1010 Reacties

2 jaar geleden

Ze was vroeg wakker vandaag, dus lekker even zelf laten spelen boven. Heeft ze 2 lades van de commode leeggetrokken 🙈 Maarja ik heb wel wat langer in bed kunnen liggen

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ze was vroeg wakker vandaag, dus lekker even zelf laten spelen boven. Heeft ...
Haha heel herkenbaar alleen dan met de papierbak... Soms is het zo fijn als ze even zelf spelen...

2 jaar geleden

Dit omschrijft een beetje mijn dag.. ben vandaag de bank afgekomen om Mees en mezelf te verschonen, en naar de wc te gaan.. verder alleen maar met t mannetje aan het bankhangen.

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Dit omschrijft een beetje mijn dag.. ben vandaag de bank afgekomen om Mees ...
Ow...😔 beterschap voor jullie🍀

2 jaar geleden

Pff wanneer je zoontje standaard om 5hr wakker is en je man besluit om half 4 met je te willen knuffelen. Oftewel lig al vanaf half 4 wakker. Nu is de kleine man al vanaf half 5 bezig en ziet het er niet naar uit dat hij überhaupt weer gaat slapen. Zucht.

2 jaar geleden

Pff vorige week zondag was ik zelf hersteld van buikgriep, maar helaas kwam deze gisteren weer aanzetten. Dit is nu de 3e keer in 2 maanden tijd. In het ziekenhuis geweest ivm ctg, want ik ben ook nog eens 30+5 zwanger... daar zeggen ze dat dit inderdaad kan. Ondanks goede hygiëne en alles ontsmet te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pff vorige week zondag was ik zelf hersteld van buikgriep, maar helaas kwam ...
Buikgriep is hardstikke besmettelijk, dat kan je bijna niet voorkomen...

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pff vorige week zondag was ik zelf hersteld van buikgriep, maar helaas kwam ...
Waarschijnlijk hebben jullie heel erg pech en is het iedere keer net een ander virus. Wel echt balen!

2 jaar geleden

We hebben de nachtvoeding helemaal eruit (borst voeding) was ook meer gewoonte geworden en ik was gesloopt, maar nu wilt hij al 2 dagen helemaal geen borstvoeding meer... Valt me toch zwaarder dan gedacht :( ons momentje... Benieuwd of dit doorzet maar ik zal het heel erg missen na 15 maanden... Oh en die harde tieten nu is ook geen feest haha

VRIEND

2 jaar geleden

ja hoor, alweer ziek van de opvang gehaald. Hoe doen anderen dat, lijkt wel onmogelijk werken als pappa en mamma en een kind hebben.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ja hoor, alweer ziek van de opvang gehaald. Hoe doen anderen dat, lijkt wel ...
Lijkt me echt verschrikkelijk elke keer. Onze kids gaan niet naar de opvang maar hoor het om mij heen zo vaak.. t schijnt als ze ouder worden echt minder te worden. Heb je nu precies niks aan, I know.... beterschap.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ja hoor, alweer ziek van de opvang gehaald. Hoe doen anderen dat, lijkt wel ...
Wij hebben het geluk thuis te werken. Hem ook pas 2 keer opgehaald en 2 keer thuisgehouden, dus het is hier ook nog niet zo vaak voortgekomen (hij plant zijn ziektes in vakanties 😣). Maar kan wel iets doen en s avonds nog wat inhalen

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ja hoor, alweer ziek van de opvang gehaald. Hoe doen anderen dat, lijkt wel ...
Wij kunnen ons werk vanuit huis doen. Vaak vragen wij mijn ouders om bij te springen, maar als het niet gaat doen wij het 50/50. Als mini slaapt, kunnen we even werken. Als het me te veel wordt, neem ik een dag(deel) vrij. Beterschap met mini!

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

We hebben de nachtvoeding helemaal eruit (borst voeding) was ook meer gewoo ...
Dus uit zich zelf mee gestopt? Mijn zoontje had dit rond 1j. Hij ging slapen zonder tiet. Ik had toen even doorgezet en nu is hij geobsedeerd. Ook al krijgt hij genoeg overdag, wil hij zeker 4x per dag nog drinken. Als ik werk 2x. En ‘s nachts ook nog veel…ik heb nog hoop als ik dit lees dat afbouwen ook vanuit zijn kant zal komen…

2 jaar geleden

Het heeft lang geduurd maar het corona virus heeft mij ook gevonden. Ik ben er gelukkig niet heel ziek van. Hopelijk steek ik de kleine man niet aan of word hij er niet ziek van. Mijn vriend en ik waren het er wel over eens dat het voor de kleine man veel heftiger is mij een volle week niet te zien dan dat hij ziek word

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Het heeft lang geduurd maar het corona virus heeft mij ook gevonden. Ik ben ...
Beterschap! Hopelijk verloopt het mild. Wij gaan Merel morgen toch ook maar weer laten testen, ze heeft weer zo'n akelige zeehonden hoest net als toen ze vorig jaar corona had. Sterkte ook met de quarantaine, was het zelf op gegeven moment echt wel zat dat binnenzitten. Lang leve alles via internet bestellen 😁

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ja hoor, alweer ziek van de opvang gehaald. Hoe doen anderen dat, lijkt wel ...
Het eerste jaar was hier ook dramatisch met veel ziek en ophalen en afwezig zijn op werk. Ze groeien er hopelijk wel wat overheen.🤞

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Dus uit zich zelf mee gestopt? Mijn zoontje had dit rond 1j. Hij ging slape ...
Ja hij dronk op een gegeven moment zo vaak snachts dat ik dat cold turkey niet meer heb gegeven. Toen was het denk ik 2 weken alleen sochtends en savonds , heel soms smiddags als ik thuis was. En opeens wilde hij niet meer... Ik bied hem nog steeds aan maar hij schud zelfs nee of hij bijt in m'n tepel en laat weer los. Dus helemaal uit zichzelf aangegeven dat het goed is zo... Dat is wat ik altijd hoopte dat zou gebeuren maar het doet ook een beetje pijn. Alsof hij me niet meer nodig heeft haha.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

ja hoor, alweer ziek van de opvang gehaald. Hoe doen anderen dat, lijkt wel ...
Bij ons valt het toevallig elke keer in het weekend, teminste de meeste keren. Ze gaat ma en woe en is dan een paar dagen later ziek. Anders verlof opnemen... Tis niet anders

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Ja hij dronk op een gegeven moment zo vaak snachts dat ik dat cold turkey n ...
Ik snap je gevoel wel. Toch is borstvoeding aan een kleine baby en aan kindje van 14jmd geven is echt een groot verschil, vind je niet? Zoals op de kop staan tijdens het drinken🙃 lachen en doen. Ga dit erg missen. Maar ik hoop dat mijn zoontje zelf beslissing gaat nemen. Je zoontje heeft je nodig. De komende 13-16jaar 😬 zeker, daarna iets minder 😏☺️