1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Helaas gespuugd vanochtend en toen onder de douche kwamen er flinke snotteb ...
Och jee, wat naar. Goed dat je bij de huisarts terecht kunt! Beterschap voor je kleine meisje.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Niet klagen, maar vind het zo sneu... Ons meisje is zo ziek😔 41 graden koo ...
Beterschap! Fijn dat je langs mag komen! Veel sterkte! 💚🧡 Voor de geïnteresseerden Hanna eet weer en heeft redelijk normale poep🥳

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Helaas gespuugd vanochtend en toen onder de douche kwamen er flinke snotteb ...
Beterschap. 🙏🌷

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Beterschap! Fijn dat je langs mag komen! Veel sterkte! 💚🧡 Voor de geïnt ...
Ow beter!! Dan gaat Hanna zich vast fijner voelen💜 MX3: Hoe is het bij de huisarts afgelopen??

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Beterschap! Fijn dat je langs mag komen! Veel sterkte! 💚🧡 Voor de geïnt ...
Joepie!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ow beter!! Dan gaat Hanna zich vast fijner voelen💜 MX3: Hoe is het bij de ...
Ze heeft toch echt een fiks virus te pakken dit keer waardoor ze zo ziek is. Oren, keel en longen waren oke. 1 oortje zat wel aardig vol met oorsmeer. Gelukkig is de koorts inmiddels gezakt. Maar niet meer boven de 39 gelukkig. Maar ze is nog wel erg hangerig. Ze wil wel wat, maar ook weer niet. Zelf natuurlijk een hele slechte nacht gehad, dus ik was blij dat ik de dag bij mij ouders door kon brengen! Mijn moeder heeft zelfs vanmiddag even voor Suze gezorgd, zodat ik ook even op bed kon liggen.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ze heeft toch echt een fiks virus te pakken dit keer waardoor ze zo ziek is ...
Die virussen die nu rond gaan zijn echt heftig elke keer!. Iedereen word er zo ziek van. Maar ben blij te lezen dat de koorts al zakt. Dit hakt er natuurlijk is. Eet of drinkt ze wel iets? Fijn dat je moeder even voor haar kon en wilde zorgen. Beetje van opgeknapt op bed liggen? Hopelijk ga je een betere nacht tegemoet.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Die virussen die nu rond gaan zijn echt heftig elke keer!. Iedereen word e ...
Ja zeg dat wel! Je hoort het heel veel, dat kindjes en volwassen ook zo ziek zijn... Ze drinkt gelukkig wel goed en eten is ietsje minder, maar zo ziel als ze was vond ik het toch nog erg goed wat ze at. Maar vooral toch wel de lekkere dingen🤭 Vanmiddag zelfs een kitkatje gegeten. We hebben haar net naar bed gebracht en er kwam alweer iets meer geluid uit. Haar temperatuur was ook flink gezakt! 36,7🥳 Dus we gaan uit van een goede nacht en dan is ze hopelijk morgen weer helemaal zichzelf. Toen ik net 'slaap lekker' zei, kreeg ik een 'slaap lekkuh' terug en zwaaide me uit🤗

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ja zeg dat wel! Je hoort het heel veel, dat kindjes en volwassen ook zo zie ...
Nou.. vandaag alleen maar huilen en bij me Willem zitten. Om 16:30u weer naar de huisarts gebeld en mocht meteen komen. Toch wel een oorontsteking die nu zichtbaar was.. arm kind. Ze krijgt nu antibiotica, maar wat is ze toch ziek...😭

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Nou.. vandaag alleen maar huilen en bij me Willem zitten. Om 16:30u weer na ...
Ach meid toch. Vind oorontsteking zo iets verschrikkelijks. Heb het zelf vroeger ook vaak gehad dus weet hoe het voelt. Hopelijk merk je snel verschil nu je de kuur heb gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Nou.. vandaag alleen maar huilen en bij me Willem zitten. Om 16:30u weer na ...
ik voel zoo met je mee! Hier ook weer een oorontsteking, met antibiotica en hevige spruw met een drankje. Helaas wordt de spruw weer erger door de antibiotica, maar stoppen daarmee is ook geen optie... Ik hoop dat tie hier weer snel beter gaat drinken en eten, want ik was zo blij dat we bijna aan de 9kg zaten, ppfff, zo sneu voor die kleintjes. Beterschap en toch ook wel sterkte ;-)

