1001 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Dat mijn broer en schoonzus mijn ouders vaak claimen.
Ik vraag bijna nooit ...
owww herkenbaar. Mijn ouders vroegen laatst oom of wij nog plannen hadden waarbij zij dan moesten oppassen. Nee.
Wilde ik gewoon laatst op bezoek komen of vragen of ze keertje bij ons zouden langskomen, zitten ze alle weekend (incl overnachting) "volgeboekt" met m'n neefjes en nichtjes. En daarna te moe want "even bijkomen".
Heb toen daadwerkelijk even moeten janken van mijn moeders reactie.
Dat ik niks "reserveer" betekent niet dat ik ze 3 maanden niet wil zien.
2 jaar geleden
Net weer pist geworden op mijn man. Ik was ff snel plassen en man in de keuken. Meisje klimt op de stoel en jawel die viel met haar om. Boven op haar. Huilen. Gelijk naar boven om in bad te gaan. Gelijk zeggen niks aan de hand, je ben geschrokken.
Ga ik boven kijken omdat ze nogsteeds aan het huilen was. ( auw ik heb pijn huil) zit haar mond onder het bloed. Tandje door haar lip. Bovenkant tandjes bloed.. echt he..kijk dan ff klojo! Troost haar echt ff. Niet gelijk over klaar niks aan de hand.. ppff. Mannen..
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Net weer pist geworden op mijn man. Ik was ff snel plassen en man in de keu ...
Dit lijkt mij zo frustrerend als je man zo reageert..
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Net weer pist geworden op mijn man. Ik was ff snel plassen en man in de keu ...
ahh wat zielig. Vallen geveut nou eenmaal maar daar mag oom bij getroost worden. Zeker als het hard was en pijn deed.
Kan het zijn dat hij die geruststellende woorden onbewust meer voor zichzelf zij omdat hij zelf vast ook is geschrokken? Kan ook zo zijn. Of aangeven dat hij volgende keer bij pijn dit ook msg benoemen. "wat vervelend dat je bent gevallen, dat doet pijn hè, kom maar bij pappa" ofzo.
2 jaar geleden
Oh heb zoveel te klagen over afgelopen week. Echt wat een takke week... met een hoop gedoe maar ben helemaal niet zo'n klager en doe t er maar mee, maar soms is het zo fijn even te mopperen
😩
Ohja ik zit alweer ff beneden en kan geen jokie en jet meer zien en/of horen 😬
2 jaar geleden
Reactie op 2020mama
hopelijk op naar een betere week!
Hoop t ook...❣🙏 zou fijn zijn.
2 jaar geleden
Pff hier ook echt een waardeloze dag achter de rug. We zitten een weekje in een vakantiepark en dat is heerlijk hoor alleen het huisje is echt behoorlijk warm. Koelt niet echt af binnen.
Kleine had goed geslapen vannacht alleen vanochtend ging er naast de fles melk echt geen ontbijt in. 2 hapjes brood dat was het. Vervolgens in de speeltuin janken om alles. Vervolgens vroeg naar t huisje terug gegaan en kleine naar bed gebracht om 11.15 (normaal gaat ze om 11.30).
Om 12.00 ontroostbaar huilen in bed. We hebben haar wel stil gekregen maar weer opnieuw slapen daarna ho maar.
Uiteindelijk rond 13.30 haar eruit gehaald omdat ze broodje broodje begon te roepen dus we dachten oh die heeft vast honger. Nou niet dus, weer geen hap naar binnen. Met moeite een halve banaan erin gekregen.
Toen zat ze driftig te wrijven en te geeuwen dus terug naar bed gebracht. Ook niet slapen... klaarwakker groot feest in bed. Dus om half 3 haar er maar weer uitgehaald. Even naar het zwembad gegaan. Dat ging zowaar best goed. Rond 5 uur thuis een paar kleine hapjes warm eten erin gekregen en flink ons best gedaan met tijd rekken om haar om 18.00 naar bed te kunnen brengen. Valt ze om 5 voor 6 met haar kin op de salontafel. Tanden door haar lip, één grote bloederige bende 😢 Kind weer ontroostbaar en natuurlijk helemaal over haar toeren.
Ze ligt nu zowaar in bed maar net was het alweer huilen, en er zat nog een rode kwijlvlek in haar bedje. Hoop zo dat ze lekker gaat slapen straks. Manlief en ik gaan vroeg naar bed 😖
Wat me echt opviel is dat ze dus echt heel slecht eet en heel veel kwijlt. Kiezen voel ik niet doorkomen (de eerste kiezen heeft ze allemaal al een lange tijd , en voor de andere kiezen zou ze nog erg jong zijn). Koorts heeft ze niet. Zie geen blaasjes in dr mond. Geen idee dus waar ze last van heeft 🤷♀️
2 jaar geleden
Pff hier ook echt een waardeloze dag achter de rug. We zitten een weekje in ...
Jemig.. klinkt als mijn dag! ( behalve dat van de tandjes door de lip.. die had ik al gisteren😬) maar verder huilen boos zijn snel moe zijn, kwijlen. Verschrikkelijk was ze... hier sliep ze rond half 7 gelijk.
Bloementjesgordijn, hopelijk slaapt jou meisje nu ook.
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Jemig.. klinkt als mijn dag! ( behalve dat van de tandjes door de lip.. die ...
Hier ook hele dag piepen en opgestild willen worden of aan je plakken.. en ik had z'n zus de hele dag spugend... echt een top dag..
Hoop zo dat m'n kleintje t niet krijgt ben er klaar mee en heb er een mega angst voor dus geen fijne combi.
2 jaar geleden
Nou...waar hebben die kleintjes last van!
Mijn mannetje sliep vandaag ook maar een half uurtje. En chagrijnig zijn de hele dag... jengelen, niet in de wagen willen zitten maar op de arm. Snotteren, mama roepen, gillen als ik niet direct reageerde. Pffff...
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Jemig.. klinkt als mijn dag! ( behalve dat van de tandjes door de lip.. die ...
Helaas.... al weer 2x naartoe geweest vanwege huilen en ze slaapt nog steeds niet 😑 ze huilt niet maar je hoort haar gewoon steeds kletsen.
2 jaar geleden
Vannacht was dus een ramp.. ik denk dat ik hooguit een uur geslapen heb, max 2. 🥱
Is het omdat Deamon weer pijn had? Omwille van dat hij in de achtermiddag met zijn kin op de salontafel viel. Door de slag bloedde zijn gehemelte een beetje. Losse tandjes heb ik niet direct gevoeld..
Maar s'acond heeft de partner een extra kort lontje.. gezellig als je met de vroege staat... 😒😴😴
2 jaar geleden
Pff. Even van me afschrijven. Hele zwangerschap gelukkig oké gevoeld. Tot vandaag. Meteen in de ochtend alles eruit. Zweet me de beren. Verkouden alles, twee uurtjes geslapen vannacht. Dreumes die uiteraard de hele dag vermaakt moet worden. En manlief die thuiskomt van vroege dienst en gewoon zijn nest in gaat zonder overleg. Nee gozer ik voel me goed hoor. Bedankt dat je meedenkt hoor😞