1001 Reacties

2 jaar geleden

Pff. Even van me afschrijven. Hele zwangerschap gelukkig oké gevoeld. Tot v ...
Hey super veel beterschap, misschien ook een buikgriepje net als wij??? Jammer dat je man niet meedenkt

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hey super veel beterschap, misschien ook een buikgriepje net als wij??? Jam ...
Thanks! Ja balen he! Heb nu ook allemaal van die rode bultjes rondom mijn ogen. Zal wel een virusje zijn. Jullie ook beterschap!

2 jaar geleden

Thanks! Ja balen he! Heb nu ook allemaal van die rode bultjes rondom mijn o ...
Hier is hij al over maar heb er echt een klap van gehad, een dag niks binnenhouden en zwanger blijkt een slechte combo.... 3 dagen daarna nog aangesukkeld

VRIEND

2 jaar geleden

20x gezegd dat we om 18:00 gaan eten. Bel je hem op om te vragen of hij bijna thuis is, zegt hij dat hij nog niet eens in de auto zit.. Grr… 😤!

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

20x gezegd dat we om 18:00 gaan eten. Bel je hem op om te vragen of hij bij ...
Mannen, mijne weet het inmiddels wel dat dat hier niet werkt en hij dat maar beter niet kan proberen last minute 😉 Ik eet vaak met de kleine rond een uur of 5 anders red ze het echt niet. Hij is vaak pas 7 u thuis 😉

2 jaar geleden

Ons kleine meisje van 3 maanden oud heeft al 4 dagen buikgriep. Een aantal flessen komen er steeds weer uit. Maar vooral heel erg diarree🥴 Gelukkig is ze nog redelijk vrolijk eronder, maar 2x per dag echt een huilbui en vooral niet willen slapen overdag. Zo sneu😥 Wederom bij de gastouder opgelopen, haar zoontje had het namelijk ook. Baal er stevig van dat elke keer als haar kinderen ziek zijn, het ze doorgeven. Zal bij een kdv niet anders zijn.. Maar ben blij dat ze nog maar 1 weekje hoeven te gaan en we dan 6wk vakantie hebben..

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ons kleine meisje van 3 maanden oud heeft al 4 dagen buikgriep. Een aantal ...
Is op het kdv niet anders. Buikgriep is gewoon hardstikke besmettelijk. En vaak hebben kinderen het al voor ze klachten vertonen dus dan ben je al te laat. Beterschap enige wat je kan doen is goed je handen wassen na elke verschoning. Om zelf een klaagje te doen beh weer misselijk snachts... Eens kijken wat er te eten valt beneden. .

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier is hij al over maar heb er echt een klap van gehad, een dag niks binne ...
Hey ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! Hanna wordt dus grote zus 😍 hoe gaat het?

2 jaar geleden

Hey ik heb helemaal gemist dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! Hanna wordt ...
Nog steeds lekker misselijk, maar ik mag niet heel hard klagen want ik kan nog werken en medicijnen werken wel okay. Ik heb het idee ietsje minder moe te zijn. Met onze dame gaat het verder ontzettend goed, ze is op de opvang niet uit de zandbak weg te slaan 🤭

2 jaar geleden

Ventje die klaagt over de kleine.. dat hij niet in bed wilt blijven en heel de kamer overhoop haalt, terwijl er eigenlijk niets in ligt dat hij overhoop kan doen. Hoogstens een paar dekens uit zijn bed, of met de lades spelen (omdat zijn slaapkamer geleverd is) 😒 en dat terwijl ik de late heb.. en nog voor een uur nix kan doen.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ventje die klaagt over de kleine.. dat hij niet in bed wilt blijven en heel ...
Slaapt hij al in een peuter bed dan? 😱

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Slaapt hij al in een peuter bed dan? 😱
Matras op de grond en dat gaat eigenlijk redelijk goed. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nog steeds lekker misselijk, maar ik mag niet heel hard klagen want ik kan ...
Goed om te horen dat alles zo goed gaat. Het is jullie gegund! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Wow wat stoer zeg!

2 jaar geleden

Goed om te horen dat alles zo goed gaat. Het is jullie gegund! ♥️
Dank vind ik ontzettend lief van je 💚🧡

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Oh ik ben zo benieuwd. Pelle word in Oktober grote broer en zijn peuter kamer zou over een week of 2 a 3 klaar zijn. Dan kan hij gaan oefenen in zijn nieuwe kamer inclusief peuterbed waar hij zelf in en uit kan...

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Oh ik ben zo benieuwd. Pelle word in Oktober grote broer en zijn peuter kam ...
Ik heb normaal ook het Kura bed (omkeerbaar hoogslaper van Ikea) het is de bedoeling dat hij dan met der loop der jaren bovenin slaapt en de 2e er onder. Maar de babybed staat al terug bij ons op de kamer, voor ook in oktober. 😊 Maar dit is wel een goed oefening voor hem om te leren slapen op een groot bed, dit is wel met zo'n bed rand dat hij er niet altijd uit rolt.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik heb normaal ook het Kura bed (omkeerbaar hoogslaper van Ikea) het is de ...
Wij hebben nu dit bedje gekocht nog even een lekker tussen formaat. En hij vind het super leuk... Hopelijk niet zo leuk dat hij er alleen wilt spelen haha

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Wij hebben nu dit bedje gekocht nog even een lekker tussen formaat. En hij ...
Dat Kura bed heb ik gratis bij iemand gaan afhalen. Ja het ineens een 1p bed. Dat ziet een heel leuk bedje uit!!

2 jaar geleden

Pfff wat is het toch altijd een gezeur met die kinderopvang zeg als je in verwachting bent... Is bij ons om de week de dagen afnemen niet meer mogelijk. Weer dilemma's wat te doen, andere opvang zoeken of te veel dagen afnemen. Net alsof wij de enige ouders zijn die de weekenden werken... Wat een gedoe.... Licht puntje is wel dat we ruim de tijd hebben omdat mama nog zoveel vakantiedagen heeft dat ze het eerste half jaar na mijn verlof 1 dag minder kan werken.