2 jaar geleden

Pff mijn dochter kan ons echt zo voor de gek houden. Ze sliep best lang vanmiddag en mijn schoonouders kwamen langs dus heb haar uit bed gehaald (ze lag al 3 uur). Ze was nog zo slaperig en wilde niet echt wakker worden. Kan gebeuren, zocht er niks achter. Ze heeft heerlijk gespeeld en was opgewekt. Blij dat opa en oma er waren en ze wat te snacken kon scoren her en der. Ik vond haar een warm hoofdje hebben maar zocht er nog steeds niks achter omdat ze zo opgewekt was. Goed gegeten, toetje erachteraan. Daarna nog even lekker hyper stoeien met papa. Toen naar bed, ik dacht laat ik toch eens even tempen: 39,6!! Huh?!?! Arme ziel had gewoon flink koorts, hoe dan?! Toch maar een zetpil gegeven ondanks dat ze wel opgewekt was. Snap echt niet waar dit vandaan komt 😥 had niet het idee dat ze zich ziek voelde.

2 jaar geleden

Pff mijn dochter kan ons echt zo voor de gek houden. Ze sliep best lang van ...
Herkenbaar.. hier ook zo'n meisje die ons voor de gek kan houden. Zo lastig met die mini mensjes van ons.. beterschap voor de kleine.

2 jaar geleden

Pff mijn dochter kan ons echt zo voor de gek houden. Ze sliep best lang van ...
Heeft ze alle tanden/kiezen al? Je verhaal is heel herkenbaar mijn zoontje heeft dat ook regelmatig en dan zien we vaak binnen twee weken ineens ergens een nieuwe tand of kies. Aangezien hij pas 6 tanden en 1 kies heeft gaan we dit nog vaak mee maken waarschijnlijk.

2 jaar geleden

Pff mijn dochter kan ons echt zo voor de gek houden. Ze sliep best lang van ...
Herkenbaar. Hebben wij met mauro wel 6 weken lang gehad. Steeds koorts maar niet ziek. Dan voelde hij warm en dacht ik temp hem even. Anders had ik dat niet eens gedaan. Ik heb na een week of 3 de ha gebeld vond het lang duren. Ze zei kleintjes maken vaak koorts en hoeven niet ziek te zijn te bouwen vanalles op of tanden en kiezen. Dat was achteraf bij ons het geval. 4 kiezen in 1x.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Heeft ze alle tanden/kiezen al? Je verhaal is heel herkenbaar mijn zoontje ...
Ja ze heeft alles al. Daarom was ik zo verbaasd. En normaal als ze tanden krijgt eet ze echt niet en nu zat ze een partij te bunkeren 🤣 zei nog tegen m'n man, jeetje die heeft in tijden niet zo goed gegeten.

2 jaar geleden

Ja ze heeft alles al. Daarom was ik zo verbaasd. En normaal als ze tanden k ...
Alleen haar achterste kiezen nog uiteraard

2 jaar geleden

Alleen haar achterste kiezen nog uiteraard
Ik schrok al haha

2 jaar geleden

Oooh. Even klagen met een knipoog hoor. Het is nu eerste week mei. En onze kleine man presteert het om sinds begin dit jaar al 3 maanden lang aan het begin van de maand de eerste twee dagen ziek te zijn. Heel erg hinderlijk. Altijd de maandag en de dinsdag. Als hij wat ouder was geweest dan anderhalf dan had ik het spijbelen genoemd😂😂.

2 jaar geleden

Alleen haar achterste kiezen nog uiteraard
Hoeveel moeten ze er eigenlijk nu hebben dat? Hanna heeft er 4 moeten er 8 totaal zijn toch?