg ziek is, is het misschien anders, maar dan ga je samen overleggen wie er thuis blijft. Waarom zou dan zijn werk belangrijker zijn dan die van jou😱

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Als het zo belangrijk voor hem is, kan hij zelf toch een vrije dag nemen. � ...
Precies.. maar volgens hem wilt hij alleen mama... Wat onzin is haha maar lekker makkelijk. Net nog even over t bolletje gevoeld en voelt al stuk minder warm dus zolang er niks veranderd morgen allebei naar t werk 😉

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Mannetje is ziek, koorts gekregen vanmiddag. Geen idee of het komt doordat ...
Wauw wat een gemene opmerking van je man. Hij kan zelf ook thuis blijven indd. Bizar dat hij zoiets tegen je zegt, echt gemeen!

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ahhh echt 😒 nou lekker dan
Gelukkig staan er mega veel filmpjes in de Zappelin app en kun je ze makkelijk streamen naar je tv (als je tv geschikt is uiteraard)