1001 Reacties

2 jaar geleden

Klaaaaaaag, heb je een algemeen topic om zegeltjes te vragen, doe je t netjes daar in. Reageert er later iemand die precies dezelfde zegeltjes zoekt en die dan veel zegeltjes krijgt 😅 zo irritant 1 algemeen topic. Dus ik ga stout zijn, en het hier ook plaatsen. Mocht iemand me kunnen helpen, je bent geweldig! ❤️ Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/107/c5e26dee-4aeb-48a8-8809-8af7888c615c

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Klaaaaaaag, heb je een algemeen topic om zegeltjes te vragen, doe je t netj ...
10 kaarten er bij 😊

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Heb je 19 zegels gegeven😁

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik ben echt zo radeloos. Onze dochter slaapt al maanden zo slecht. Bijna ie ...
Ik herken dit wel van mijn dochter al was ze toen wel wat jonger. Met 9 maanden een aantal weken ziek geweest en alleen maar in slaap te krijgen door middel van schommelstoel. In eerste instantie 5 tot 10 minuten, maar toen ze 11 maanden was zaten we makkelijk 45 minuten voordat ze sliep. En dan inderdaad 's nachts wakker worden en er twee uur over doen om haar in slaap te krijgen. Ik was destijds ruim 30 weken zwanger dus was ook niet te doen. Hier hielp het om het naar bed gaan "leuker" te maken. Ze heeft allemaal diertjes op haar muren en die gingen we een voor één welterusten zeggen. Vervolgens legden we haar in bed en soms begon ze dan toch nog wat te jammeren. Dan inderdaad 5 minuten laten liggen en vervolgens weer opnieuw de diertjes welterusten zeggen. 's nachts eigenlijk hetzelfde verhaal. Het was even doorbijten, maar drie weken voordat haar broertje geboren werd konden we haar weer zonder te miepen in bed leggen. Overigens wordt ze nu nog regelmatig wakker 's nachts en landt ze dan vrij snel bij ons bed. Daar blijft ze vaak 1,5 uur spoken en zodra we haar dan weer naar haar eigen bedje brengen is ze zo vertrokken😬

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

10 kaarten er bij 😊
Oh wauw! Dankjewel 🙈❤️

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik heb je 10 zegels gegeven 😀

2 jaar geleden

Pfff we zijn aan het rekenen geslagen als ik weer ga werken hoe dat dan allemaal zit met kinderopvangtoeslag en hoeveel uren werken eigenlijk echt loont, maar wat een puzzel is dat allemaal zeg😅

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Pfff we zijn aan het rekenen geslagen als ik weer ga werken hoe dat dan all ...
Is het ook veel succes, bedenk wel dat je straks ook pensioen op gaat bouwen en als je niet werkt dus ook niks opbouwd.

2 jaar geleden

Even 'mn eigen klaagje ik heb zon last van diaree tis dinsdag ochtend begonnen en houd nog niet echt op... Ik heb vandaag bijna alleen geslapen zo moe.... Voel me echt een oven voor rozijntje en niks meer.... Ik bel morgen de huisarts kijken of die toch wat kunnen voorschrijven misschien

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even 'mn eigen klaagje ik heb zon last van diaree tis dinsdag ochtend begon ...
Beterschap!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Even 'mn eigen klaagje ik heb zon last van diaree tis dinsdag ochtend begon ...
Beterschap! Heeft huisarts nog wat voor je kunnen betekenen?

