1001 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Pfff wat is het toch altijd een gezeur met die kinderopvang zeg als je in v ...
Ik hoor dat heel veel van mensen om mij heen. Wij hebben daarom een gastouder en wij hebben werkelijk nooit gezeur! Als ik een dag niet afneem prima. Rekent ze niks voor. Nu de jongste ook een paar daagjes is geweest schrijft ze die uren gewoon op Suze haar naam. Dan hoeven wij niet de bureaukosten al 2mnd te betalen, terwijl ik nu 6wk vakantie heb.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Pfff wat is het toch altijd een gezeur met die kinderopvang zeg als je in v ...
oh wat onhandig en gedoe. Is voor de opvangen ook nu erg Puzzelen met personeels gebrek. Zelf ook even klagen. Ze heeft voor het eerst mega verl luieruitslag. Gisteren opeens uit het niks. Hele billetjes rood en deels ook beetje open. Zielig. Gelukkig lijkt ze er niet veel last van te hebben Alleen luiers verschonen is pijnlijk (en was meestal al een wordteling). Hopelijk gaat het snel weer over. Dit weekend maar luchten en met blote billen door het huis.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

oh wat onhandig en gedoe. Is voor de opvangen ook nu erg Puzzelen met pers ...
Weet je wat ook helpt tegen kapotte billen opgeklopt eiwit erop doen. Dat werkt genezend voor de huid. Dat doen wij 1 a 2 dagen en het is weer genezen.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

oh wat onhandig en gedoe. Is voor de opvangen ook nu erg Puzzelen met pers ...
Ik weet het daar niks anders dan respect voor en ik snap dat het moeilijk in de toekomst kijken is we hebben het over oktober 2023 maar wij willen daar helemaal niet weg en dit was perfect ik baal gewoon😔 wat hier goed werkt is van wedela billenbasem (verkrijgbaar bij o.a etos)

VRIEND

2 jaar geleden

Ukkie had last van een ontstoken nagelriem. Vorige week zalf gehad, ontsteking werd wel minder. Afgelopen weekend ook slechte nachten gehad, ik dacht door de nagel/ontsteking of een fase. Kom ik gisteren bij de huisarts voor controle van de vinger omdat hij steeds koorts had. Blijkt hij een dubbele oorontsteking te hebben 🥴 Heb letterlijk niks aan hem gemerkt, alleen dat hij koorts had de afgelopen dagen. Maar ik dacht dat het van de vinger kwam. Hij was goed in zijn doen verder en het slapen ging ook wel wat beter. Voel me er knap lullig om. Kan gebeuren, maar vind het zo sneu voor hem 🥺

2 jaar geleden

Pap wil je een schoolfoto van Fleur. Nou eh ja waar moet je het laten..? Heb er al 1 wel een oude die kan evt vervangen worden maar ach.. Joh pa dan niet he van je enige kleinkind wat je heb!!!😡🤬😡😤

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Pap wil je een schoolfoto van Fleur. Nou eh ja waar moet je het laten..? He ...
Ja balen! Zo reageert mijn vader ook altijd. Echt zo balen🙄🙄

2 jaar geleden

Grrr word echt chagrijnig van mijn partner op moment. Nu al voor de 3de keer dat hij om 5 uur (voor ons doen midden in nacht) ons manneke gewoon uit bed haalt. Terwijl hij normaal slaapt tot half 8 en als je hem terug legt dat vaak ook gewoon accepteerd. Ik vannacht dus al 2x eruit geweest en 20 minuten bezig geweest hem lekker terug te laten slapen. En hij gaat er 1x heen en legt hem binnen 1 minuut bij ons. Maar draait zich vervolgens om en gaat slapen. Dus wie heeft er nu een wakker stuiterend kind. Juist ik...... Grrrr

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Grrr word echt chagrijnig van mijn partner op moment. Nu al voor de 3de kee ...
Huh?! Zomaar? Of is hij dan wakker? Als dat zo is dan is het wel heel vreemd.

