1010 Reacties

2 jaar geleden

We zijn een paar dagen op vakantie en nu heeft mijn zoontje verhoging 😢 vandaag al bijna niets gedaan, maar nog steeds. Was speciaal een leuke trip om al gezin zijn eerste verjaardag te vieren 😭😭😭

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

We zijn een paar dagen op vakantie en nu heeft mijn zoontje verhoging 😢 va ...
Beterschap

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Mannetje is ziek, koorts gekregen vanmiddag. Geen idee of het komt doordat ...
Wat een onzin! Hier in mijn vriend voor haar thuis gebleven zodat mama kon werken 🥰

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

We zijn een paar dagen op vakantie en nu heeft mijn zoontje verhoging 😢 va ...
Aah wat balen zeg, beterschap

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

We zijn een paar dagen op vakantie en nu heeft mijn zoontje verhoging 😢 va ...
Ahh wat rot🥲 beterschap

2 jaar geleden

Na bijna een week weer beter te zijn is Fynn toch helaas echt weer ziek. Het houd ook niet op.. mijn vriend ligt met rugpijn plat, dus dat is ook geen hulp nu en Fynn "slaapt" vannacht maar op mij.. en ik heb morgen een sollicitatiegesprek waar ik liever iets fitter voor was geweest, dus timing is weer geweldig.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Na bijna een week weer beter te zijn is Fynn toch helaas echt weer ziek. He ...
Ja ellende he, boris is hier ook zeker 4 weken ziek geweest met af en toe een goede dag ertussen. Sterkte en beterschap 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Na bijna een week weer beter te zijn is Fynn toch helaas echt weer ziek. He ...
Hoe ging het? En beterschap nog

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ja ellende he, boris is hier ook zeker 4 weken ziek geweest met af en toe e ...
Dankjewel! Is boris nu weer opgeknapt?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe ging het? En beterschap nog
Bedankt! Het gesprek ging wel goed maar het bleek geen match, het bleek meer een fuctie voor carrièretijgers niet voor deels werkende mama's 😊

2 jaar geleden

Heeft iemand tips wat ik nog meer kan gebruiken naast paracetamol? Ik heb een keel en oorontsteking. Ik ga echt kapot van de pijn 😭 ik mag geen nsaid pijnstilling slikken. Zit echt af te tellen wanneer ik weer paracetamol mag, maar dat helpt echt minimaal. Zoonlief is ook erg ziek, maar gelukkig geen keel of oorontsteking. 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Aah wat balen zeg, beterschap
Bedankt iedereen! Gisteren ging het gelukkig al weer heel veel beter en hebben we echt een paar magische momenten gehad waardoor de hele trip het waard was. Hij is nu wel weer wat minder, dus we gaan maar vroeg naar huis

2 jaar geleden

Heeft iemand tips wat ik nog meer kan gebruiken naast paracetamol? Ik heb e ...
Je zou kunnen spoelen/gorgelen met zout water voor je keel Thee met honing, citroen, gember en een kaneelstokje. Dat helpt hier altijd goed. En voor je oren heb ik helaas geen idee, Heel veel beterschap.

2 jaar geleden

Heeft iemand tips wat ik nog meer kan gebruiken naast paracetamol? Ik heb e ...
Vitamine c bruistablet smorgens en savonds goed spoelen klinkt raar maar helpt echt

2 jaar geleden

Hallo verkoudheid... ppff alweer.. ben ook zo moe. Gisteren vanaf half 8 al half slapend op de bank?! 21.15 erin en sliep gelijk... wanneer zou dat overgaan die moeheid?!

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Je zou kunnen spoelen/gorgelen met zout water voor je keel Thee met honing, ...
Dankje! Ga dat spoelen is proberen. Zit nu bij de huisarts voor m'n oren 😭

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Vitamine c bruistablet smorgens en savonds goed spoelen klinkt raar maar he ...
Ga er is naar kijken dankje!

VRIEND

2 jaar geleden

Onze kinderopvang gaat tussen kerst en oud en nieuw dicht en we kunnen dan gewoon doorbetalen. Vind het echt onzin dat we betalen terwijl de opvang dicht zit 😤

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Onze kinderopvang gaat tussen kerst en oud en nieuw dicht en we kunnen dan ...
Als zij zelf de keuze maken om dicht te gaan, dan mogen ze toch niet verplichten om door te betalen? Dat zou raar zijn😲

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Onze kinderopvang gaat tussen kerst en oud en nieuw dicht en we kunnen dan ...
Onze opvang is ook docht tussen kerst en oud en nieuw. En we betalen ook gewoon het normale maandbedrag. Had er nog niet over nagedacht eigenlijk. Nu kan hij toch de helft van de keren niet komen door ziekte of moeten we hem halverwege de dag ophalen met koorts. Dus we betalen toch al veel en veel te veel na verhouding.