1010 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook al een paar keer thuis moeten blijven of man die thuis bleef. Gelukki was dat toen ze nog heel klein was. Tot nu toe gaat het redelijk goed. Of ze was ziekjes en ik had zelf ook vrij. Vandaag een off day voor mij. Ik jank echt om alles... en nu heeft mijn meisje een fase. Ik wil het zeluf doen en potver het lukt niet, en ik kan mijzelf nu duidelijk maken wat ik nu wil....Geen goede combinatie.. Nu omgevallen in bedje.. even bijtrekken allebij.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Beterschap! Hopelijk verloopt het mild. Wij gaan Merel morgen toch ook maar ...
Oh jeetje wat vervelend. Heeft Merel er veel last van gehad vorig jaar. Pelle heeft het nu ook althans dat zegt zijn zelftest. Maar aangezien we toch al thuis blijven denk ik dat we hem niet bij de GGD laten testen. Heeft verder niet veel meerwaarde toch?

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Oh jeetje wat vervelend. Heeft Merel er veel last van gehad vorig jaar. Pel ...
Nee klopt als de zelftest positief is zou ik het zo laten. Beterschap🙏

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Oh jeetje wat vervelend. Heeft Merel er veel last van gehad vorig jaar. Pel ...
Enige meerwaarde is, is dat het geregistreerd staat. Dat je kindje antstoffen heeft van Corona.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij kunnen ons werk vanuit huis doen. Vaak vragen wij mijn ouders om bij te ...
Dat werd dus lastig toen Luna Corona bleek te hebben, maar wij allebei negatief testen. Mijn ouders kunnen nu dus niet bijspringen en Luna mag ook nog eens niet de deur uit. 😖 Ik neem vanmiddag dus maar vrij.

2 jaar geleden

Ik ben 1 en zeg nee, en zeluf doen🤦‍♀️ En als ik niet mag ga ik mokken en liggen op de grond... Ben benieuwd als ze 2 is/word🙄🙈

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb om half 4 een rondleiding bij een andere opvang voor de kleine. Alleen die ligt lekker te slapen en mijn man is nog niet thuis. Wat is wijsheid? 😩

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik heb om half 4 een rondleiding bij een andere opvang voor de kleine. Alle ...
Voor dit soort dingen zou ik hem wel wakker maken, ik kan ook niet altijd alles er voor laten of verzetten, dan wordt ik gek of een kluizenaar. Maar dat vind ik😊 ik zou wel zo lang mogelijk proberen te wachten en alles vast klaarzetten.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik ben 1 en zeg nee, en zeluf doen🤦‍♀️ En als ik niet mag ga ik mokken en ...
🤣 Herkenbaar

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Voor dit soort dingen zou ik hem wel wakker maken, ik kan ook niet altijd a ...
Uiteindelijk goed gekomen! Ukkie werd iets voor 3e wakker, dus zorgen gemaakt om niks (as usual 😂).

2 jaar geleden

Het is niet echt klagen maar wist niet zo goed waar ik het anders kwijt moest... Ik heb het gevoel weer zwanger te zijn. Ik heb morgen eindelijk tijd om te testen dus dan weet ik het zeker maar ik weet helemaal niet of ik daar alweer aan toe ben... Mijn zoontje is 15 maanden en net gestopt met borstvoeding. Ik ben blij dat ik net mijn lijf weer voor mezelf heb. Ook zou ik me enorm schuldig voelen tegenover mijn zoontje , hij is nog zo klein en dan moet ti me al delen... Dan heb ik niet meer de volledige aandacht en tijd voor hem.. ik ben ook bang dat als de test positief is ik niet blij kan zijn en of ik het wel wil houden... Woonsituatie is ook niet ideaal en nog meer punten.. dan voel ik me daar weer schuldig over want ik zou blij moeten zijn dat het me gegund is.. pfff , m'n man zou het trouwens wel graag willen maar die heeft niet zorg zoals ik heb