2 jaar geleden

Vannacht maar 2 uurtjes geslapen. Ik hoest al meer dan 2 maanden en kan vandaag bellen voor de uitslag van de longfoto. Maar ik ben helemaal op! Blijken al mijn symptomen op bijwerkingen van de puf te lijken.. Daar eerst maar eens mee kappen....

2 jaar geleden

Huh?! Zomaar? Of is hij dan wakker? Als dat zo is dan is het wel heel vreem ...
Nee hij was wel weer wakker maar als je hem dan even troost en terug legt slaapt hij verder... Dus tja.... En nu lag ik dus wakker van 5.15 en hij ging vrolijk verder slapen. Wat hij nu nog steeds doet...

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Nee hij was wel weer wakker maar als je hem dan even troost en terug legt s ...
Oh op dat vlak moet ik ook niets verwachten van mijn partner. Is zelf een keertje komen kijken, vragen of het lukt. Nee. Maar andersom moet ik springen. Omdat hij na een uur "er genoeg" van heeft.. Mannen..

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Nee hij was wel weer wakker maar als je hem dan even troost en terug legt s ...
Ah bah. Dat is toch niet te doen. Zeker niet als je zwanger bent. Zou daar ook fljnn chagrijnig van worden.

2 jaar geleden

Neeeee meisje is ziek, 39 graden koorts.. niet met dit weer!😔Hopelijk is het alleen vandaag 🤞

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Neeeee meisje is ziek, 39 graden koorts.. niet met dit weer!😔Hopelijk is h ...
Beterschap...🍀

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Beterschap

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Oh nee! Hoop dat ze snel fit is 😳

2 jaar geleden

Ik ben echt zo radeloos. Onze dochter slaapt al maanden zo slecht. Bijna iedere nacht zijn we 2 tot 3uur met haar bezig. Dan schreeuwt, huilt en krijst ze het hele huis bij elkaar. De oren zijn steeds schoon, ze heeft inmiddels een wormenkuur gehad. Maar ze lijkt er een spelletje van te maken. Bij mijn man lukt het niet, maar het enige dat tot nu toe helpt (uiteindelijk) is met haar in de schommelstoel zitten totdat ze slaapt. Maar dit is natuurlijk echt geen oplossing. Ik ben vannacht van ellende maar begonnen met uithuilen. Eerst 5min, dan 10min en dan 15min. Maar we hebben inmiddels zo'n cyclus erop zitten en ze blijft maar huilen. Nu bij de 2e keer dat we haar 15min laten huilen lijkt ze de strijd op te geven. Maar dit voelt zo niet fijn! Ik ben zo bang dat we iets medisch/pijn over het hoofd zien. We zijn echt radeloos. Iedere nacht 2 tot 3uur missen van een nacht van maar amper 6u... Onze slaap is al niet zo best met een baby in huis van 4mnd... We dreigen er allebei echt aan onderdoor te gaan. En dat terwijl ik na de zomervakantie echt weer moet werken. Ik ben er door zwangerschap al vanaf november uit geweest. Dus ik moet wel weer. Heeft iemand nog tips waar we misschien wat mee kunnen? Wie weet... Ik ben sowieso van plan CB of huisarts te gaan bellen, want zo kan het niet langer. 😭😭😭

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik ben echt zo radeloos. Onze dochter slaapt al maanden zo slecht. Bijna ie ...
Inderdaad wat je zelf zegt medisch alles uitsluiten en dan toch even doorzetten met het uithuilen. Hier heeft het wel geholpen en kunnen we hem nu als hij wakker word even knuffelen en vervolgens gewoon terug in bed leggen.

2 jaar geleden

Ik zou ook alle medische dingen uitsluiten en dan kijken hoe je het gedrag kan ombuigen naar positieve gedrag. Maar anders idd heel consequent zijn met naar bed gaan en blijven liggen. Gillen en krijsen kan natuurlijk niet.