1010 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb vandaag iets mee gemaakt en weet nou nog of het klaagmuur of geluksmoment moet zijn ik ging sterre mijn bonusdochter ophalen bij haar moeder en haar moeder kwam ineens met me praten en kwam verhaal halen omdat mn man anders doet met zijn zoon. Het zoontjes van mij vriend heeft dus geklaagd bij zijn mama dat papa nooit meer leuke dingen doet en altijd weg is en werken of bij mensen helpen. Zelfs de kids gaan er dus onder lijden. En toen kreeg ik dus een heel verhaal waarom de moeder van de kids weg is gegaan bij mij vriend. En nu merk ik dus kei hard dat hij dus ook zo tegen mij is gaan doen. En hij dus gewoon hetzelfde doet als bij z'n ex . Ik weet niet meer wat ik moet

2 jaar geleden

1 ding is dan wel fijn te horen hij heeft wel gezegd dat ik altijd leuke dingen met ze doe in het weekend en altijd lief ben 🥰

2 jaar geleden

Erg leuk in het openbaar dat liggen 🙄
Ik ga er maar bij zitten of staan.. boeid mij niet. En duurt het te lang dan pakt ik haar op. Meestal komt het door de vermoeidheid.

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ik heb vandaag iets mee gemaakt en weet nou nog of het klaagmuur of geluksm ...
Zodan... niet fijn om te horen dat hij het zelfde pad weer bewandeld...lastig wat je nu moet doen. Praten? Wel fijn om te horen dat bonusdochter en haar moeder jou kan waarderen de dingen die je onderneem.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Zucht... een kleintje wat de hele dag om eten jengelt... soms weet ik niet ...
Bij ons is het andersom, echt een ramp met eten. Probeer van alles, maar er gaat bijna niks in. Hij is ook zo kieskeurig met zijn beleg. Als het aan hem ligt eet hij alleen brood met pindakaas of hagelslag. 🥲 Drinken doet hij wel gelukkig. Zal wel weer een fase zijn 😩

2 jaar geleden

Ik kom ook even klagen… al 1,5 week zieke kindjes thuis. Eerst koorts en woensdag is Noa aan haar amandelen geopereerd en dat liep niet helemaal vlekkeloos. Nu al dagen een zielig meisje op de bank, man kreeg koorts van het weekend en Sem snottert al tijdje en is super chagrijnig en snel moe. Pfff ben zelf ook op inmiddels 😬 de dagen kruipen voorbij en kan niet wachten tot iedereen weer fit is en we wat kunnen gaan doen

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik kom ook even klagen… al 1,5 week zieke kindjes thuis. Eerst koorts en wo ...
Oh onze dochter is zo ziek geweest na haar amandel operatie. Arts had ons al gewaarschuwd maar dacht ach dat valt wel mee. Maar jee wat ik heb ik mij daar in vergist. Hoop voor je dat alles weer snel op de been is. Succes en beterschap met iedereen.

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Oh onze dochter is zo ziek geweest na haar amandel operatie. Arts had ons a ...
Echt hè! Ik dacht na 3 dagen is het vast beter. Gister leek het wat en vandaag weer koorts en hele dag op de bank😢 wil niet echt eten en drinken. Dankjewel☺️

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik kom ook even klagen… al 1,5 week zieke kindjes thuis. Eerst koorts en wo ...
Beterschap....

2 jaar geleden

Die drift- huilbuien vind ik echt niet te doen, vooral als het tijd is om te slapen 🤯

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Beterschap....
Dank je, hoe is het bij jullie? Hanna al iets opgeknapt en weer wat aan het drinken?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Dank je, hoe is het bij jullie? Hanna al iets opgeknapt en weer wat aan het ...
Drinken wel maar eten nog niet, ze is nog steeds niet beter maar loopt teminste weer wat door het huis... We mistte gewoon oprecht de rommel en ons dreumesje wat zo lekker rondbanjerde en dat ze komt 'helpen' met bijvoorbeeld de boodschappen uit de tas trekken. Ze heeft vandaag een halve boterham op en 5 hapjes yogurt dat was alweer een overwinning. Ze heeft bijna niks gegeten in een week tijd... De 10 kilo is weer uit het zicht gok ik 😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Drinken wel maar eten nog niet, ze is nog steeds niet beter maar loopt temi ...
Arme meid, echt hè dan mis je zeker de rommel en zo. Ik snap je helemaal☺️. Hopen dat ze nu weer beetje meer gaat eten elke dag. Dan zit het er hopelijk snel weer aan😘

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Drinken wel maar eten nog niet, ze is nog steeds niet beter maar loopt temi ...
Wel fijn dat ze weer actief is en wat loopt. Hopelijk gooit ze gauw weer alles overhoop 😁 Zou fijn zijn als ze lekker gaat eten en drinken wanneer ze zich weer goed voelt!

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

Wel fijn dat ze weer actief is en wat loopt. Hopelijk gooit ze gauw weer al ...
Thanks denk dat ze ook last heeft van haar buikje dus wil daardoor misschien nog steeds niet eten.... Ze wandelt wat rond dus het zal wel goed wezen 🙂 thanks voor de morele steun 💚🧡 Melkjes drinken gaat prima

2 jaar geleden

Niet klagen, maar vind het zo sneu... Ons meisje is zo ziek😔 41 graden koorts, rood over haar hele lichaam en ze gloeit zo erg. Waarschijnlijk oorontsteking, aangezien haar oortjes gisteren al vuurrood waren en ze koorts had. Toch maar even met de hap gebeld en we moeten het vannacht goed in de gaten houden. Het liefste houd ik haar de hele nacht vast of leg ik haar bij ons in bed, maar dan slaapt ze niet. Dus toch maar in haar eigen bedje. Moet er vannacht toch uit voor de nachtvoeding van onze andere mini, dus ga dan wel even kijken...

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Niet klagen, maar vind het zo sneu... Ons meisje is zo ziek😔 41 graden koo ...
Oh zo sneu, hoe is de nacht gegaan?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Oh zo sneu, hoe is de nacht gegaan?
Eigenlijk wel goed. Ze slaapt nu nog steeds. Heb jaar vannacht een paar keer om horen draaien in bed. We laten haar vandaag ook maar lekker liggen totdat ze zelf wakker wordt. Gisteren heeft ze ook al een nacht 15uur geslapen. Slapen werkt ook genezend zeggen we dan maar.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Eigenlijk wel goed. Ze slaapt nu nog steeds. Heb jaar vannacht een paar kee ...
Helaas gespuugd vanochtend en toen onder de douche kwamen er flinke snottebellen met bloed. Mag straks bij de huisarts komen.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Helaas gespuugd vanochtend en toen onder de douche kwamen er flinke snotteb ...
😔😔 wel fijn dat je snel langs mag komen! En goed dat ze lang slapen hoor, slapen is altijd goed als je ziek bent. Sterkte straks en hopelijk valt het allemaal wat mee