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Het is niet echt klagen maar wist niet zo goed waar ik het anders kwijt moe ...
Wat goed van je dat je het in ieder geval deelt! Ik snap je gevoel helemaal. Ik heb hetzelfde gehad een aantal maandjes geleden. Onze dochter was toen pas 7 maanden oud. Inmiddels ben ik 32 weken zwanger en het gevoel is voor een groot gedeelte weg. Maar soms knaagt het aan me dat ons meisje nog zo jong is en ik nu al zoveel niet kan doen met haar vanwege de zwangerschap. Aan de andere kant probeer ik vooral te denken dat ze straks niet zoveel schelen en dat ze dan lekker met elkaar op kunnen trekken.

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Het is niet echt klagen maar wist niet zo goed waar ik het anders kwijt moe ...
Ik snap je heel goed. Ik kan helaas niet meer zwanger raken. Ben zo blij dat we een kindje mogen krijgen. Maar als iemand mij vraagt of ik nu aan de tweede zou willen beginnen…zou idd nu nog niet willen maar als ik andere kindjes met broers en zussen zie spelen, wordt wel even een beetje verdrietig van, dat onze zoontje alleen moet opgroeien. Mijn broers waren achter elkaar geboren, precies 1jaar verschil. Mijn moeder vond erg pittig. Maar de jaren zullen vervliegen 😀 Wat je ook kiest, het is jouwe leven en jouwe lichaam! Veel succes! Dikke knuffel

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Ik snap je heel goed. Ik kan helaas niet meer zwanger raken. Ben zo blij da ...
Lief! Dankjewel. En het is ook zo, de tijd gaat snel en wie weet is het niet meer gegunt daarna. Laten we eerst de test maar afwachten en dan verder kijken. Bedankt in ieder geval voor de lieve woorden!

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat goed van je dat je het in ieder geval deelt! Ik snap je gevoel helemaal ...
Dat is inderdaad waar. Ik zie het bij mijn zus ook daar zit ook maar 1,5 jaar tussen haar kindjes en die gaan nu zo goed. Maar het was enorm zwaar. Ik hoop voor jou dat je het inderdaad steeds meer los kan laten en toch kan genieten van je zwangerschap nog en dalijk je 2e kleine.

2 jaar geleden

Help! Mijn lieve kleine dreumes is veranderd in een klein monster 😩 ik vind die laatste weken van deze sprong erg heftig, hij doet werkelijk alles wat niet mag, piept en hangt de hele dag... het begint 6uur sochtends en eindigt 8uur savonds.... en ja t hoort erbij I know. Maar pffff... vind t even niet meer zo leuk. 😢 herkennen jullie dit??

2 jaar geleden

Mini 1.5 week niet naar de opvang geweest omdat ze positief was getest op Corona. Die 3 dagen thuisgewerkt met haar om me heen. Zo blij dat ze afgelopen donderdag weer naar de opvang kon en ze vond het zelf ook geweldig. Is morgen (voor het eerst) de opvang dicht wegen personeelstekort (waarschijnlijk als gevolg van Corona). 😭

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Mini 1.5 week niet naar de opvang geweest omdat ze positief was getest op C ...
Wat balen. Hopelijk gaat de groep weer snel open!

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Help! Mijn lieve kleine dreumes is veranderd in een klein monster 😩 ik vin ...
Dat ik haar af en toe minder leuk vind? Zeker! 🧡💚 Als ze alleen maar aan me hangt (als een 🐌) en jengelt. Bij ons helpt het soms om bij haar op de grond te zitten en dan gaat ze vanzelf spelen en dan kan ik wel even weglopen. Ik vind het af en toe jammer dat ze die jengel dagen vaak bij mij heeft. Op de opvang heeft ze er bijna geen last van.

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Help! Mijn lieve kleine dreumes is veranderd in een klein monster 😩 ik vin ...
O ja herkenbaar! Vreselijke fase is dit he! Gaat bij ons inmiddels beter. Kan zo ineens weer voorbij zijn. Houd vol, t komt vast snel weer goed!🤞🏻😬