1010 Reacties

vor einem Jahr

Reactie op Miertje08

Hoeveel moeten ze er eigenlijk nu hebben dat? Hanna heeft er 4 moeten er ...
Ja klopt!

vor einem Jahr

Reactie op Miertje08

Hoeveel moeten ze er eigenlijk nu hebben dat? Hanna heeft er 4 moeten er ...
Wauw iedereen is snel zeg. 3 en 4 komen nu door. Wat een ellende

vor einem Jahr

Wauw iedereen is snel zeg. 3 en 4 komen nu door. Wat een ellende
We hebben de hoektanden ookal, Hanna heeft de turbo erop gegooid maar voor mij morgen die laatste 4 ook snel door ben dr onderhand wel klaar mee 😂

vor einem Jahr

Reactie op Miertje08

We hebben de hoektanden ookal, Hanna heeft de turbo erop gegooid maar voor ...
Wilde net vragen wanneer komen de hoektanden? Hier de gewone tanden en 4 kiezen, maar nog geen hoektanden

vor einem Jahr

Reactie op dasksideofpink

Wilde net vragen wanneer komen de hoektanden? Hier de gewone tanden en 4 ki ...
Na de 1e kiezen 😉 Hanna heeft ze al een tijdje ik ben de tel inmiddels kwijt 😂 maar hier kwam het ook tegelijkertijd met een kies door boven zo sneu en ze was nog ziek ook, arm schaap 🐑

vor einem Jahr

Niet echt klagen, maar pff wat een schrik. Om 5u met onze baby van 1 maand oud van de trap gevallen. Gelukkig hield ik haar goed vast en lijkt ze er niks aan over gehouden te hebben. Maar zelf ben ik flink door elkaar gerammelt en heel erg geschrokken. Uiteraard was meteen het hele huis wakker, wat voel ik me schuldig zeg😭

vor einem Jahr

Reactie op Mx3

Niet echt klagen, maar pff wat een schrik. Om 5u met onze baby van 1 maand ...
Oh wat zal jij geschrokken zijn zeg… gelukkig lijkt alles mee te vallen. Wees een beetje lief voor jezelf vandaag, dit kan iedereen gebeuren. 😘😘

vor einem Jahr

Reactie op Mx3

Niet echt klagen, maar pff wat een schrik. Om 5u met onze baby van 1 maand ...
Ah dat soort dingen gebeurde iedereen in deze groep wel eens is een heel topic over geloof ik. Wees idd lief voor jezelf en ik liep ook met onze dochter naar beneden om niet iedereen wakker te maken maar misschien mocht ons een 2e kindje gegund worden dat toch anders aanpak... Het had mij ook kunnen gebeuren hoor half slaapdronken

VRIEND

vor einem Jahr

Wat heb ik een pijn in mijn buik en rug. Huisart denkt een fikse blaasontsteking. Net 2 dagen begonnen met nieuwe job. Altijd wordt ik in de eerste week van een nieuwe baan ziek. Why? 😭

vor einem Jahr

Reactie op Miertje08

Hoeveel moeten ze er eigenlijk nu hebben dat? Hanna heeft er 4 moeten er ...
Ja in totaal 8. De laatste 4 kiezen komen zo vanaf een jaar of 2. Hier kwam alles tegelijk. Boven en onderkiezen. En daarna boven en onderhoektanden ook tegelijk. Weinig last van gehad gelukkig, alleen slecht eten.

vor einem Jahr

Reactie op Bipedsole

Wat heb ik een pijn in mijn buik en rug. Huisart denkt een fikse blaasontst ...
Ooh dat kan zo zeer doen. Hopelijk helpt een kuurtje gauw! Wel rottige timing natuurlijk🤦‍♀️ Hoop voor je dat die nare pijn heel gauw minder wordt!

vor einem Jahr

Pfff nog altijd niet goed hersteld van mijn longontsteking... Inmiddels al 4 weken onderweg en voor mijn gevoel pas op de helft van de conditie en energie van die ik had.... Duurt echt veel te lang!

vor einem Jahr

Pffff weeer 05 uur wakker... zoontje van 1.5 doet even stemoefeningen midden in de nacht haha... hoop toch echt dat dit snel over is

vor einem Jahr

Reactie op Joy88

Pffff weeer 05 uur wakker... zoontje van 1.5 doet even stemoefeningen midd ...
Dat is niet grappig...🙃

vor einem Jahr

Zoonlief van precies anderhalf vandaag (jeetje wat gaat de tijd hard!!!) gaat logeren bij opa en oma. Nou pffff. Hartstikke leuk voor hem, maar dat hij zo wegreed in de auto met opa en oma vond ik toch wel even heel pittig. Oude sentimentele hormonale zeurpiet die ik ben😂😂

vor einem Jahr

Zoonlief van precies anderhalf vandaag (jeetje wat gaat de tijd hard!!!) ga ...
Dit had ik afgelopen dinsdagavond, toen ons kereltje voor het eerst ging logeren. Ik hoop voor je dat je morgen ook hoort dat het goed is gegaan en dat hij het leuk heeft gehad, dat maakte het voor mij helemaal goed. En gewoon even een traantje laten, niks mis mee toch 😉

vor einem Jahr

Reactie op Louise 030

Dit had ik afgelopen dinsdagavond, toen ons kereltje voor het eerst ging l ...
Ja vind het even iets heftiger dan verwacht hahaha. Ja heb er alle vertrouwen in! En zolang hij het leuk vindt is het helemaal prima! 😬

vor einem Jahr

Het is niet echt klagen, maar we gaan samen een nachtje weg. Maar nu zijn mijn ouders ziek geworden en dat is de enige plek waar ze wel eens slapen. Sem heeft daar ook nog maar 2 keer gelogeerd. Nu gaan ze samen bij vrienden slapen die zelf ook 2 kinderen hebben. Voor Noa erg leuk bij een vriendinnetje slapen, maar voor Sem vind ik het zo spannend hoe hij het gaat doen😬. Nu ook proberen los te laten en wel te genieten van ons nachtje weg

vor einem Jahr

Man gaat 3 nachtjes naar Duitsland motorrijden... kan nu alleen maar huilen. Beide slecht geslapen. Man snurkten, kat was aan het mauwen, hard ook😒. Meisje 2 x huilen. Dan had ik het warm en dan koud. Wel goed teken dat ik mijn man ga missen. Vandaag vrij gekregen van mijn werk...dus ga proberen te zwemmen en naar de markt vissen halen met mijn meisje💜

vor einem Jahr

Deze week m'n verwachte eisprong. Woensdag barstende hoofdpijn, niet fit, erg moe. 's Nachts misselijk gevoel, rommelende darmen, duizelig. Ziekgemeld... De hoofdpijn en moeheid passen wel in het rijtje van eisprong, heb ik elke keer. Maar de rest niet. Hopelijk is dit eenmalig.