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Beterschap! Heeft huisarts nog wat voor je kunnen betekenen?
Nee die zegt mogelijk toch corona, of virale infectie als het na het weekend niet over is even aan de bel trekken weer. Kan gewoon zolang duren... Pfff als die medicijnen maar weer een beetje beter zouden werken, zou fijn zijn, zonder is nog geen optie is gebleken 😊 maar ik klaag nuet us geen hg ik kan nog werken gelukkig

2 jaar geleden

Op vakantie krijg de kleine al koorts en eet slecht oké dacht ik als die maar klein beetje eet maar wel genoeg drinkt is er nog niet veel aan de hand. Gister terug gekomen van vakantie en meneer besluit helemaal niet meer te eten of te drinken,,, vanmorgen met een droge luier uit bed gehaald vanaf gister 19:00 uur,,, vandaag om 14 uur luier gedaan vanwege een hoop maar nog niet geplast, gegeten of gedronken😞 toch maar ff naar laten kijken in ziekenhuis hij was niet uitgedroogd en had lichte keelontsteking. Als morgen vroeg luier nog droog is dan naar de huisarts om te laten checken en dan misschien toch infuus met vocht😞 had me toch wel anders voorgesteld om de vakantie af te sluiten😞

2 jaar geleden

Op vakantie krijg de kleine al koorts en eet slecht oké dacht ik als die ma ...
Ach kak.. dat is knudde zeg van je vakantie! Hopelijk voeld hij zi h snel beter! Zetpil gegeven. Honing lekker zoet? Ijsje? Welk soort dan ook? Fruit?? Hopelijk gaat je kleine snel wat eten en drinken😘😘

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ach kak.. dat is knudde zeg van je vakantie! Hopelijk voeld hij zi h snel b ...
Ben niet zo van de medicijnen maar krijg vanaf dondag al elke avond een zetpil zodat die wel slaapt,,, Helaas alles al geprobeerd ook appelsap enzo maar hij drinkt niks,, fruit is die dol op maar zelfs dat eet hij niet en honing ook niet😞 ijs is die niet dol op maar wel geprobeerd maar eet die niet helaas 😞

2 jaar geleden

Ben niet zo van de medicijnen maar krijg vanaf dondag al elke avond een zet ...
Ik snap dat je hem zo min mogelijk medicatie wilt geven. Daar ben ik ook absolute voorstander van. Maar ik zou toch eens proberen of zich overdag met paracetamol net goed genoeg voelt om wel iets te drinken. Ik weet ook niet hoeveel mg paracetamol je nu geeft en wat het gewicht van je zoontje is. Maar ik heb al een paar keer met een ziek kind bij de huisarts gezeten en dat ik te horen kreeg dat ie inmiddels echt ook wel meer paracetamol mocht hebben. Dus wellicht even navragen en dan een keer proberen of het dan iets beter wil. Een opname in het ziekenhuis is ook voor niemand fijn.

2 jaar geleden

Op vakantie krijg de kleine al koorts en eet slecht oké dacht ik als die ma ...
🥳🥳 Hij heeft een half broodje gegeten en een beker melk op,, nog niet zoals het normaal is maar iniedergeval iets

2 jaar geleden

🥳🥳 Hij heeft een half broodje gegeten en een beker melk op,, nog niet zoa ...
Ik vind dat je goed bezig ben. Medicatie geven moet je altijd heel bewust geven. Niet zomaar. Maar als je daarom de rauwe kanten van het ziek zijn eraf kan halen ben ik voor. Maar wat fijn dat hij een half broodje en melk op heeft!! Nee is niet veel maar het is wat!! Toppertje😘🥳

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik vind dat je goed bezig ben. Medicatie geven moet je altijd heel bewust g ...
Helaas was voor korte duur,,, vanmiddag toch naar huisarts geweest en toch antibiotica gekregen omdat hij al ondergewicht heeft en op dit moment alleen maar afvalt. hopelijk gaat het snel beter hij heeft z'n las van zijn mond. Zette alleen de tandenborstel op zijn tanden en het bloed stroomde eruit😞

2 jaar geleden

Helaas was voor korte duur,,, vanmiddag toch naar huisarts geweest en toch ...
Jemig zeg.. dat is geen pretje zijn mondje!! Proberen vaker is van een kauw iets in zijn mond te krijgen ( masseren) hopelijk werkt die kuur goed en gaat hij weer meer eten en drinken🤞